Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Deliciousim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
do 12 jul 2012, 20:45

~Sims 3 Dagboek: The Shadow

Hey Simnezen,

Ten eerste, leuk dat even op dit topic klikt. :wub
Ik heb er voor gekozen geen proloog of iets dergelijks te maken maar om juist jij daar achter je beeldscherm het zelf te laten ontdekken. (A)
Mijn sims website voor mijn andere verhalen als je van deze niet genoeg krijgt: https://fawnstory.weebly.com

Hier is de eerste update van het dagboek:
Afbeelding
Het was de nacht na het feestje van mijn 18e verjaardag, ik lag lekker onder de dekens en dacht terug aan de geweldige avond. Het feestje was zo gezellig geweest. Heel groot had er op de muur gestaan: 'Happy B-Day Lizzy'. Iedereen had gezellig gedanst of meebewogen op het ritme van de muziek. Ik had zelfs een keer met Meneer Swinkson gedanst! Mijn gedachten vervaagde en ik viel in een diepe slaap. Heel vreemd, ik had het gevoel alsof ik in een heel diep gat viel.

Afbeelding
Die ochtend, werd ik naar mijn gevoel, heel erg vroeg wakker. Er stonden zelfs nog sterren aan de hemel. Ik voelde me heel erg slap en had vreselijke pijn aan mijn maag, op dat moment ging er een golf van misselijkheid door me heen. Ik kroop naar de badkamer en dronk water uit de kraan. 'he' zuchtte ik. Kreunend kroop ik terug naar mijn slaapkamer vervolgens kneep mijn ogen samen, ik stootte mijn kleine teen tegen de rand van het bed. Ik gooide me op mijn zij en trok de deken over me heen. Mijn lichaam kwam weer een beetje tot rust en ik keek uit het raam. Ik zag iets vaags bewegen over de regenpijp bij mijn raam. Maar ik was te vermoeiend om er verder over na te denken...
Ik zal wel een glaasje nectar teveel hebben gehad.


-------------------------
Volgende keer: Wat is er allemaal aan de hand?
PS: Laat een berichtje achter wat je er van vond!
Gebruikersavatar
Deliciousim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
do 12 jul 2012, 20:45

Re: ~Sims 3 Dagboek: The Shadow

Bedankt voor alle leuke reacties :D
-------------

Afbeelding

Die morgen voelde ik me een stuk beter, toch was ik benieuwd wat er die nacht met mij aan de hand was geweest. Ik startte mijn computer op en logde in. Naar een poosje googlen kwam ik erachter wat er mischien aan de hand zou kunnen zijn.
Was ik zwanger?

Afbeelding
Ik liep met een kloppend hart naar het toilet. Ik pakte de zwangerschapstest van tafel. 'Hij zal vast wel negatief zijn' dacht ik. Ik was met niemand naar bed geweest tenslotte, nog nooit.
...

-------
Vanavond meer!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie