Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 6G Ryan ~ Hoofdstuk 2

Hoofdstuk 3
Afbeelding
Ik ruimde het speelgoed op dat nog op de grond lag van de kinderen. Al mijn gedachten waren bij Doug, ik wou hem bellen, maar ik wist niet of ik dat durfde. Wat als hij me niet meer zag zitten en helemaal geen zin had om iets met me te doen?

Afbeelding
Trillend greep ik naar mijn telefoon. Ik legde m’n vinger op de toets en drukte hem langzaam in.
‘Piep… Piep…’ Zenuwachtig wachtte ik tot er werd opgenomen.
‘Met Doug.’ Er kwam een lach op mijn gezicht toen ik zijn stem hoorde.
‘Hey, met Jade. Ik vroeg me af… Heb je zin om samen iets te gaan doen, naar het park?’
‘Klinkt leuk! Hoe laat?’
‘Is een uur goed?’
‘Is goed! Dan zie ik je daar, doei!’
‘Tot vanmiddag!’ Blij stopte ik mijn telefoon terug in mijn, ik was zo blij dat ik het had aangedurfd.

Afbeelding
Ik zag hem al aankomen in de verte. Ik lachte en zwaaide naar hem. Toen hij bij me was haalde hij een bos bloemen achter zijn rug vandaan. Ik was helemaal verrast, wie doet zoiets nou? Hoe lief!

Afbeelding
We gingen zitten bij de picknickplaats, om natuurlijk te picknicken. Ik was zenuwachtig, om eigenlijk niks. Ik zei niet heel veel, ik luisterde bijna alleen maar naar wat Doug allemaal zei.

Afbeelding
Na de picknick zaten we op een bankje aan het water. Ik begon al iets meer te praten, maar nog vertelde Doug meer dan de helft van de tijd en dan staarde ik hem aan in zijn prachtige groene ogen. Stiekem hoopte ik dat Doug mijn hand zou vastpakken, of iets dichter tegen me aan kwam zitten.

Afbeelding
Opeens gebeurde wat ik al die tijd al wou, hij schoof dichterbij en sloeg zijn arm om me heen. Ik legde mijn hoofd tegen zijn hoofd en samen staarde we naar het water.

Afbeelding
Jammer genoeg vloog de tijd snel voorbij. Doug nam me in zijn armen.
‘Bedankt voor de geweldige date.’ Zei hij.
‘Bedankt dat je mee wilde.’ Lachte ik. Doug liet me los en draaide zich om, om weg te lopen.

Afbeelding
Opeens draaide hij zich om en kuste me. Hij lachte en liep toen echt weg en liet mij verliefd en helemaal overdonderd achter.

Laatst gewijzigd door Marit. op za 18 aug 2012, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 6G Ryan ~ Hoofdstuk 3

Leuk! =D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 6G Ryan ~ Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Doug en ik waren officieel een stelletje. Doug kwam heel vaak en bleef elke week minimaal twee keer slapen. Maar meer dan slapen, was het nog niet geweest. Ik had mezelf opgelegd dat ik eerst een tijdje een relatie wil hebben met die persoon en dat accepteerde Doug.

Afbeelding
Maar Doug en ik hadden nu al een tijdje een relatie, dus mijn regel was niet meer van toepassing.
‘Weet je zeker dat je het wilt?’ Had Doug nog heel lief aan me gevraagd. Ik had ja geknikt, ik wist heel zeker dat ik dat wilde. En het was een fantastisch moment.

Afbeelding
Een paar dagen later kwam Karlijn op bezoek. Dat was ook weer een hele tijd geleden.
‘Ohh, Karlijn. Doug is zo lief. Hij helpt me als ik het vraag, als ik een dip heb, haalt hij me er zo weer uit. En… We zijn al iets verder gegaan dan zoenen.’ Ik giechelde. ‘Echt waar Karlijn, ik hou van hem met heel mijn hart.’

Afbeelding
‘Uhm Jade… Kan ik eerlijk met je zijn?’ Begon Karlijn.
‘Natuurlijk, je bent mijn beste vriendin en je kunt me alles vertellen.’
‘Ik mag Doug totaal niet, hij is een foute vent en hij is niks voor jou! Je verdient veel beter.’

Afbeelding
Ik schrok. Ik keek Karlijn met grote ogen aan.
‘Hoezo foute vent? Hij is hartstikke lief!’ Zei ik.
‘Misschien nu nog, maar echt waar Karlijn, hij is fout! Ik ga toch niet tegen jou liegen!’
‘Hoezo zeg je dit nou? Ik ben zo blij met hem! Moet je het nou voor me verpesten?’ Zei ik pissig.

Afbeelding
Karlijn stond op.
‘Jade, je kunt niet kwaad op me zijn om mijn mening. En ik probeer je alleen te beschermen.’
‘Kap dan met me beschermen, ik zie het heus wel als iemand fout is!’
‘Dan geloof je me niet. Ik ga maar eens naar huis.’ Karlijn liep regelrecht de deur uit. Ik had buikpijn door de ruzie. Waarom vond mijn beste vriendin mijn vriendje nou niet aardig vinden?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie