Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

103 berichten • Pagina 2 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Wat zie ik er lekker uit! Of mag je dat niet over jezelf zeggen? Nou goed, ik zie er goed uit. Want dat moet ook, want vandaag ga ik op vrouwenjacht. Klinkt opzich niet goed, vrouwenJACHT. Alsof je ervoor moet vechten. Ze komen toch wel op mij af.

Afbeelding
Een vrouw met dezelfde interesses als mij zou fijn zijn. Daarom dat ik naar de kringloop winkel ga. Met dat mooie oude boek, wat ik nog steeds niet heb. Ik moet sowieso minder geld uitgeven aan parfum. En ik geef veel geld uit aan mijn tuintje, alleen krijg ik daarvoor weer veel geld. Oja, promotie 1 is al binnen :)

Afbeelding
Als eerst zag ik daar een vrouw staan. Eerste indruk leek ze beetje op z’n ‘emo’ persoon. Sorry als dat zo niet heet. Ben niet zo bekend in dat soort dingen. Maar uiterlijk zegt ook niet alles. Moet wel toegeven dat ze 2 grote pluspunten heeft.

Afbeelding
‘Eej jij, waar kijk jij naar’, begin ze te mekkeren. Het zou dom zijn om toe te geven dat ik misschien naar haar 2 pluspunten keek. Dus ik vroeg heel vriendelijk: ’Ben je soms naar de kapper geweest’? En nee dat was ze niet. Want als antwoord kreeg ik terug: ‘Ik moet jou niet’. Op naar de volgende dan maar weer.

Afbeelding
Dan maar na de kroeg. En daar was het wel raak. In de bar was een leuk meisje met een paarse jurk aan. Leek mij heel ongepast als je in de kroeg wat gaat drinken. ‘Maar doe eens gek’, tenminste dat dacht zij waarschijnlijk toen ze die jurk aan trok.

Afbeelding
In mijn ooghoeken zag ik een brede vent en hij liep naar mij toe. En ik dacht meteen: ‘Laat dat aub niet haar vriendje zijn, aub niet’. Smeken werkt niet, het was haar vriendje. Dus ik maken dat ik weg kwam. Maar hij hield mij tegen. ‘Wat moet dat, met mijn vriendin’, snauwde hij. Ik dus de waarheid gezegd, dat ik op vrouwenjacht ben. Had ik niet moeten doen, want voordat je het weet begon hij te grommen. Dus van de kroegeigenaar moesten we naar buiten.

Afbeelding
En hij begonnen we met vechten. Wat praten is soo 2011!

Afbeelding
Hier zit ik dan, eenzaam in het parkje. Helemaal alleen, zonder een vriendin. Ik probeerde een strak gezicht te houden. Maar na een tijd lukte dat niet en begon ik te huilen als een meisje. Wel een groot meisje.

Afbeelding
Maar toen kwam er iemand aangelopen. Opeens, alsof ze er was neergeploft. Eerst dacht ik: ‘Het is een Alien’. En vroeg ik me meteen af hoe alien kinderen eruit zouden zien. Maar na logisch nadenken was het natuurlijk geen alien. Maar het gekke van alles, ze kwam gewoon naast mij zitten!

Afbeelding
‘Mag ik hier zitten’, vroeg ze heel netjes. Ik heel bescheiden: ‘Natuurlijk hoor’. Maar in mijn hoofd ging het van:’Yes, Yes, Yes’. ‘Wat is er loos jongentje’, vroeg ze alsof ik een klein kind was. ‘Ik ben geen klein kind’, zei ik als een jongentje van 6. ‘Maar wat is er’? Dus ik weer eerlijk geweest, want de vorige keer niet goed afliep. En na het hele verhaal, vol met gevoelens, kreeg ze een lach. ‘Wil je zo graag een vriendin’? Ik knikte heel zielig ja. ‘Zullen wij dan een keertje uiteten gaan’? Ik knikte heel enthousiast ja. Dus we wisselde van nummers enz. Zodat ik haar kon gaan stalken. Grapje, dat zou ik nooit doen. Maar toen gebeurde het leukste van heel de avond.

Afbeelding
En zo heb ik toch weer wat geleerd.
- Toon gevoelens aan de vrouw
- Versier nooit een meisje met een vriend.
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1

Hoofdstuk 5
Afbeelding
Ik was nog nooit zo zenuwachtig geweest. Heb ik alles, toch even kijken, heb mijn portemonnee, met inhoud natuurlijk. Zal vast wel genoeg zijn. Of zou ik ook voor haar moeten betalen? Is eigenlijk vrij normaal, maar hopelijk betaald ze haar eigen deel. Ik heb mijn fietssleutels, want een auto heb ik niet. Oh mijn God, alles moet gewoon goed gaat!

Afbeelding
Daar staat ze! Wat moet ik doen? Naartoe lopen en dan een handje geven? Of toch 3 kusjes. Wat ben ik nu een lafaard. En zij is ook nog eens eerder als mij. Vrouwen moeten toch altijd later komen? Niet de man. Nu lijkt het net of ik het meisje ben dat telaat kwam omdat haar make-up niet goed zat. Oké, ik moet echt helder na gaan denken. 1…2….3 en go.

Afbeelding
‘Heey, daar ben je’, zei ze,’ik dacht dat je niet meer op kwam dagen’. Ik denkend in mijn hoofd wat ik nu moest zeggen en doen. Maar dat was niet nodig. Want voordat ik het wist gaf ze mij een knuffel. ‘Je kunt me best wel loslaten hoor’, zei ze grinnikend. ‘Ooh, sorry’, zei ik natuurlijk met een rode kop. ‘Mijn naam is trouwens Faith, Faith McDuff’. ‘Mijn naam is Niall, Nial Goedhart’.

Afbeelding
Eenmaal binnen gingen we aan een tafeltje zitten. En mijn angst was opeens weg. Omdat ik merkte dat ik bij haar gewoon mezelf kon zijn. Aangezien zij ook niet zo 100% is volgens mij. Maargoed, het gaat nu goed. Ik weet haar naam en zij die voor mij. ‘Heb jij toevallig een moestuintje thuis’?, vroeg ze opeens. En toen dacht ik, Yes. Want nu kon ik gaan zeggen dat ik een ‘professionele’ tuinier was. En dat zij ik dus ook. ‘Zou ik dan een keer wat voor me willen verbouwen’? ‘Natuurlijk’, zei ik. En ze greep een pappiertje van de grond en pikte de pen van de man die net naast ons liep en schreef wat op. ‘Dit heb ik allemaal nodig, ik volg een speciaal dieet’. Ik keek naar haar buik, dieet? Ze was gewoon dun. Ik keek op het briefje en er stonden dingen op waar ik nog nooit van gehoord had. Maar dat mocht zij niet weten. ‘Komt voor elkaar’

Afbeelding
Het was binnen echt heet. Dus ik kreeg wel dorst. En volgens mij zag ze dat aan me. ‘Wil je wat drinken?’ Ik meteen ja knikken. Ze stak haar hand op. In de hoop dat een ober langs zou komen. Maar nee hoor, die luie mensen bleven gewoon achter de bar zitten. En daar had ik geen tijd voor.

Afbeelding
Dus we liepen heel asociaal naar de bar toe. En vroegen het eerst vriendelijk. ‘We zouden graag wat te drinken lusten’. En toen kregen we een vies gezicht naar ons toe en toen liep de ober weg. Dus ik sprong over de bar om zelf wat te pakken. Maar Faith is wat slimmer dus liep even om de bar heen. ‘Wat wil je drinken?’, vroeg ik. ‘Doe maar een safaricola’.

Afbeelding
We leken net 2 pubers. We waren allebei iets ‘speelser’ als de rest. Wat extra versterkt werd door alle mixdrankjes. Dus we waren een beetje lastig voor de rest van alle mensen. ‘Moet je hem zien, zijn gezicht!’, zei ik lachend. ‘Net of het een wolvenkop heeft’, zei zij lachend.

Afbeelding
Er kwam opeens een mooi, rustig liedje op. Faith pakte mijn hand vast. ‘Naill, wil je dansen?’, zei ze op een romantische toon terwijl ze mij in mijn ogen aankeek. ‘Faith, natuurlijk wil ik dansen’.

Afbeelding
Langzaam op de muziek schuifelde we met z’n 2. Op het begin gedroegen we ons nog heel beleefd na elkaar. Maar hoe langer het duurde, hoe verder mijn handen naar haar kond begonnen te zakken. Ze leunde met haar hoofd op mijn schouders. Alsof de dag niet beter kon worden. We zeiden niks tegen elkaar, we genoten van de muziek en van elkaars aanwezigheid.

Afbeelding
Maar voordat ik het wist, zoende ze me. En ik zoende terug.
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 6
Afbeelding
We zijn nu al een paar maanden verder. De relatie tussen mij en Faith is, jah, goed genoeg. Nee, het gaat helemaal goed! Ze is tegenwoordig bijna elke dag bij mij. We hebben veel plezier met elkaar. Zo doen we ook veel dingen samen, en nee niet alleen in bed. Maar helaas moet er ook gewerkt worden. Met mijn tuintje gaat het goed. En wat Faith doet is voor mij nog steeds onbekend. Ze heeft het zo vaak proberen uitteleggen, maarja, ik onthoud het nou eenmaal niet.

Afbeelding
Daar staat mijn lieve schat. Proberen om een keer een goede maaltijd te koken. Niet persoonlijk hoor, maar koken is niet haar ding. Waar ze erg van baalt. Maar ik zeg er niks van, ik ben namelijk een goed vriendje. Jullie snappen toch wel dat we nou iets hebben. Dat spreekt voor zich neem ik aan. Volgens mij weet ze dat ik wakker ben.

Afbeelding
‘Heey schat’, en ze loopt naar me toe. En ze geeft mij een zoen. ‘Ik heb je toch niet wakker gemaakt’? ‘Nee hoor’, zei ik liegend. Want ik hoorde dat ze wat pannen had laten vallen namelijk. Maar dat kan ik beter niet zeggen.

Afbeelding
‘Dit keer gaat het me echt lukken!’, zei ze enthousiast. ‘Wat gaat jou lukken schat?’ ‘Dit keer kook ik een goede maaltijd!’. Wat is ze toch enthousiast. Ze is duidelijk geen opgever. Ze streeft haar doel na totdat het lukt. Daarom heeft ze volgens mij een goede baan.

Afbeelding
‘Eeh schatje’, zei ik grinnikend, ‘je eten brand zoals gewoonlijk weer aan’. ‘Nee!’, en ze sprong met een grote snelheid na het eten. ‘Nou hebben we weer niks te eten’, zei ze met een sip gezicht. Gelukkig had ik nog wat eten van gisteren bewaard. Dus dat konden we dan opeten. ‘Schat, we pakken de herfstsalade wel’. ‘Dan kleed ik me nu even om’.

Afbeelding
‘Wat is je eten lekker Niall!’ Natuurlijk is mijn eten lekker. Dat komt natuurlijk omdat alle ingrediënten uit mijn tuintje komen. En ik kan gewoon goed koken. Moet je Faith toch zien zitten. Zo lief en enthousiast. Ik begin alles te herhalen. Ik ben echt verliefd. Dat laat ik ook duidelijk zien. Maar het kan beter! ‘Schat, kleed je je maar even om’. ‘Dan krijg je van mij een cadeautje’.

Afbeelding
‘Oké, ik heb me omgekleed’. ‘Wat is mijn cadeautje?’. ‘Lieve, lieve Faith McDuff’. 'Zou je met me willen……’. We begonnen allebei te lachten. ‘Nee schat, dat nog niet’. ‘Zou je voortaan bij mij willen wonen, samenwonen, wij tweetjes’. ‘Natuurlijk’, zei ze met een glimlach. En zo als gewoonlijk kwam er weer een zoen, en daarna nog eentje. We leken net 2 pubers die net een maand een relatie hebben.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie