Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

de familie case

hallo allemaal ! :)

dit is mijn eerste dagboek ik hoop dat jullie ervan genieten en commentaar is altijd welkom

hoofdstuk 1
Afbeelding
Dit is john case, hij is een jongvolwassen man die nog wat blijft steken bij zijn puberaal gedrag.Hij heeft geen vaste job en geen verantwoordelijkheidsgevoel. hij doet alles wat hij wil en houdt geen rekening met de gevolgen.

Afbeelding
john loopt wat rond in huis als plots zijn gsm gaat. john zucht en denkt dat het terug zijn zus is die om hulp vraagt, ze geeft namelijk een zoontje en moet die alleen opvoeden. de vader is er plots vandoor gegaan en niemand weet waarom.

Afbeelding
de stem van een jonge vrouw klinkt door de telefoon maar het is niet john's zus. ' het ziekenhuis?' john luistert gespannen naar de stem en drukt onmiddelijk zijn gsm af. Er was iets gebeurd en hij moest meteen naar het ziekenhuis. zijn zus had blijkbaar een ongeval gehad.
Afbeelding
hij sprong meteen in de taxi die juist passeerde ' naar het ziekenhuis!' riep hij agressief tegen de chauffeur.
Afbeelding
in no-time stond hij voor het ziekenhuis. Hij bleef even staan en dacht over allerlei scenario's. hij riep zichzelf terug tot orde en ging gespannen naar binnen.

zo dit is mijn eerste hoofdstukje , als er opmerkingen zijn aarzel niet! :)
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: de familie case

Leuk maar let erop dat je hoofdletters plaatst. Niet dat ik een spellingsfreak ben of zo maar het stoort me wel een beetje bij het lezen. Verder is het een goed begin voor je dagboek. Er zit mysterie en spanning in :D Blijven schrijven!
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

Re: de familie case

Binnen in het ziekenhuis vertellen ze dat er geen reden tot paniek is en jamie , zijn zus, het goed stelt. Ze willen hem naar huis sturen maar daar trapt john niet in. 'ik wil haar zien!' Zegt hij. ' sorry dat zal niet gaan' zei de verpleegster en ze liet hem , zonder verdere uitleg, achter.Na uren voor zich uit te staren kwam eindelijk de verpleegster de wachtzaal binnen.' sorry maar we moeten u helaas melden dat uw zus het niet heeft gehaald'. De wereld van John stortte in. ' WAT ? dat kan niet ! u liegt!' De verpleegster keek hem niet aan en frutselde aan haar kleren. ' euhm nee ik lieg niet' zei ze totaal ongeloofwaardig maar john had daar niet op gelet hij had het te druk met zijn verschillende emoties in de hand te houden. Hij vroeg terug om jamie te zien maar zij zei weer nee. John was het zat en rende naar huis.
Afbeelding
Eenmaal daar aangekomen barste hij in tranen uit. Zijn tweelingzusje, de enigste waar hij wél voor kon zorgen en wel om gaf. Hij vermande zichzelf en haalde snel een foto uit de kast.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Pas toen hij de foto zag begonnen de vragen te komen. Hoe was ze gestorven en waarom mocht hij hem niet zien? Die verpleegster deed ook al zo raar.Er klopt iets niet aan dit zaakje.

Afbeelding
Plots ging de deurbel. ' wat nu weer ?!' Hij liep naar de voordeur en begon zijn woede tegen de deur af te reageren. ' Kan het dan nooit eens stoppen ? stom stuk hout!'. John opent de deur.
Afbeelding
Afbeelding
John was totaal in paniek. Hij was helemaal vergeten dat zijn zus een zoon had. Gewoon even vergeten. Maar hoe kwam haar zoon , Jake, nu weer hier? Wie heeft hem daar achtergelaten ?

En wat is er gebeurd met Jamie? Spreekt de verpleegster nu écht de waarheid of liegt ze? :?
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: de familie case

Strange... Leuke up! Ik mag de verpleegster totaal niet. Ik zou ze willen slaan voor haar rare gedrag waar je jezelf niet beter van voelt. :hamer :twisted Blijven schrijven! Ik wil weten of de zus nu echt dood is of niet. ;)
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

Re: de familie case

hoofdstuk 3

Afbeelding
Er zijn nu al een paar dagen verstreken sinds het voorval en John heeft al zijn centjes aan jake besteed. Zijn leven is dan ook helemaal veranderd voor het eerst in lange tijd moest hij nu ook voor iemand anders zorgen , en dan nog wel zo'n minimensje. En zo'n minimensje kost veel geld vond john. Een wiegje, een potje, speelgoed , ... en aangezien hij geen werk heeft (ieuw werk dacht hij) had hiij ook niet al te veel geld.
Afbeelding
John besloot iets drastisch , hij zou gaan werken. Hij belde een oppas op voor jake. ' Het is 75 simdollar per dag' ' ik betaal het achteraf'.

Afbeelding
Afbeelding
John droomde altijd al voor bij het leger te gaan werken.Ook al luisterde hij nooit en haatte hij gezag. Maar hij voelde dat dit niet de juiste keuze was op dit moment hij moest en zou weten wat er nu met zijn zus was gebeurd en dat gaat niet via het leger. John was verdrietig dat hij zijn droom nu aan de kant moest schuiven maar familie gaat voor...
Afbeelding
Via de politie daarentegen gaat het wel maar daarvoor moest hij eerst geaccepteerd worden op het sollicitatiegesprek. ' dag meneer case' zei het hoofd van de politie ' dag.... meneer' zei hij er snel achter. De politieman bestuurde een blad waar alle informatie van john opstond. ' dit is wel héél magertjes' ' vind u?' De politman trok zijn wenkbrauwen op ' 1 zin' ' en wat is die zin dan?' vroeg john brutaal. ' John case is een verzamelaar van parkeerboetes, een uitmuntend alcoholverbruiker en een expert in wildplassen' de politieman legde het blad aan de kant.' we hebben helaas veel mensen te kort in het politiecorps.' Hij haalde een blad uit en gaf die aan john ' vul dit in je krijgt van ons nog een kans , we nemen je aan maar dan ook alleen maar uit een tekort!' zei hij waarschuwend ' je zult dan ook de eerste weken de helft van het normale loon maar ontvangen'
Afbeelding
John was blij dat hij aangenomen was ( minder blij met het weinige loongeld) maar het was het allemaal waard. Nu was hij al een stapje dichter bij het ontrafelen. Want als politie kon hij gemakkelijker gebouwen binnen en mensen ondervragen..
Afbeelding
Hij besloot om nog even naar het park te gaan, de oppas was nu toch opgebeld en het was al eeuwen geleden dat hij nog in het park was geweest. Plots verdween zijn glimlach. Daar liep ze. De verpleegster. Hij stapte kwaad naar haar toe maar bedacht zich. Hij zou een vriendelijke start maken om zo aan zijn info te komen. ' hallo' ' o' de verpleegster zag hem en stapte naar achter ' ik moet gaan' ze rende er van door. John vloekte , hij kon haar niet achterna want het was donker aan het worden en die oppas zou zeker niet snachts blijven.
Afbeelding
Bij Het avondeten dacht hij na. Morgen was het weekend en had hij 2 dagen de tijd om op vrij onderzoek uit te gaan.
Afbeelding
John stopte zijn neefje in bed. ' we zullen er wel achter komen , kleine ' hij gaf hem nog een zoen en kroop zijn bed in.
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: de familie case

Haat de verpleegster nog steeds maar het is lief dat John zoveel doet voor zijn neefje. Leuke up!
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

Re: de familie case

bedankt :)

sorry dat het zo lang duurt voor de volgend up maar het is helaas school .... wat wil zeggen dat ik het ontzettend druk heb dus ook met mijn hobby's die er nu bij komen , ik denk dat de volgende up in het weekend zal online staan

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie