Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 5 van 6

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 8G Ryan ~ Hoofdstuk 8

Nou, misschien de pols vastpakken een beetje te, maar om hier nou voor te dumpen. Gewoon een kleine ergernis, en het begon bij de vrouw ;)

Naja, leuke/goede update...
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 8G Ryan ~ Hoofdstuk 8

Hoofdstuk 9
Afbeelding
Ik zat op de bank, ik was weer zwanger. Zo leuk, nog een kindje in aankomst. Opeens stond Doug voor me.
‘Jade, ik moet je iets vragen.’ Zei hij. Wat was dit nu weer dacht ik.
‘Zoals wat?’ Zei ik terwijl ik mijn ogen op de televisie hield gericht. Doug plofte neer op de bank.

Afbeelding
‘Ik ga op zakenreis voor twee weken.’
‘Leuk!’ Lachte ik. ‘Wanneer?’
‘Dat is het probleem…’ Zei Doug.
‘Huh? Waarom is dat…’ Ik stopte even. ‘Nee! Toch niet? Nee! Als ik uit ben geteld?’ Doug knikte zacht.
‘Het spijt me Jade, maar ik moet dit doen.’ Ik zuchtte.
‘Als jij het graag wil, dan moet je het doen.’

Afbeelding
‘Dat is mijn Jade.’ Lachte Doug. Hij gaf me een zoen. Ik lachte, terwijl achter mijn lach verdriet schuilde, woede. Hoe kon hij mij gaan achterlaten als ik hoogzwanger was. Hij kon de bevalling niet meemaken, zijn kind niet als een van de eerste in zijn armen houden. Ik moest er maar mee leven.

Afbeelding
En zo bleef ik achter. Hoogzwanger, met twee actieve jongetjes die hun aandacht ook nodig hadden. Het was zwaar, bijna onmogelijk, maar ik kon het. Kinderen waren mijn specialiteit en dit stelde het op de proef.

Afbeelding
Ik beviel alleen. Het leek voor altijd te duren en zeker omdat de kinderen bleven komen, want ik had niet één, niet twee, maar drie kinderen gekregen. Al was de bevalling zwaar, mijn geluk kon niet op. Ik had twee jongetjes en een meisje, genaamd Brandon, Faye en Zack.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: 8G Ryan ~ Hoofdstuk 9

Ik heb net alles gelezen en vindt het top! Alleen vertrouw ik Doug ook niet helemaal hoor.
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie