Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 14 van 18

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed-Davids ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 9 ~ 24-3-2012

Hoofdstuk 10

Rosie was inmiddels een peuter die door het hele huis kroop terwijl Olivia het steeds meer naar haar zin begon te krijgen op de kostschool. Ik miste Olivia elke dag, hoewel het me gelukkig maakte dat ze genoot van haar tijd op de kostschool, uit de schijnwerpers. De relatie tussen mij en Finn verbeterde, alhoewel ik het hem nog steeds verweet dat hij niet bij de bevalling aanwezig was.

Op momenten dat Finn tijd met Rosie doorbracht smolt mijn hart. Ik zag dan weer de man waarvoor ik was gevallen, gevoelig en lief. Op die momenten vergat ik alle slechte dingen die hij had gedaan of doet en wilde ik niks liever dan bij hem zijn, de rest van mijn leven.

Toch was er een ding dat ik echt graag wilde: naar de universiteit. Op een dag zocht ik het nummer van een goede butler zodat zij Finn kon helpen om voor Rosie te zorgen. Daarna belde ik de universiteit: ik zou een opleiding lichamelijke opvoeding gaan volgen. Ik wist dat ik Olivia zou missen, maar nu moest ik doen wat het beste voor mij was, en daardoor hopelijk ook het beste voor mijn gezin.

Het afscheid was moeilijk, niet alleen het afscheid van Olivia, die ik vast en zeker ontzettend zal gaan missen, maar ook het afscheid van Finn. Ik hoop natuurlijk dat dit onze relatie ten goede zal komen, maar diep in mijn hart vraag ik me af of onze relatie niet al ten dode op is geschreven.
Daar vertrok ik dan, naar de universiteit, om mijn leven een hele andere wending te laten nemen…



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Sorry dat deze update wat langer duurde :$, had de afgelopen dagen alleen inspiratie wanneer ik geen tijd had XD

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed-Davids ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 10 ~ 1-4-2012

Bedankt allemaal =D

Hoofdstuk 11

Toen ik op de campus kwam zorgde ik er meteen voor dat ik een huurhuis kreeg aangewezen. Dit was duurder dan wonen in een studentenwoning maar ik wilde niet in een hele drukke woning wonen en nog belangrijker: zelf mijn huisgenoten uitkiezen.
Nadat ik mijn koffer in mijn kamer had gezet plaatste ik een advertentie voor huisgenoten op internet, nu maar hopen dat er een aantal geschikte kandidaten zouden komen…

En die kwamen er, Liv en Brian Verduijn, broer en zus, en Daniel Grigori. Ze zijn alledrie erg aardig en we kunnen het al goed met elkaar vinden.
‘Ik heb een idee.’ Zeg ik. ‘Zullen we dit huis eens een opknapbeurt geven? Het ziet er namelijk erg saai uit.’
De anderen stemmen in en we zijn een hele dag bezig met schilderen en meubels verplaatsen. Maar het resultaat mag er zijn: het huis ziet er nu prachtig uit.

De volgende dag zou de laatste dag zijn voordat onze lessen zouden beginnen. Brian en Liv gingen gezellig pingpongen, Daniel besloot om te gaan schilderen en ik bezocht het studentengebouw. Hier kreeg ik mijn lesrooster, werd me over verschillende lessen verteld en kreeg ik nog een aantal erg leuke spulletjes.

Ook besloot ik om me bij het voetbalteam van de universiteit te voegen. Het zou me extra punten opleveren voor mijn studie en ik hield er al heel lang van om te voetballen. Met veel enthousiasme kwam ik bij mijn team en ik deed vandaag al met mijn eerste wedstrijd mee, die we wonnen!

Toen ik thuis kwam waren Brian, Liv en Daniel op de bank aan het gamen.
‘Hoi Megan, eet je dadelijk pizza met ons mee?’ Vraagt Brian.
‘Oké, is goed!’ Zeg ik. ‘Ik bel eerst nog even naar huis.’
Ik ga naar mijn kamer voor wat meer privacy en ik bel naar huis waar Finn opneemt, ik praat met hem over onze kinderen, hoe het gaat op zijn werk en nog een aantal dingen. Ook krijg ik Rosie aan de telefoon, die steeds beter, en vlotter, begint te praten.

Ik hoorde de bel gaan en zag door het raam dat Brian de pizza ontving. Snel bel ik nog even naar Olivia, om te vragen hoe het met haar gaat. Op het moment dat ik wil ophangen komt Daniel de kamer binnengelopen.
‘Stoor ik?’ Vraagt hij.

‘Nee hoor, ik ben net klaar met bellen.’ Antwoordt ik.
‘Mag ik vragen met wie?’ Vraagt hij.
‘Met mijn dochter, ze zit op de kostschool en ik bel bijna elke dag met haar.’
‘Je heb toch twee dochters?’ Vraagt hij en ik knik. ‘Mis je ze?’
‘Ja, maar ik weet dat dit het beste is voor ons allemaal, dat maakt het minder erg.’

We praten nog even verder en lopen dan naar beneden. Liv en Brian zijn al klaar met eten en de pizza is niet echt warm meer. Ik stop de pizza even in de magnetron om hem op te warmen en eet daarna met Daniel de pizza op.
Als wij klaar zijn met eten gaan we samen met Liv en Brian op de bank zitten en we maken er met zijn vieren nog een leuke avond van.

De volgende ochtend begonnen dan eindelijk mijn lessen. Ik moest wel rennen om op tijd te komen en vaak de weg vragen, de campus is namelijk nogal groot.
Gelukkig gingen mijn lessen goed en ik heb de eerste dag al veel mensen ontmoet, waarvan de meesten erg aardig zijn.
Mijn tijd op de universiteit zou geweldig worden, dat wist ik zeker.

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie