Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 6G Ryan ~ Hoofdstuk 4

Hoofdstuk 5
Afbeelding
Doug stond op het punt om weg te gaan naar zijn werk, hij was weer blijven slapen. Ik had groot nieuws maar niet het goede moment gevonden om het te vertellen.
‘Doug… Voordat je weg gaat, ik moet je nog iets vertellen.’ Begon ik.
‘Vertel het eens.’ Lachte hij.
‘Ik ben zwanger, zwanger van jou.’ Ik lachte. Ik was zo blij dat ik zwanger van hem was, maar toch bang voor zijn reactie.

Afbeelding
‘Serieus?’ Vroeg Doug.
‘Ja, echt waar.’
‘Jade, dat is geweldig! We krijgen samen een gezin!’ Riep Doug blij.

Afbeelding
Voordat hij echt ging gaf hij me een hele dikke knuffel en een dikke zoen. Ik was zo opgelucht nu ik het had verteld en zijn reactie had niet beter kunnen zijn. Alleen nu nog iemand… Karlijn. Ze kwam die middag op bezoek.

Afbeelding
Toen Karlijn net binnen was kon ik het al niet meer binnen houden, ik wou het haar zo graag vertellen.
‘Karlijn, jij, als mijn beste vriendin moet het als één van de eerste weten. Ik ben zwanger!’ Zei ik blij.
‘Van wie?’ Karlijn trok een wenkbrauw omhoog.
‘Van Doug natuurlijk, wie anders!’

Afbeelding
‘O mijn god, Jade!’ Karlijn flipte uit. ‘Je weet toch nog wel wat ik je heb gezegd! Hij is fout! Hoe kun je zo stom zijn!’
‘Karlijn, rustig! Hij is niet fout!’ Probeerde ik zo kalm mogelijk te zeggen.
‘Jawel Jade, iedereen zegt het! Ik kan niet geloven dat juist jij zo stom bent om dit te doen! Hoe kun je mij dit aan doen. Ik schaam me voor je!’
‘Nu ga je echt te ver Karlijn, kun je niet eens een keer blij voor me zijn? En niet alle roddels hoef je te geloven!’ Ik kon zo uitbarsten in tranen.

Afbeelding
‘Ach, bekijk het je toch. Je ziet wel dat ik gelijk heb. Succes Jade.’ Karlijn liep de deur uit, net zoals het de vorige keer ging alleen was deze ruzie heftiger. Ik had het gevoel dat ik voor een keuze stond tussen liefde en vriendschap en die keuze is onmogelijk.
Afbeelding
xNathalie
Snackventer Snackventer
Berichten:
86
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 11:41

Re: 6G Ryan ~ Hoofdstuk 5

Ik lees alle verhalen van jou & dat om dat je zo leuk schrijft.

Maar hartstikke leuke updates, ben benieuwd waarom hij dan eigenlijk zo fout is.. ;o
Maak het je zelf gemakkelijk als het moeilijk gaat.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 8G Ryan ~ Hoofdstuk 5 ~ Mededeling :)

Hoofdstuk 6
Afbeelding
Doug en ik hadden het gehad over trouwen, maar ik zat nog steeds in over Karlijn. Ik belde Karlijn in de hoop dat ze een beetje aardig was vandaag.
‘Hee Karlijn, met Jade!’ Riep ik zo blij mogelijk.
‘Hee Jade.’ Het klonk redelijk normaal.
‘Het spijt me van de ruzies van afgelopen keren, maar ik blijf je lastig vallen. Doug en ik hebben het erover gehad en we zouden graag willen trouwen, maar omdat jij mijn beste vriendin bent is jouw mening heel belangrijk voor me.’ En toen begon het alweer, Karlijn bleef bij haar standpunt.
‘Jade, lieve Jade, ik heb het je nu al een paar keer gezegd, maar Doug is niet goed voor jou! Je bent al zo dom om zwanger van hem te worden, ga nou niet ook nog eens met hem trouwen!’
‘Hij is niet wie je denkt Karlijn, je kent hem niet zoals ik hem ken.’

Afbeelding
‘Geloof me, ik weet meer van hem dan jou Jade! En als je me niet wil geloven dan denk ik dat onze vriendschap over is.’ Die uitsprak stak in mijn hart, alsof iemand een mes in mijn lichaam stak.
‘Je bent mijn beste vriendin!’ Mijn stem brak. ‘Je zou me moeten steunen!’ Ik drukte op het rode telefoontje en keek met waterige ogen naar het scherm, ik was mijn beste vriendin kwijt.

Afbeelding
Ik praatte zo kalm mogelijk met Doug erover. Hij luisterde en het leek alsof hij alles begreep wat ik zei, terwijl het voor mij voelde alsof ik hem voor een blok legde en alleen lag te klagen.

Afbeelding
‘Weet je, schat.’ Zei Doug opeens. ‘Als jij echt met mij wil trouwen, dan moet je niet naar Karlijns mening luisteren en doen wat je zelf wil.’ Hij wreef over mijn hand.
‘Je hebt gelijk.’ Zei ik zacht.
‘Vanavond trakteer ik je op een etentje bij de zee.’ Hij knipoogde en ik lachte.
‘Helemaal goed.’

Afbeelding
Zo gezegd, zo gedaan. We hadden een heerlijk diner gehad en keken nu naar de zonsondergang in elkaars armen. De lucht kreeg de prachtigste kleuren. Opeens liet Doug me los en zakte op zijn knieën.

Afbeelding
Hij pakte een doosje uit zijn zak en opende het, een prachtige ring glinsterde in het maanlicht.
‘Lieve, lieve Jade. Je hebt het niet makkelijk de laatste tijd, maar toch wil ik je vragen; Wil je met me trouwen?’
‘Ja Doug, ik wil met je trouwen! Ik weet het zeker!’ Hij schoof de ring om mijn vinger, het paste perfect.

Afbeelding
Ik vloog hem om de nek en pakte hem steviger vast dan ooit. Ik klemde me vast om zijn nek en een traan viel op zijn schouder. Ik was nog nooit zo blij geweest.

Afbeelding
We bleven de hele avond en keken naar de sterren aan de hemel. We fantaseerden over onze bruiloft en hoe het zou zijn als het kind was geboren.

Afbeelding
Opeens kreeg ik mijn eerste weeën, het leek wel of de baby had gehoord wat we zeiden. Doug bracht me direct naar het ziekenhuis en daar werd ons nieuwe leven geboren…

~

De eisen van deze generatie staan onder de hoofdstukken :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: 8G Ryan ~ Hoofdstuk 6

Arme Jade, Karlijn doet echt vervelend. Hoewel ik nog altijd diep twijfel over Doug.. Karlijn zou het niet zomaar zeggen toch... :glare Ik ben benieuwd wat het word, en hoeveel het er worden XD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie