Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

8G Ryan ~ Hoofdstuk 9

Dagboek van Dave., Matthieu, Anna en Marit.

Proloog
Afbeelding
Hey iedereen! Ik ben Jade Ryan en ik woon in Starlight Shores, hier wil ik een 6G 8G beginnen. Ja, je leest het goed, geen 10G en ook geen 5G, maar een 6G 8G. Ik hou heel veel van kinderen, mede hierdoor wil ik ook een 6G 8G beginnen. Ook heb ik een kinderopvang, waarmee ik mijn geld verdien. Helemaal geweldig zorgen voor kinderen en in de toekomst hoop ik om er zelf een heleboel te krijgen!

Laatst gewijzigd door Marit. op za 06 okt 2012, 13:19, 13 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 6G Ryan ~ Proloog

Afbeelding
Generatie van: Marit.
Hoofdstuk 1 ~ Hoofdstuk 2 ~ Hoofdstuk 3 ~ Hoofdstuk 4 ~ Hoofdstuk 5 ~
Hoofdstuk 6 ~ Hoofdstuk 7 ~ Hoofdstuk 8 ~ Hoofdstuk 9
Doelen:
- Minimaal 5 kinderen
- Kinderopvang niveau 8 bereiken
- Minimaal één tweeling krijgen
- Minimaal 65.000 euro waard zijn aan het einde van de generatie

Laatst gewijzigd door Marit. op za 06 okt 2012, 13:18, 12 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 6G Ryan ~ Proloog

Leuk & orgineel. Succes!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 6G Ryan ~ Proloog

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Het was weer maandag, het begin van een nieuwe werkweek. De ouders stonden al voor mijn deur en brachten hun kinderen naar binnen.

Afbeelding
En dan kan het beginnen. Als je met de ene bezig bent, begint de andere weer te huilen en zo gaat het de hele dag door.

Afbeelding
Maar ik doe het met veel plezier. Die lachende gezichtjes zijn zo heerlijk om te zien en hoe meer lachende gezichtjes, hoe meer geld ik krijg.

Afbeelding
Als dan eindelijk elk kind tevreden is en rustig zit te spelen kan ik me ook gaan zitten, maar ik kan geen minuut weggaan, want er kan altijd weer iets gebeuren.

Afbeelding
Na een lange werkdag komen de ouders hun kinderen ophalen en hoop ik dat ze tevreden zijn. En dan ben ik weer helemaal alleen in mijn huisje, zonder kinderen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 6G Ryan ~ Hoofdstuk 1

Dankje allemaal!

~

Hoofdstuk 2
Afbeelding
Vrijdagavond, het weekend begon goed. Mijn beste vriendin, Karlijn gaf een feestje. Ik was er al vroeger en we hadden ons samen klaargemaakt. Terwijl we wachtten op de eerste gasten zongen we karaoke. Zingen was een hobby van Karlijn.

Afbeelding
Alle gasten arriveerden en het was een super gezellig feestje. Ik danste met iedereen, al kende ik de helft van de mensen die er waren niet.

Afbeelding
Opeens kwam een man naar me toe.
‘Hey!’ Zei hij.
‘Oh, hallo!’ Lachte ik.
‘Ik ben Douglas, maar iedereen noemt me Doug. En hoe heet jij?’
‘Ik ben Jade, Jade Ryan.’

Afbeelding
Vanaf toen hebben we de hele avond samen gepraat en gedanst. Ik heb niet meer met één ander persoon gepraat of gedanst, alleen nog met hem, het was super gezellig.

Afbeelding
Aan het einde van de avond, net voordat we gingen gaf hij me een knuffel en bedankte me voor de leuke avond. Hij grabbelde een papiertje uit z’n zak en gaf die aan mij.
‘Doei Jade.’ Zei hij met een zwoele blik. Ik keek naar het papiertje, er stond een nummer opgeschreven. Zou hij er iets mee bedoelen?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie