Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

YOUR CHOICE! It's my life Mededeling! pg 4 31-8-12

Mijn sims doet 't weer! En daarom een nieuw dagboek :P
En om een goed your choice dagboek te beginnen mogen jullie het personage kiezen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Afbeelding
1.
Kirsten Fall is een jong volwassene. Ze woont in Bridgeport en haar grootste wens is een actrice van niveau 10 te worden. Eigenschappen:
-sterrenkwaliteit
-perfectionist
-vriendelijk
-klunzig
-neuroot
OF
2.
Afbeelding
Afbeelding
Rachelle Diamond is net jong volwassene geworden en woont in Sunset Valley. Schrijven is altijd haar hobby geweest, en daarom wil ze een carriere in journalistiek niveau 10. Eigenschappen:
-artistiek
-boekenwurm
-netjes
-charismatisch
-op familie gericht.

Laatst gewijzigd door siepie op vr 31 aug 2012, 19:15, 6 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: YOUR CHOICE! It's my life 31-7-2012

't is wel heel duidelijk :P. Hier is alvast de eerste (mini) update!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Een beetje gespannen sta ik voor mijn nieuwe huisje. De inrichting heb ik niet zelf gedaan, maar heeft een architect gedaan. Wat nou als het niet mooi is? En wat nou als het niet licht is vanbinnen? Ik haat donkere huizen! Ik zucht en open de deur.
Afbeelding
"Wow, wat mooi!" Zeg ik, en daarmee bedoel ik de inrichting. Het huis zelf is jammer genoeg donker. Misschien moet ik binnenkort maar wat ramen in mijn huis laten zetten dan? Ik ga op de bank zitten.
Afbeelding
Een week geleden heb ik gesolliciteerd bij het zakenkantoor. Ze hadden nog nieuwe journalisten nodig. Maar ik heb eigenlijk nog nooit een verhaal geschreven.
Afbeelding
Maar vandaag is mijn vrije dag, dus hoef ik me niet druk te maken over mijn werk. Daarom ga ik ook__________.

Wat gaat Rachelle doen? Your choice!
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: YOUR CHOICE! It's my life Hfdstk 1, pg 1 1-8-2012

Een soort van vriendin
Afbeelding
En daarom ga ik ook op bezoek bij mijn buurtbewoners. Misschien dat ik nog nieuwe vrienden kan maken, dat zou leuk zijn! Ik sta op en loop het huis uit. Ik volg gewoon de weg, ik kom vanzelf wel ergens!
Afbeelding
En inderdaad, ik kom bij een huis waar een vrouw buiten staat. Zodra ik langs loop stelt ze zich gelijk voor. "Ik ben Fiona McIrish." Zegt ze. "Ik ben Rachelle Diamond." Antwoord ik. We blijven even staan praten als Fiona voorstelt om naar 't strand te gaan. "Goed idee!" Zeg ik.
Afbeelding
En met haar (mega) auto rijden we naar 't strand. Waarom we met de auto gingen? Geen idee, het was 5 minuten lopen.
Afbeelding
Als we daar aankomen let Fiona gelijk een picknickkleed neer. "Pak maar iets." Zegy ze. Dus ik ga zitten en pak iets. Maar Fiona niet, die stond te dansen en aandacht te trekken van allemaal mannen. Blijkbaar was ze op mannenjacht. Niet dat ik dat niet hoef, maar ze was hier met mij. Ik loop naar haar toe.
Afbeelding
"Zullen... Zul... Zullen we sámen iets gaan doen?" Zeg ik stotterend. Fiona begint te lachen en trekt me mee naar haar auto. "We gaan zwemmen, Rachelle!" Zingt ze. Persoonlijk, vind ik haar echt raar!
Afbeelding
Als we er eenmaal zijn doe ik mijn haar in 't knotje en kleed ik me om. Dan spring ik er in. "Fiona, kom je?" Roep ik...
Afbeelding
Maar Fiona tekent met haar vinger iets in de lucht. Ik kijk verbaasd toe en dan hoor ik haar opeens zeggen: "Plus 8 en dan de wortel van 675 en dan... keer 4..." Ik klim het zwembad uit en neem afscheid. Ik hoop dat ze vandaag gewoon melig was? Ik loop naar huis.
Afbeelding
Thuis zie ik dat ik een brief van mijn werk heb. Ik begin 'm gelijk te lezen.

Geachte mevrouw Diamond,

Door middel van deze brief willen wij u informatie geven over uw baan.
U moet er om 8.00 uur zijn en om 15.00 uur bent u klaar.
We zouden het op prijs stellen als u moeite doet voor de artikelen die u schrijft, en zo niet zou er een ontslag kunnen volgen.
Uw baas is Fiona McIrish.


Nee! Denk ik. Is Fiona ook op m'n werk? Ik zucht en lees verder.

Zoals u weet moet u artikelen schrijven. Zowel over wedstrijden en voorstellingen, als over sterrenroddels en interviews.

Verder stonden er een paar artikelen van andere journalisten in. Ik denk net dat ik de brief uit heb gelezen, als ik opeens schrik van de volgende zin.

Voor uw eerste artikel moet U________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat moet Rachelle doen voor haar eerste artikel? It's your choice!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie