Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Life at War - 'Pagina 6' - Hoofdstuk 1 |*UPDATE*| 30/9 1

' Hoofdstuk 2 proloog
St. Claire was een onveilige buurt, en het was een klap op de vuurpijl toen er bij Sisel was ingebroken, terwijl ze gewoon verloofd was! Dus het duurde niet lang voordat Sisel en Ger een besluit namen om te verhuizen en wel naar Moonlight Falls! Het dorpje dat zeer veilig en toch mysterieus in de boeken wordt omschreven, maar Sisel weet hier al veel van af, want haar oma woont hier, hoe gaat het met Marieke? Hoe zal ze reageren als Sisel opeens voor de deur staat met haar nieuwe geliefde? Sisel en Ger hebben het oude huis van de ouders van Sisel verkocht en met het geld hebben ze een kleiner huis gekocht. Hoe zal het hun in Moonlight Falls verlopen?
Voordat jullie ook denken: "Wat? Moonlight Falls? O_o" Ik zal zorgen dat er geen feeën, etc. voorkomen in mijn dagboek. Ik wilde eerst hoofdstuk 2 gewoon in St. Claire laten afspelen, maar het laggt ongelooflijk veel. En iedere 10 minuten crasht het spel.. Dus ik kan zo wat niks.. Dus gaan we het verhaal een beetje aanpassen, maar geen zorgen! Elk aspect blijft terug komen en daarbij, wie wil Marieke nou niet ontmoeten?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Life at War - 'INFO' - Hoofdstuk 2 |*UPDATE*| 7/10 18:28

' Hoofdstuk 2 - Pagina 1
Afbeelding

Ik zat even op de piano te spelen, pap speelde altijd met mij, hij pakte mijn handjes vast en hielp me om Vader Jacob te spelen, het was altijd zo leuk.. Maar vandaag.. Vandaag is mijn trouwdag. Ik ken niemand in Moonlight Falls, maar we gaan voor ons huis trouwen, althans.. Ons nieuwe huis, helaas komt er niemand, maar een bruiloft hoort tussen twee mensen te zijn, niet tussen honderden..

Afbeelding

Toen de boog buiten stond was het tijd, ik had wel een jurk. De jurk was van mijn moeder. Nu trouw ik er in. Ik hoop dat mams trots op mij is! Ik heb de man van mijn leven.. En met hem wil ik kinderen krijgen. Ik zal voor altijd aan zijn zijde staan.

Afbeelding

Toen we de ringen bij elkaar om hadden gedaan, was het tijd. We waren getrouwd.. Eigenlijk waren we al getrouwd omdat je niet zomaar jezelf getrouwd kan verklaren, dus waren we door de ambtenaar van de burgerlijke stand als man en vrouw verklaard, maar nu is dat gevoel helemaal vereeuwigd.. Toch mist er iets.. Hij is er.. Ik ben er.. Maar toch voelt het alsof er iemand bij is.. Wie? Ken ik diegene überhaupt wel?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie