Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

103 berichten • Pagina 3 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 6

Hoofdstuk 7
Afbeelding
De afgelopen weken hebben ik en Faith heel hard gewerkt. Zodat we snel kunnen verhuizen naar iets groters. Werken, werken en nog eens werken. Bijvoorbeeld vandaag, ik moest heel veel oogsten. Maar gelukkig kwam Faith mij helpen. Zonder haar had het veel langer geduurd. Maar ze had wel een deel van mijn oogst opgegeten. Maar dat kan ik haar niet kwalijk nemen. Mijn tomaatjes zijn gewoon heel lekker.

Afbeelding
‘Hey schat, op wie lijk ik?’. Zo moeilijke vraag is dat toch niet? Want ze dacht er wel lang over na. ‘Ik weet het echt niet Niall’. ‘Op wie lijk jij dan?’. Dat ga ik dus niet zeggen, dat is niet leuk. Ze moet het raden. Ik zal maar eens een hint geven. ‘Oke, ik geef een hint’, zei ik langzaam,’ik ben van een gamespel’. ‘Weet het nog steeds niet’ Dat maakte mij heel zielig. Je weet niet hoe lang ik erover gedaan had om deze kleren te vinden. Dus ik gaf toch maar een grotere hint:’ It’s my, Mario!’. ‘Je bent Super Mario!’. Ja hoor, ze snapte het.

Afbeelding
‘Dan ben ik prinses Peach’, zei Faith flirterig. Ja, ze is mijn prinses. ‘Pas dan maar op dat Bowser je niet te pakken krijgt’. Wat konden wij elkaar pesten. Maar dat betekent dat we van elkaar houden. Want we worden niet boos. ‘Maar Niall, ik moet gaan werken’. ‘Dan zie ik je zo wel’. Ik gaf haar en zoen en ze ging naar binnen, om zich te ontkleden. En daarna haar sexy zakenpakje aan te doen.

Ik heb een leuk idee. Ik ga vandaag naar haar werk. Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest. Zij hielp vandaag mij met mijn werk. Nu ga ik haar helpen. Hopelijk vind ik het goede adres.

Afbeelding
Faith had gewoon haar eigen kantoor! Volgens mij is die groter dan ons hele huis. Ik denk dat ze iets meer verdient als mij. Maar zal niet zo veel schelen. Oke, dat lieg ik. Zij verdient veel meer dan mij. Ik kwam binnen, en volgens mij was Faith erg verrast. Maar ik wist niet zeker of dat positief was. Ze was wel erg druk bezig.

Afbeelding
‘Niall, wat doe jij hier’. Ik dus alles uitgelegd, dat ik haar wou helpen enz. ‘Niall, dat is erg aardig’, zei ze lachend,’maar jij kan mij niet helpen’. ‘Waarom kan ik jou niet helpen?’, zei ik teleurgesteld. ‘Alles wat ik moet doen snap jij toch niks van, ik ben een bedrijfseconoom’. ‘Ik zal uitleggen wat ik moet doen’. ‘Als bedrijfseconoom houd ik de geldstromen in de gaten, onderhoud ik contacten met bankiers en financiers, stel ik budgetten vast en bewaak ik deze. Ik maakt financiële analyses en geeft op grond daarvan adviezen. Ook ben ik mede verantwoordelijk voor het financiële jaarverslag. Als bedrijfseconoom ben ik een onmisbare schakel het bedrijf’.

Teveel moeilijke woorden voor mij!
Afbeelding
Gebruikersavatar
freggel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
487
Lid geworden op:
zo 05 jun 2011, 20:56

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 6

Volgens mij heeft fait een achtergrond die in de volgende up's naar bove komt :$

V Ze is ooit ontvooerd door aliens, haar brein is verwisseld met dat van einstain (ofzo) , ze werd gehersenspoeld door hem, en nu is ze gwn een mooie puber die slim is XD BAM

Laatst gewijzigd door freggel op ma 15 okt 2012, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
<3 verliefd <3
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 6

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Het was een mooie zondagmorgen. Nee, dat klinkt niet. Op het winderige aardegrond zat ik mijn planten te oogsten. Ja, dat klinkt beter. Maargoed, ik werk weer in mijn tuintje. Zoals altijd eigenlijk. Ik heb de laatste tijd alleen last van veel ongedierte geloof ik. Als ik s’ochtend wakker word, zijn meestal heel wat plantjes weg. Maar Faith zegt dat het ongedierte is. Daar zou ze wat aan doen.

Afbeelding
Hoe werkt z’n stomme stropdas in hemelsnaam! Formele pakken zijn echt niks voor mij. Waarom ik dit draag? Vanavond gaan ik en Faith uiteten bij Faith haar baas. Dus alles moet tip top in orde zijn. Maar als eerst moet ik Faith op haar werk ophalen.

Afbeelding
‘Goedenavond mevrouw, wilt u met mij naar het bal?’ ‘Maar natuurlijk mijnheer’. We lachen, en we lachen. ‘Je pak zit goed, ik had niet verwacht dat je je stropdas zou kunnen omdoen’. ‘Het lukte mij makkelijk schat, het was zo gepiept’. Faith keek mij met een blik aan, alsof ze me niet geloofde. ‘Oke, ik deed er een paar uur over’. Ze lachte:’Wat ben jij een kluns, maar wel de mijne’.

Afbeelding
‘We gaan jou baas laten zien hoe geweldig jij bent’. ‘Want jij, Faith McDuff, kan alles!’ Toen hoorde ik de muziek pas. Dus ik moest gewoon even dansen. Alleen ik heb echt dansles nodig. Dat deed me denken aan mijn schoolbal. Wou ik met een meisje gaan schuifelen, die natuurlijk veel minder mooi was als Faith, en toen trapte ik meerdere keren op haar tenen. Toen kreeg ik een glas Cola in mijn gezicht. ‘Kom Niall, we gaan naar mijn baas’.

Afbeelding

Afbeelding
We kwamen aan bij een groot, oud huis. Echt z’n huis wat je tegenkomt in die enge horrorfilm. Dus ik stond dus ook met grote zenuwen voor de deur. 'Niall, waarom heb je een houten lepel in je hand?', vroeg Faith verbaast. 'Ik wou een leuk cadeautje voor je baas me nemen'. 'Niall, stop dat die lepel weg!'. Maar waar moest ik de lepel laten? Maar toen deed een man de deur open. ‘Goedenavond, mijnheer en mevrouw, mijn baas verwachtte u al’. En de Butler wees ons de weg.

Afbeelding
Het was van binnen nog groter als ik had verwacht. Was mijn huis maar zo groot! Het deed me wel aan het denken, misschien dat we moesten verhuizen. We hebben geld genoeg, tenminste Faith dan. We kwamen bij een glazendeur aan. Door het raam zag ik een bleke man aan het hoofd van de tafel zitten.

Afbeelding
We gingen zitten, aan de grote tafel. De man en Faith begonnen aan hun ‘zakengesprek’. Ik weet alleen niet waar het precies over ging. Maar de man werd naar een tijdje boos, en begon te vloeken. ‘Ik ben de oprichter van deze stad, en niet die slonzige wolven!’. Faith keek mij aan en begon hem te kalmeren. ‘Gaat het wel?’, vroeg ik. ‘Faith, de butler gaat je wat te eten geven, ik moet iets met Niall bespreken'. ‘Kan dat niet hier?’, vroeg Faith snel. ‘Nee, dat kan niet’. ‘Maar baas, hij weet niks over…..’. Snel onderbrak hij haar. ‘Faith, hij gaat met mij mee!’.

Afbeelding
Ik liep achter de man aan. Ik werd erg bang. Waar was ik in beland. In de keuken draaide de man opeens om. ‘Jij snapt niks van mijn wereld’. ‘Ik heb deze stad opgericht, IK en niemand anders’. ‘En dan denken andere mensen te zeggen dat hun deze stad hebben opgericht’. ‘Dat is niet zo leuk, mijnheer’, zei ik bibbert van angst. ‘Weet je eigenlijk wel in wat voor zaak jou vriendin werk?’ ‘ Weet je wel wat ze moet doen?’ Ik knikte nee, wat ik wist het echt niet. ‘Jij weet niks!’.

Afbeelding
‘Mijnheer, luister eens’. ‘Ik wil echt niet ongepast zijn, maar wat is er aan de hand?’. ‘U heeft het over de oprichter van de stad, en de stad is al erg oud’. ‘En wolven?’. ‘Ik weet niet waar u het over heeft’. Ik kreeg zelfvertrouwen, een dikke kik kreeg ik in mijn lichaam. Ik snapte even nergens iets van. Hoe langer ik hier stond, hoe langer ik er over na ging denken dat er iets niet klopte.

Afbeelding
‘De wereld is niet zoals jij denkt’. ‘Er bestaan niet alleen bloemetjes en bijtjes’. ‘In dit stadje is niet alles wat het is’. ‘Er sluipen hier mensen rond, als je ze nog mensen wil noemen’. ‘Alles is anders hier, maar dat moet jezelf ontdekken’.

‘Iedereen draagt een geheim mee, zelfs jij’
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 6

Ik vind dit toch wel één van de leukste dagboeken van dit moment :D Ik moet altijd gniffelen bij het lezen.
En dan ook weer dat mario pakje in die eerste screen en later die pollepel :lol

Hele leuke up en het wordt nu ook spannend! Ben benieuwd naar Faith's geheim :huh En Niall is zo lekker naïef :D Geweldig!
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 8

Hoofdstuk 9
Afbeelding
Lief Dagboek van Niall. Begint Niall altijd zo zijn dagboek? Sinds dat we terug zijn van mijn baas is Niall wat afwezig. Hij heeft volgens mij veel schrik gehad. Hij wil zelfs niet meer in zijn dagboek schrijven! Daarom dat ik het nu doe. Maar hopelijk is dat voorlopig, want dit is echt Niall zijn ding. Ik wil eigenlijk wel weten wat mijn baas heeft gezegt, maar telkens wanneer ik het Niall wil vragen ontwijkt hij de vraag. Hij wil het niet zeggen, uit angst? Ik had Niall eigenlijk nooit iets over mijn werk moeten zeggen. Daar is hij nog niet klaar voor. Maar ik zal het hem wel ooit vertellen.

‘Niall?’, vroeg ik, ‘waarom heb je in godsnaam zoveel armhaar?’. ‘Heb geen zin om mij te scheren’, zij hij. ‘Maar nu vind ik je niet meer sexy’, zei ik plagerig. ‘Maakt mij niks uit’.
Maakt Niall niks uit? Normaal doet hij alles voor me. Hij is mijn, mijn lieve prins. Het is erger als gedacht.

Afbeelding
Langzaam keer ik mij naar het raam. Met uitzicht op Niall zijn tuintje. Dat is hij niet vergeten, zijn tuintje. Waar hij tegenwoordig veel tijd in stopt. Af en toe teveel tijd. Wacht een effe, wat zie ik nu. ‘Niall, ik zie iemand in jou tuin!’ Toen leek het of Niall weer zichzelf werd, want hij rende naar zijn tuin.

Afbeelding
‘Wat is dat!’, riep hij. ‘Niks, niks Niall’. ‘Dat zijn zieken mensen’, zei ik wanhopig tegen Niall, ‘Ze hebben gewoon een ziekte en zijn vast ontsnapt uit het Ziekenhuis’. ‘Maar wat nu?’, riep Niall beangstigend. ‘We zullen moeten verhuizen’, zei ik.

Dat scheelde helemaal niks. Ik was even bang dat Niall erachter kwam dat….
Nee, dat niet. Nu nog niet.

----------------------------------------------------------------------
Als jullie goed kijken ziet Niall er niet 100% menselijk uit. Want hij was @#$$% gebeten door z’n stomme weerwolf :cursing . En dat past niet in het verhaallijn! Dus Niall is geen weerwolf. Dat fix ik effe ;)

Afbeelding
Hier zien jullie Niall als weerwolf
Voor de eerste en laatste keer (hopelijk)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie