Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimFreakBE
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
do 21 jun 2012, 16:02

Dark Times: De Familie Bruneel

Afbeelding
Afbeelding
Hoi, ik ben Sanne Bruneel en onder mijn prachtige foto zie je mijn broer, Arthur. Ik woon samen met mijn broer in het huis van onze ouders in St.-Claire. Enkele jaren geleden werden mijn ouders vermoord door R. McGrooger. Bah, ik walg van die naam! Maar gelukkig is hij nu achter de tralies.

Afbeelding
Het is een normale avond bij de Bruneels: Sanne is op zoek naar een nieuw lief in een zwembad club. Want ze heeft al 13 dagen geen vriendje en daarvan Wordt ze een beetje depressief!

Afbeelding
Arthur zat rustig tv te kijken tot er plots een nieuwsbericht kwam die zei dat er een crimineel uit de gevangenis zou ontsnapt zijn: De beruchte crimineel R. McGrooger zou deze middag uit de gevangenis van Bridgeport ontsnapt zijn. Ooggetuigen bevestigen dat hij zich rond St.Claire bevindt. Heeft u deze man gezien gelieve dan contact op te nemen met de poli............

Afbeelding
Arthur moest zijn zus bellen voor er iets gebeurde...

Afbeelding
Hallo met Sanne,
...
Is hij hier in de buurt
...
Ik kom onmiddelijk!

Afbeelding
Haastig pakte Sanne haar koffers. Het kon haar niet eens schelen dat geen make-up mee had!(wat Arthur verwonderde...)

Afbeelding
"Sanne haast je!" , riep Arthur geïrriteerd."Jaja direct" riep Sanne terug

Afbeelding
Ze waren nog geen enkele meters ver of ze zagen hun huis in lichterlaaie opgaan."Neeee!", schreeuwde Sanne. "We moeten door, hij heeft ons al gevonden", zei Arthur terug...
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimFreakBE
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
do 21 jun 2012, 16:02

Poll: Sunlittides of niet

Hallo allemaal ik heb een vraagje...
Ik weet nog niet waar ik mijn verhaal zal laten verder lopen(behalve 6 à 7 volgende updates).
Laat a.u.b. je reactie weten als je denkt dat het verhaal ooit verder moet lopen in Sunlit tides of Hidden Springs
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimFreakBE
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
do 21 jun 2012, 16:02

Re: Dark Times: De Familie Bruneel

HOOFDSTUK 2

Afbeelding
Rijden, rijden, rijden. Sanne was het vluchten kotsbeu maar ze wist dat ze niets anders kon. "Zijn we er bijna", zaagde Sanne, "Want we zijn nu al een week aan het vluchten en ik ben het zat!", riep Sanne."Hier de kaart, ben je nu blij?", zei Arthur geïriteerd terug.
Afbeelding
"Eindelijk de kaart, effe kijken", alleen kon Sanne de eindbestemming niet achterhalen. Arthur liet niets los over de bestemming maar Sanne wist zeker dat ze in de bergen van Noorwegen waren!
Afbeelding
"Het is al donker, kunnen beter een slaapplaats gaan zoeken", zei Sanne, "Gaap, het is al laat en ik heb wel zin om een dutje te doen"
Afbeelding
Na een tijdje zoeken hadden ze een plek bij de rivier gevonden. Arthur was allang gaan slapen maar Sanne bleef aan het kampvuur. Ze huilde want ze miste thuis, haar vrienden,haar hondje,...Broombrommelbrom het donderde in de verte en plots...
Afbeelding
...begon het te stromen. "Oh, nee mijn tent staat nog open", Sanne haastte zich naar haar tent en besloot ook maar te gaan slapen.
Afbeelding
Deze nacht kon Sanne maar geen slaap vatten en als ze slaapt had ze dan een nachtmerrie!
Afbeelding
"Sanne, liefje kom je nog?" "Ja oma!". Ding dong, "Arthurtje, doe eens open ik ben bezig met Sanne voor de hapjes." "Dag meneer de agent, vrolijk kerstmis" "Vrolijk kerstmis jongetje, is er een volwassene thuis?" vroeg de agent. Oma kwam haastig naar de agent:"Wat is er meneer de agent?", vroeg Oma "Uw zoon Bart Bruneel en zijn vrouw Marie Kempe zijn dood op straat aangetroffen...
Afbeelding
"Sanne kom je vlug, we hebben een groot probleem!" "Ik ben daar meteen" riep Sanne terug. De beelden van haar droom bleven nog in haar hoofd spoken, het was lang geleden dat ze daar over gedroomd had.
Afbeelding
"Sanne, de auto is gesaboteerd" "Hoe bedoel je?" vroeg Sanne. "Wel er is een gat in de benzine tank geprikt, we kunnen onmogelijk verder met de auto, we zullen te voet verder moeten!" zei Arthur. "Dan bel je gewoon naar de hulpverleningsdiensten" "Ik heb hier geen bereik...

P.S.: morgen komt de update van 26 augustus!

Laatst gewijzigd door SimFreakBE op vr 24 aug 2012, 18:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
SimFreakBE
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
do 21 jun 2012, 16:02

Hoodstuk 3

HOOFDSTUK 3

Afbeelding
Met de tegenzin van Sanne gingen ze dan toch te voet naar de eindbestemming. Sanne vond het maar raar, ze lieten al hun spullen achter in de auto die daar bleef staan? Maar Arthur zie dat het niet ver was dus dat kon geen kwaad. Gelukkig maar.

Afbeelding
"Zijn we er bijna?" zaagde Sanne, "Ga je nu eens stoppen met zagen want ik wordt daar echt :cursing van!", riep Arthur kwaad. "Sorry meneertje heethoofd!" zei Sanne op een vreemde toon.

Afbeelding
Na veel stappen, zagen, ruziën en andere, waren ze bij een weggetje aangekomen. "EEN STRAAT!" riep Sanne vrolijk, "Juich maar niet te vroeg, we moeten deze straat nog naar boven nemen", zei Arthur, "Maar dat is zo steeeeeeeil!", jammerde Sanne.

Afbeelding
Wanneer aangekomen op het einde van de straat kwamen ze uit op een soort uitkijkpost. Sanne kon de naam moeilijk lezen het was iets van "The grubbing skoger" utkikk ësklö. Ze vond het zicht prachtig want ze zag bewoonde wereld! Ze snoof ook meteen de lucht van de natuur op, wat was het hier geweldig!

Afbeelding
"Hé, naar wie bel je en je had hier toch geen bereik?", vroeg Sanne, "Hier heb ik wel bereik en je zult wel zien wie er zo meteen zal afkomen!", zei Arthur.

Afbeelding
Na lang wachten kwam er een oud dametje op ons af. Ik herkende haar direct: "Oma, wat is dat lang geleden zeg!", "Oh, ik heb je ook gemist Sanneke!", zei Oma. "En, veel dingen meegemaakt?", vroeg Oma, "Enkele obstakels, meer niet" zei Arthur. "Kom nou vlug naar mijn huis want jullie zien er vermoeid uit en dan kunnen we nog een beetje bijpraten bij het haardvuur!", zei Oma.

Afbeelding
"Ik wist niet dat je naar hier verhuisd had, je zei toch dat je naar Riverview ging?", vroeg Sanne, "Ja dat klopt, toen jullie allebei volwassen waren geworden besloot ik dat jullie alleen konden leven in het huis en dan was ik maar naar mijn oude huisje in Riverview verhuisd maar, dat deed me teveel denken aan die kerstmis waar jullie ouders zijn overleden en ik besloot om een nieuw leven te beginnen hier in ësklö."

Afbeelding
"Maar waarom vertelde je dat niet aan ons?", vroeg Arthur, "Ik dacht dat jullie daar gelukkig waren en dat jullie mij hadden vergeten." "Dat is niet waar we hebben je vee..." "Ga je maar opfrissen en ga lekker slapen het is al laat en jullie zijn waarschijnlijk moe", zei Oma, "Maar..." "Ga nou maar" en Oma verdween in haar slaapkamer.

Afbeelding
"Man, wat is het lang geleden dat ik nog zo proper was!", dacht Arthur met een fris geschoren gezicht.

Afbeelding
Ook Sanne had zich opgefrist en kroop in bed. "Waarom deed Oma zo afstandig?" dacht Sanne in haar bed. Sanne was dolblij om nog eens in een echt bed slapen.

Afbeelding
Sanne en Arthur dachten ze nu een veilige thuisbasis hadden gevonden of toch niet...
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimFreakBE
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
do 21 jun 2012, 16:02

Re: Dark Times: De Familie Bruneel

Hoofdstuk 4
Sorry voor het lang wachten maar ik was in Parijs!

Afbeelding
De zon kwam op in Ësklö.Sanne had nog nooit zo goed geslapen als vannacht.Ze was blij dat ze niet meer moest vluchten.Ook was ze blij omdat ze haar oma nog eens gezien had. "Sanne, Arthur, opstaan!", riep oma vanuit de keuken.Het huis rook naar versgebakken wafels. "Mmmm", Sanne kreeg het water in haar mond.

Afbeelding
"Die wafels zijn verrukkelijk!", zei Arthur met zijn mond vol wafels.Oma lachte. "Oja voor ik het vergeet, ik ga deze ochtend naar de bibliotheek", zei Arthur, "Kun je me afzetten bij het kuuroord? Ik moet mijn schimmel aan mijn tenen laten verwijderen", zei oma. Plots smaakte Sanne haar wafels niet meer, ze werd zelfs misselijk!

Afbeelding
Toen oma en Arthur weg waren inspecteerde Sanne het huis, ze was nou eenmaal een nieuwsgierig type. Waneer ze de kamer van haar oma doorzocht kreeg ze 1 lade van de kast niet open. Als ze dan toch de lade open kreeg zag ze er allemaal fotoalbums in liggen. Sanne kennende bekeek ze natuurlijk al de albums.

Afbeelding
In alle fotoalbums waren er foto's van haar ouders en Arthur te vinden maar nergens kon ze een foto van haar zelf vinden! "Sanne, ik ben thuis!" riep oma vanuit de hal. Haastig stopte ze de albums terug in de lade en plots viel er een oude foto uit. Het duurde enkele seconden voor ze het handschrift kon ontcijferen: "Diner ten ere van de goede samenwerking met de McGroogers, 13 april 1911"

Afbeelding
"Hé oma, mag ik je iets vragen?" "Natuurlijk mijn kindje!" "Waarom zit die R. McGrooger eigenlijk achter onze familie aan?", vroeg Sanne. "Ik hoopte dat je het niet zou vragen maar je hebt het recht om het te weten."

Afbeelding
"Het begon allemaal in januari 1911: jouw overgrootvader, dus mijn vader had samen met Leopold McGrooger, zijn beste vriend de textielfabriek van Twinbrook overgekocht. Het was een succesvolle zet want de fabriek had bijna constant winst."

Afbeelding
"Mijn moeder vertrouwde het zaakje niet.Toch bleven de beste vrienden winst maken en waren we een van de rijkste families van de buurt.Toen je overgrootvader stierf, had Leopold McGrooger het bedrijf doorgegeven aan je opa en zijn zoon, Albert. Normaal had ik de fabriek gekregen maar ik vond dat je opa de bedrijfswereld beter kende dan ik, dus bestuurde hij samen met Albert de fabriek."

Afbeelding
"Alles veranderende in 1956 toen je opa had ontdekt dat Albert een grote fraudeur was.Albert gebruikte het geld voor de zwarte markt en andere.Er woede een hevige ruzie in het kantoor van de fabriek."

Afbeelding
Afbeelding
"De ruzie liep zo uit de hand dat je opa zijn mes uithaalde en Albert neerstak.Je opa had het beter nooit gedaan."

Afbeelding
"De fabriek staat nog altijd in Twinbrook, ik ben er al jaren niet meer geweest.Doordat je opa dus Albert had vermoord tokken de zoon en de vrouw van Albert terug naar Apaloosa Plains.Maar de zoon van Albert wou wraak voor wat je opa gedaan had en dus zit hij nu achter ons aan.Daarom zijn jullie ouders dus vermoord en misschien binnenkort wij."

Afbeelding
Oma haar verhaal werd onderbroken door de deurbel."Tiens, wie zou daar nou zijn?" vroeg oma. Sanne was geschrokken dat haar opa die Albert had vermoord en daarom R.McGrooger hun ouders had vermoord en nu achter ons aan zit. Sanne kon het nog steeds niet geloven.

Afbeelding
"Goedemiddag mevrouw, ik hebben vreselijk nieuws te vertellen. Arthur Bruneel is dood in de toiletten van de bibliotheek gevonden. De doodsoorzaak is nog niet bekend. Het spijt me dit te vertellen.", zei de agent. De tranen barsten uit Sanne haar ogen, "Neeeeeeh, niet weer!", schreeuwde ze."Neeeh, Arthur!" Sanne kon het niet geloven, het was de tweede keer in haar leven dat dit gebeurde.Oma wou Sanne troosten maar Sanne duwde haar weg, "Laat me met rust!" en Sanne verdween naar haar kamer...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ophelie97
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
wo 22 aug 2012, 23:22

Re: Dark Times: De Familie Bruneel

Hé SimFreakBe of Leekers (ik weet wie je bent :P )
mooi bewerkte foto's en ik heb je foto gezien op simsforum.nl je bent echt hot. D'ont worry ik ben ook mager en sims ook veel te veel :D !
Sims 2 all my life
Gebruikersavatar
SimFreakBE
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
do 21 jun 2012, 16:02

Re: Dark Times: De Familie Bruneel

IK heb niet zoveel tijd meer omdat school weer begonnen was. Er komt nog 1 update en dan ga ik stoppen.Ik heb hed veel te druk. Ik ga binnenkort de laatste update plaatsen en dan stop ik. IK bedank alvast mijn lezers :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie