Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Born to be wild!

^Ja? :cry
Ik vond het een leuk dagboek...
Jammer dat je stopt, komt er misschien ooit nog een dagboek? Je schrijft goed en je ideeen zijn leuk!
Gebruikersavatar
FrozenAngel
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 10 okt 2009, 12:50

Re: Born to be wild!

Misschien doe ik nog één up, hangt er van af hoeveel reacties ik krijg en dan zal ik zien of er nog komen :)
Edit: Ik ga gewoon verder tot het eind.. Ik heb veel plezier aan het maken van dit dagboek en dat is nog steeds het belangrijkste :)
Ik hoop dat de mods een keertje tijd vinden om mijn dagboek te verplaatsen naar uitgelicht , misschien krijg ik dan meer volgers en dat is altijd leuk ;)
Gebruikersavatar
FrozenAngel
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 10 okt 2009, 12:50

Re: Born to be wild!

Hoofsdstuk 6: Busted

Afbeelding
Ik rende tot ik niet meer kon en stopte even omdat ik op instorten stond. Ik huilde luidkeels, zo heb ik Lita nog nooit gezien. Wat moet ik nou toch?

Afbeelding
Toen ik mijn tranen even afveegde, hoorde ik sirenes naderen. Weer een vechtpartij in het beruchte Bridgeport dacht ik nog.

Afbeelding
Net voor mijn neus stond een politiewagen , toen pas kwam het besef. “Het opsporingsbericht!” Dacht ik hardop.
“Nina Delisse! We weten al dat jij het bent, meekomen meid.”
Toen ik mijn naam hoorde voelde ik een rilling over mijn rug.

Afbeelding
“Ik loop gewoon terug weg als ze mij in een nieuw pleeggezin stoppen, zo simpel is het!” Riep ik naar de agent.
De agent lachte me gewoon in het gezicht uit.
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: Born to be wild!

Super leuk! O:
Ik heb ook een dagboek, in het begin is er nooit veel belangstelling, het is nieuw. Maar je moet het doen voor het leuke ervan : D.

Maar, ben benieuwd naar de volgende up!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie