Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 17 van 18

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed-Davids ~ Generatie 3 ~ UPDATE 18/5/2013

Hoofdstuk 17

Rosie is inmiddels een (knappe) tiener en een fan van de wetenschap :)

Olivia doet een vaardigheidstest en neemt een beslissing: ze gaat kunstwetenschappen studeren :laugh

De familie heeft nu ook kippen :D

Een blikje uit het frisdrankautomaat halen is moeilijker dan het lijkt... :fluit

De hele familie zit samen aan tafel. Austin heeft heerlijk gekookt maar er moet ook wat besproken worden: wie wordt de stamhouder van generatie 4?

Na een lang gesprek zijn ze er dan toch eindelijk uit: Rosie wordt de nieuwe stamhouder! :)

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed-Davids ~ Generatie 3 ~ UPDATE 23/5/2013

Heel erg bedankt iedereen :)
Zoals sommigen misschien gemerkt hebben ben ik de laatste tijd nauwelijks online geweest. Ik ben erg druk geweest met school en ook prive (wel veel leuke dingen gelukkig). De komende tijd zal ik ook weinig online blijven komen en als ik weer wat meer tijd heb (zomervakantie) zal ik denk ik pas weer gaan updaten ;)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed-Davids ~ Generatie 3 ~ UPDATE 23/5/2013

Hoi, ik weet dat het alweer heel lang geleden is dat ik hier een update van de familie heb geplaatst maar ik zou toch graag weer verder met dit dagboek willen. Helaas zijn de meeste foto's van de familie weg dus jullie kunnen alleen nog de tekst teruglezen als jullie willen.

Ik ga verder waar ik gebleven was, namelijk de start van generatie 4. Sommige personages zal ik niet meer volgen, maar hier de personages die jullie nog wel zullen zien:

Afbeelding

Rosie Reed, stamhouder van generatie 4, van haar zullen jullie nog veel meer gaan zien.

Afbeelding

Megan Grigori, stamhouder van generatie 3. Haar eerste man was Finn Davids, met hem kreeg ze twee dochters: Olivia en Rosie. Toen ze op latere leeftijd naar de universiteit ging ontmoette ze Daniel Grigori, met hem kreeg ze een zoon, Jake Grigori.

Afbeelding

Olivia Daniels, zij is inmiddels naar de universiteit gegaan en is getrouwd met Brian Daniels.

Afbeelding

Brian Daniels, de man van Olivia.

Afbeelding

Finn Davids, de eerste man van Megan en de vader van Olivia en Rosie.

Afbeelding

Daniel Grigori, de tweede man van Megan en vader van Jake.

Afbeelding

Jake Grigori, zoon van Daniel en Megan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De familie zal gaan wonen in Isla Paradiso. Rosie zal blijven wonen bij haar vader, Megan, Daniel en Jake zullen ook samen in Isla Paradiso gaan wonen en tenslotte zullen Brian en Olivia samenwonen.
Ik zal vooral Rosie gaan volgen, en daardoor ook haar vader Finn, maar natuurlijk zullen de andere familieleden soms ook voorbij komen ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dit is trouwens de stamboom van de familie

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 21 jun 2014, 13:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed-Davids ~ Generatie 4 ~ 21/6/2014

4.1 Universiteit

Afbeelding

Rosie is net geslaagd en het is tijd voor haar om naar de universiteit te gaan. En dat is nodig, ze weet namelijk zeker dat ze later een van de beste artsen wil worden. Natuurlijk gaat ze niet alleen naar de universiteit om te studeren, ook om ervaringen op te doen die haar voor altijd bij zullen blijven.

Afbeelding

Afbeelding

Rosie besluit niet om in een studentenhuis te gaan wonen, maar om een huisje dicht bij de campus te huren. Dit betekent helaas ook meer verantwoordelijkheid, zij is degene die het hele huishouden op haar zal moeten nemen, dus ook het koken...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Studeren betekent ook hard werken. Naar alle lezingen gaan, want Rosie is vastbesloten om de universiteit met een graad in wetenschap en geneeskunde te verlaten. Maar helaas moeten de lezingen ook voorbereid worden, waar veel tijd in zit.

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig voor Rosie hoeft ze niet alleen maar lezingen te bezoeken maar krijgt ze ook tijd om haar anatomie bij te spijkeren en meer over de wetenschap uit te vinden. Dit vind ze gelukkig erg leuk om te doen, en het helpt haar ook nog eens met haar studie!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tijdens het studeren en tijdens het volgen van de lezingen ontmoet Rosie ook veel nieuwe mensen. Mensen waarmee ze kan studeren en natuurlijk ook kan feesten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Feestjes organiseren of naar feestjes gaan, het maakt Rosie niet uit, als ze maar plezier heeft! Nog even van haar jonge jaren genieten voordat het echte leven gaat beginnen.

Afbeelding

Ook stakingen organiseren is iets wat Rosie leuk vind om te doen, ze is tenslotte een rebel en dit is wat rebellen het liefst doen.

Afbeelding

Afbeelding

Maar uiteindelijk draait haar tijd op de universiteit om dit felbegeerde papiertje en de diploma-uitreiking die daarop volgt. Rosie is geslaagd en zal zo snel mogelijk aan de slag gaan met haar carrière in de geneeskunde!

Afbeelding

Afbeelding

Na de diploma-uitreiking is het alleen nog maar een kwestie van de laatste rommel opruimen voordat de volgende huurders komen en haar spullen inpakken. Maar daarna is het toch echt tijd om te gaan. Ze heeft een geweldige tijd op de universiteit gehad, veel mensen ontmoet, veel gefeest en natuurlijk veel gestudeerd om haar graad in wetenschap en geneeskunde te halen.

Afbeelding

Het is tijd om naar huis te gaan, waar haar vader al op haar staat de wachten. Nu zal de vierde generatie met haar als stamhouder pas echt beginnen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie