Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

143 berichten • Pagina 8 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Never accepted.. het hele verhaal in één keer.

^ Haha, eigenlijk wel, maar ik vind het onbeschoft om te vragen XD
Maar waarom had je het nog op je computer staan? :flapper


V Oh, stoer! En ben jij dan Danny? En worden de namen dan ook vervangen? En ik ben super benieuwd naar het eindresultaat :D

Laatst gewijzigd door Deetui op ma 04 feb 2013, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Never accepted.. het hele verhaal in één keer.

Nou, ik had dus dit verhaal op mijn computer opgeslagen omdat ik het ga verfilmen. :D

Op mijn school organiseren ze namelijk sinds vorig jaar, elk jaar een filmfestival. Daar kunnen leerlingen dus films voor inzenden. Ik heb vorig jaar ook meegedaan.
Toen dit dagboek afgesloten was, kwam er een bericht over het filmfestival van dit jaar. Toen kwam ik met het grandioze idee om dit verhaal te verfilmen voor het filmfestival, zodat andere mensen dit verhaal ook te weten komen, en zich realiseren dat zulke dingen niet vaker mogen gebeuren!

Als hij af is zal ik hem op SimsNieuws zetten, maar dat duurt nog een aantal maanden!
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Never accepted.. het hele verhaal in één keer.

(even alles opnieuw gelezen)
Ik heb hier nooit meer op gereageerd, maar ik kan niet in woorden uitdrukken hoeveel pijn me dit doet. F*ck, I wish I could have been there for him.
Serena, ontzettend dapper dat je zijn verhaal met ons hebt willen delen. Ik heb veel respect voor je. Hoe gaat het nu met je?

En hoe gaat het met zijn familie?

Ik weet dat het 2 jaar later is en je dit waarschijnlijk niet leest... maar ik wilde even zeggen dat dit verhaal echt waarde voor me heeft. Ik weet dat ik hem nooit gekend heb maar ik voel me bevoorrecht om het gelezen te hebben. Dat hij dit wilde delen met 'die mensen op dat forum' maakt het heel speciaal voor mij. Ik wil dat je weet dat zijn verhaal voor mij waarde heeft en dat hij meer blijdschap verdiende dan dat hij kreeg. Er zou meer aandacht moeten zijn voor dit soort problemen.

Serena, bedankt voor het delen. En Danny (was dat zijn echte naam), het spijt me dat je dit overkwam.
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie