Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Deriekee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 10:41

10G Lowels. > G1: Vanessa UPDATE! (:

G1: Vanessa.
- Hoofdstuk 1. Hieronder ^^
- Hoofdstuk 1. Update > http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 99#p357499

Hoofdstuk 1. All New

Afbeelding
Zenuwachtig kijk ik vanuit de taxi naar de plek waar mijn huisje staat. Nouja.. een huisje? Nee, waar mijn bed staat, met een muur eromheen en een deur. Ach ja, dat word later groter.

Afbeelding
Ik bedank en betaal de taxi en stap uit. Ik loop direct naar de deur, van mijn verblijfplaats. Met een diepe zucht doe ik de deur open. Wat ik zie? Een bed, een roze bed, verder niks. Ik ga even op mijn bed liggen. "Kom, ja! gooi die krant daar maar neer, dan gaan we naar het park!" hoor ik een vrolijke kinderstem schreeuwen.

Afbeelding
Ik zucht diep en loop naar buiten. Ik zie links de kinderen wegrennen, en rechts op de grond zie ik een krant liggen. Ik pak hem op en kijk eens bij de bladzijde met banen. Hmm,, journaliste. Is dat wat voor mij? Ik zet het adres in mijn hoofd, en loop via het voetpad naar het adres. Even kijken of ze mij willen hebben.
Afbeelding
Ik kijk eens naar het meterhoge gebouw en loop naar binnen. Ik loop wat deuren door en kom uiteindelijk bij een balie, waar een vrouw op haar laptop zit te typen. "Hallo, kan ik u helpen?"" zegt ze vriendelijk. "Ja, ik zag in de krant dat jullie een journaliste zoeken. Ik heb dringend werk nodig, dus ik dacht.." "Je bent aangenomen. Je kan de deur rechts een schrijfles volgen" "Super! Bedankt!"

Afbeelding
Nadat ik een les heb gevolgd, waar ik veel van geleerd heb. Ga ik naar het park, aan de overkant. Ik heb honger,. Ik spreek een jongen aan. "Heyhey! Ik ben Vanessa. Weet jij misschien waar een snackbar of restaurant is?" "Ja mevrouw, daar de hoek om, dan links." "Dankjewel!" Ik loop naar de snackbar en bestel een patatje.
Afbeelding
In een rustig tempo loop ik naar huis. Morgen moet ik werken, en goed fit zijn.
En dan, na een halfuur ben ik thuis. Ik ga op bed liggen, en val direct in slaap.
Afbeelding
"Toettoett!!" Ik schrik wakker, ohnee! De taxi! Ik haal mijn vingers door mijn haar en ren slaperig naar de taxi. "Hoi" zeg ik beschaamd. De man voor het stuur bromt wat, en gebaart dat ik moet gaan zitten. Even later zijn we weer bij het metershoge gebouw, mijn werkplek.
Ik werk heel hard, en verdien 224 euro! Oké, dat is superveel!

Afbeelding
Zo vliegen er weken voorbij, ik verdien heel veel geld, en eet elke avond bij een snackbar of restaurant. Op een dag, na mijn werk loop ik naar het park, voor het gebouw van mijn werk. Ik ga even op een bankje zitten. Dan komt er opeens een redelijk knappe jongen naar me toe. "Hoi! ik ben Justin!" Verrast ga ik staan, ik geef hem een hand. "Hoi Justin! Ik ben Vanessa. Haha!" "Mooie naam" zegt Justin. Hij gaat wat dichterbij staan, we kletsen wat. En opeens geeft hij me een knuffel.

Afbeelding
Verbaasd kijk ik hem aan. "En waar heb ik dat aan verdiend?" "Oh, gewoon" Ik krijg rare kriebels in mijn buik, ben ik verliefd?" "Zeg, Vanes..?" "Ja?" "Heb je veel geld?" "Nee" "Zou je dat willen?" "Ja, haha. Maar ik krijg het wel hoor, ik heb vandaag hard gewerkt" "Ik heb heel veel geld. Als we het geld van jou er nou bij doen.." "Dan?" "Gaan we samen in een mooi, groot huis wonen, en ik betaal het meeste!"

Afbeelding
Ik kijk Justin in zijn ogen.. "Alsjeblieft?" Hij geeft me een kus. "Lieverd, ik ken je nog niet lang en.." Justin onderbreekt me. "Nou en? Dan kunnen we elkaar beter leren kennen! Wil je verkering?" De tijd lijkt veel te snel te gaan. Ik ken iemand vijf minuten, hij wil samenwonen, verkering én we hebben gekust en geknuffeld. Uiteindelijk zeg ik "Oké"

Afbeelding
"Yes!" Ik haal je vanavond rond zeven uur op, waar woon je?" "Eh, bij die grote waterval, bij de bergen." "Oké! Ik moet nu weg, doei!" "Hij geeft me nog een kusje en rent weg naar een groep jongens. Vrolijk bel ik een taxi en ga ik naar huis. Rond zeven uur staat Justin voor mijn huis. "Vanessa!" Ik ren naar hem toe. "Hoi lieverd!"

Afbeelding
Justin leid me naar zijn auto. We stappen in, en Justin rijd naar een mooi, groot strandhuis. Als ik binnenkom is dit heel wat anders dan wat ik gewend ben. Alles is mooi en luxe ingericht. "Kom, we gaan naar bed." zegt Justin. Hij doet de deur op slot en neemt me mee naar het tweepersoonsbed. "Lieverd, ik hou zo veel van je.. Denk je dat we..?" "Nee, daar zijn we niet aan toe, we kennen elkaar nog niet lang."

Afbeelding
"Kom op! Ik wil gewoon een avondje lol met je" schreeuwt Justin boos. "Oké, stil maar. Zorg je er wel voor dat ik niet zwanger word?" zeg ik geschrokken. "Tuurlijk!"

En zo gaat de nacht voorbij. De volgende ochtend ben ik kotsmisselijk, ik zoek snel de wc op en ga erboven hangen.


Ik hou van reactiess
:swing :wub


En? Wat vinden jullier ervan? (: :swing

Laatst gewijzigd door Deriekee op do 16 aug 2012, 10:33, 3 keer totaal gewijzigd.

Deriekee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 10:41

Re: 10G Lowels. > G1: Vanessa HOOFDSTUK 1! - NIEUW

Afbeelding
Ik ben een hele week, hartstikke misselijk en ik moet veel overgeven. Ik werk niet, en ik ga maar naar de huisarts. "Hallo, mevrouw Vanessa. Waar kan ik u mee helpen?" "Ik ben de laatste week erg misselijk, en ik moet vaak overgeven" Na wat vragen en onderzoekjes kom ik erachter dat ik zwanger ben.
Afbeelding
Eenmaal thuis, ren ik naar Justin toe. "Justin, je zou ervoor zorgen dat ik niet zwanger werd. Maar nu ben ik dat dus wel!" "Ohja, eh.. sorry?" "Sorry? Is dat wat je zegt nadat je mij zwanger hebt gemaakt?" Schreeuw ik. "Ja, dat hoor je toch?" schreeuwt hij terug. "Maar.." "Ga weg, bitch!" Huilend ren ik naar buiten. Na een kwartier buiten te hebben gezeten loop ik weer naar de deur.
Afbeelding
Ik duw de klink omlaag en duw tegen de deur. Huh? Zit hij nou op slot? Ohnee toch.. "Justin!" ik bonk tegen het raam en tegen de deur, maar ik krijg geen seintje dat hij er is. Ohnee, mijn geld! Mijn andere kleren, alles ligt binnen! Even later zie ik naast het huis de auto van Justin en mij wegrijden. Zacht huilend loop ik naar mijn eigen bed, met muren en deur. Opeens stopt er een taxi bij me, met een aardige vrouw, die me gratis naar huis brengt.
Afbeelding
Ik mag haar mobiel even lenen om mijn baas te bellen. "Hallo, je spreekt met Rosa" "Hoi, met Vanessa, een werkneemster. Kunt u misschien komen naar de grote waterval in Sunset Valley? Daar woon ik dichtbij, en ik zou even met u willen praten." "Vind je het goed als ik vanavond rond half negen kom?" "Ja" "Goed, dan ben ik er dan. Tot ziens!"
Afbeelding
Die avond is Rosa er precies om half negen. Ik vertel het verhaal over Justin, en over mijn werk, wat ik hartstikke leuk vind. "Ach lieverd, ik zal je je hele zwangerschap steunen. Als het kindje geboren is zal ik helpen opvoeden, als je het goed vind. En aangezien ik een eigen bedrijf heb, en veel geld. En jij hartstikke goed werkt, krijg je 1000 euro, wat je nog terug kan verdienen. "Meent u dat?" zeg ik ongeloofwaardig. "Ja, ik heb thuis nog wel een kinderbedje, wat je mag hebben" Ik geef haar een knuffel. "bedankt"
Afbeelding
"Maar je hebt een mooi buikje hoor" zegt ze, terwijl ze over mijn buik wrijft. Zo vliegen de maanden voorbij, Rosa komt bijna elke avond langs, en we hebben samen mijn huisje wat groter gemaakt, met wat extra geld wat ik gekregen heb van Rosa. En ik heb een keukentje, dus ik kan thuis koken. En ik heb een eigen douche, dus ik hoef niet meer bij het zwembad te douchen.
Afbeelding
En dan is het bijna zover, nog een weekje, dan ben ik uitgerekend. Stiekem heb ik er wel zin in, ondanks dat mijn kindje geen vader zou hebben. Maar Rosa helpt me, gelukkig. Opeens gaat 's middags de telefoon. Moe neem ik op "Met Vanessa" "hallo, ik moet u meedelen dat uw baas: Rosa. Plotseling overleden is, in haar testament staat dat u drieduizend euro tegoed heeft. En een knuffelbeer, voor uw kind."
Afbeelding
"Wat zei u? Rosa? Overleden?!" "Ja, het spijt me, ik moet nog wat anderen bellen. Het geld, en de beer, worden straks gebracht. Bye" Ik sla mijn handen voor mijn ogen. Waarom moet mij dit nu overkomen? Waarom NU?!" Opeens krijg ik hele erge steken in mijn buik, en komen de weeën. Ik bel een taxi, die haalt mij snel op en brengt me naar het ziekenhuis.
Afbeelding
Na een hele lange bevalling ben ik klaar, eindelijk. Met verdriet kijk ik naar mijn zoontje, James. Ik word naar huis gebracht, eenmaal thuis: Leg ik James in zijn bedje, en ga ik huilend op de bank liggen. Als Rosa er nog was, zouden we samen gezellig op de bank zitten, vrolijk kletsen. Maar Rosa is er niet meer..
Afbeelding
Even later komt er een man aan, in pak. Hij kijkt ook verdrietig. Hij overhandigd mij een cheque van 3000,- euro, en een lief, knuffelbeertje. Die ik bij James in het wiegje leg. James huilt wat, en valt vervolgens, laat, in slaap. Ik klets nog wat met de man, die vervolgens snikkend weggaat. Ik kijk nog even naar James, en ga slapen.
Deriekee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 10:41

Re: 10G Lowels. > G1: Vanessa UPDATE! (:

Bedankt voor jullie reacties ^^

Ik hoop dat ik vanavond nog een update kan plaatsten, anders morgen :wub
En: Zaterdag ga ik een weekje op vakantie, dus dan ga ik die week daarna weer updaten :swing

> Ik moet mijn banner ook nog maken, en avatar toevoegen xd

Laatst gewijzigd door Deriekee op do 16 aug 2012, 10:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Deriekee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 10:41

Re: 10G Lowels. > G1: Vanessa UPDATE! (:

Mier schreef:Zo zielig. :( je gaat trouwens erg snel xD
Ja, weet ik. Ik wou nog doen dat ze doorwerkte enzo, maar ze was maar 4 dagen zwanger, waar ze niet werkt enzo. :|

Hierna ga ik wat mindersnel werken hoor :swing

@Bedankt voor je reactie, mooie huisjes trouwens, hihi.
Gebruikersavatar
Minke
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
di 14 aug 2012, 11:00

Re: 10G Lowels. > G1: Vanessa UPDATE! (:

Deriekee schreef:Bedankt voor jullie reacties ^^

Ik hoop dat ik vanavond nog een update kan plaatsten, anders morgen :wub
En: Zaterdag ga ik een weekje op vakantie, dus dan ga ik die week daarna weer updaten :swing

> Ik moet mijn banner ook nog maken, en avatar toevoegen xd
!!
Ik heb zin in updatee!! :laugh hoop dat het vanavond komt[!/color]

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie