Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 15 van 18

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed-Davids ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 11 ~ 6-4-2012

Voor deze update moet ik even wat zeggen. Ik heb de laatste tijd een stuk minder tijd voor sims en simsnieuws omdat ik het heel erg druk heb (met leuke dingen maar ook met minder leuke dingen zoals school. Daarom heb ik besloten om van dit dagboek een fotodagboek te maken, omdat ik zo geen tijd kwijt ben aan de updates schrijven. Ik weet niet of dit dagboek in dit forumgedeelte mag blijven staan, misschien weet iemand dat?
Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden maar dit is voor mij de enige manier om door te gaan met dit dagboek, ik vind deze familie namelijk wel erg leuk.
Ten slotte zal er een stuk minder drama vanaf nu in dit dagboek komen, er zal iets minder een verhaallijn in komen. Ik hoop ook dat jullie dit niet vervelend vinden.



Hoofdstuk 12

Megan heeft net een les gehad en is een boek aan het lezen buiten op een bank in het zonnetje.

Daniel komt naast haar zitten en ze praten wat samen waarna hij haar vraagt om 's avonds samen te gaan bowlen.

Aan het begin van de avond maken ze een leuke foto als mooie herinnering aan het studentenleven.

Het bowlen gaat ook wel redelijk

Het wordt laat dus ze besluiten om naar huis te gaan.

Waarna Megan bij het kampvuur gaat zitten...

... en Daniel gezellig bij haar komt zitten.

Maar net als ze naar bed willen gaan...

.... kan Megan zich niet meer inhouden en kust ze Daniel!! :wub en ja, ze is eigenlijk nog getrouwd met Finn :o

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 20:12, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed-Davids ~ Generatie 3 ~ Medeling&H12 ~ 20-4-2013

Hoofdstuk 13

De volgende ochtend maakt Megan ontbijt dat ze gezellig samen met Daniel opeet

Daarna gaat Daniel zijn straatvaardigheid oefenen op de muren :fluit

Terwijl Megan de rekeningen betaalt, dat moet helaas ook gebeuren ;)

Daarna heeft ze een college buiten, helaas regent het :(

Om zich op te warmen gaat ze naar het koffiehuis

Liv komt ook snel en helpt Megan een beetje met studeren

Liv houdt nog een zakenpresentatie terwijl Megan een toespraak houdt over sporten

Daniel komt ook nog en Megan begint steeds verliefder te worden :wub
Als ze tegen Daniel zegt dat ze naar de wc moet loopt ze snel naar buiten om Finn te bellen en het uit te maken. Hij reageert boos en verdrietig maar snapt het aan de andere kant wel, ze zijn ook behoorlijk uit elkaar gegroeid.

Daarna wordt het in de slaapkamer nog behoorlijk gezellig, gelukkig heeft Megan een eigen kamer :fluit

De dag erna hebben ze na hun colleges een date, eerst gaan ze gezellig eten ...

... daarna biljarten ...

... en daarna wordt de avond nog goed afgesloten :laugh

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed-Davids ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 13 ~ 28-4-2013

Hoofdstuk 14

Terwijl Megan vroeg op staat om nog wat huiswerk te maken blijven Liv&Brain in hun bed liggen :fluit

Daarna door naar haar college

Liv is goed op aan het letten, ze stelt vragen ...

... en maakt aantekeningen ;)

Na het college nog even haar vaardigheid anatomie bijspijkeren :)

's Avonds sappong spelen met Daniel :D

Nog een romantische foto maken :wub

En in de slaapkamer wordt het ook nog erg gezellig.... :fluit

Maar er wordt daarna ook nog een serieus gesprek gevoerd, Megan mist haar kinderen heel erg dus ze wil graag terug naar Bridgeport. Daniel wil dolgraag met haar mee dus ze besluiten de universiteit (zonder graad maar met geweldige ervaringen) te verlaten.

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie