Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 1 van 40

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Natte traan en zachte wang - Gestopt

Afbeelding


Voorwoord.
Ik begin hier met een verhaal over een paar families in Sunset Valley. Ik was al begonnen met een dagboek, maar dat verhaal klopte niet meer als ik ermee door zou gaan. Ik besloot om zoon soort dagboek te maken omdat je makkelijk iedereen eruit kan doen en er iemand in kan laten. Ik heb seizoen 1 en 2 al af, ik ben er dus al heel lang mee bezig. Ik heb de verhalen en ideeën niet gestolen of nageaapt. Ik hoop dat jullie het een mooi, zielig en leuk verhaal vinden.

Samenvatting seizoen 1.
Isabella en Melissa komen in Sunset Valley wonen omdat Isabella’s man vreemd is gegaan. Melissa heeft heimwee naar haar oude vrienden en haar vader. Simone en Dirk proberen een kind te krijgen wat niet goed lukt en Willemijn zit opgescheept met haar driftkikker, haar vriend Stefano. Olivia en Marloes zijn zussen en wonen samen met de man van Marloes, Joost. Ze zijn de perfecte familie, nog wel. In het eerste seizoen gaat er veel spannends gebeuren.

Seizoen 1.
Deel 1.
Deel 2.
Deel 3.
Deel 4.
Deel 5.
Deel 6.
Deel 7.
Deel 8.
Deel 9.
Deel 10.
Deel 11.
Deel 12.
Deel 13.
Deel 14.
Deel 15.
Deel 16.
Deel 17.
Deel 18.
Deel 19.
Deel 20.

Seizoen 2.
Deel 1.
Deel 2.
Deel 3.
Deel 4.
Deel 5.
Deel 6.
Deel 7.
Deel 9.

Laatst gewijzigd door Klaas op za 09 apr 2011, 00:32, 76 keer totaal gewijzigd.

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang.

Deel 1.



Afbeelding
In een witte auto rijden ze op de snelweg. Isabella en Melissa Hager zitten in de auto. Isabella is heel enthousiast, maar Melissa is duidelijk veel minder enthousiast. Isabella is lange verhalen over het nieuwe huis aan het vertellen, maar Melissa luistert helemaal niet.
‘Mam?’ zegt Melissa door het verhaal van Isabella heen. ‘Waarom moet dit nou zo? Waarom kan papa niet mee?’
‘O lieverd.’ zegt Isabella op een toon dat ze het er niet over wil hebben. ‘Daar hebben we het er al over gehad. Papa koos voor de andere vrouw en dus is hij ons kwijt.’
‘Maar krijg ik papa nog wel te zien?’ vraagt Melissa die nog steeds sip kijkt.
‘Natuurlijk liefje, maar het is nou beter dat we even uit elkaar zijn.’



Afbeelding
Eindelijk komen ze aan bij het nieuwe huis.
‘We zijn er!’ roept Isabella in de auto. ‘Is het geen mooi huis? Prachtig vind je niet?’
Melissa kijkt helemaal niet naar het huis. Ze staart recht voor haar uit. Isabella parkeert de auto en stapt uit. Melissa blijft zitten.
‘Kom op, lieverd. Kom eens kijken hoe mooi het is.’


Afbeelding
Melissa stapt uit de auto en loopt naar haar moeder die helemaal blij is.
‘En, en, wat vind je ervan?’ vraagt ze zonder naar Melissa te kijken.
‘Groot... en mooi.’ voegt Melissa er aan toe.
‘Ja en de inrichting van het huis blijkt ook heel mooi te zijn. Laten we naar binnen gaan.’


Afbeelding
Melissa blijft staan. Isabella draait zich om.
‘Ik weet dat je papa mist, en je vriendjes en vriendinnetjes. Maar hier kunnen we ook een leven opbouwen, jij en ik. Ik heb al met je nieuwe juffrouw gebeld en ze heeft een hele aardige stem. Olivia van Rijswijk heet ze volgens mij. Ik beloof dat je papa weer snel zult zien.’ Isabella maakt een troostend gebaar.


Afbeelding
Melissa krijgt een glimlach op haar gezicht.
‘Oké mama.’ zegt ze. ‘Beloof je dan wel dat ik een mooie kamer krijg?’
‘Zeker krijg jij een mooie kamer!’ zegt Isabella. ‘Kom hier, geef me een knuffel.’ Ze omhelzen elkaar. Melissa voelt zich al wel wat beter, maar ze mist nog wel haar vrienden, en vooral haar vader. Arnoud Hager.


Afbeelding
Het is al wat later in de middag dus het begint al een beetje te schemeren. In het grote flatgebouw dat een beetje aan de rand van Sunset Valley staat zit een jong stelletje in hun appartement naar het sportkanaal te kijken. Dirk Visser is volledig met zijn aandacht bij de wedstrijd, maar Simone van Dijk totaal niet.


Afbeelding
‘Heb je zin om met mij even te..’ zegt ze een beetje flirterig. Ze wilt haar arm om de schouders van Dirk leggen, maar Dirk wilt dat niet.
‘Nee, nu niet. Ik heb er echt geen zin in, bij jouw is het altijd met maar een doel.’ Dirk staat op. Meteen daarna staat ook Simone op.


Afbeelding
‘Je weet hoe graag ik dit wil, Dirk. Ik wil niets liever. Maar het gaat zo moeilijk. En voor je het weet ben ik te oud voor een kind! Ik wil het zo graag!’ zegt Simone die op het punt staat om in tranen uit te barsten. Dirk legt een hand op haar schouder.
‘Lieverd, er is maar zo weinig kans dat je een kindje kan krijgen. Dat heeft de dokter zelf gezegd.’
‘Maar ik wil het zo graag.’ Een traan rolt over haar wang.


Afbeelding
‘Oké, we zullen het proberen.’ zegt Dirk en hij wordt meteen op zijn mond gekust.
‘Ik hou zoveel van jou!’ mompelt Simone terwijl haar lippen nog steeds tegen de zijne zijn gedrukt. Ze pakt zijn handen vast.
‘Ik hou zo ontzettend veel van jou!’ zegt ze. Ze laat zijn handen los en loopt naar de slaapkamer.


Afbeelding
Natuurlijk ligt Dirk weer als eerste klaar, omdat Simone zo lang doet over het omkleden. Simone gaat op het bed zitten en klopt haar kussen op.
‘Ik hoop zo erg dat het lukt. Wat hoop jij dan dat het wordt? Een jongen of een meisje?’
‘Laten we nou maar eerst afwachten of het lukt. Maar een jongen zou leuk zijn.’ zegt Dirk lachend. Ze liggen op bed.


Afbeelding
Dirk schuift naar haar toe en begint haar te zoenen.
‘Ik hou ook van jou.’ zegt hij en ze gaan onder de dekens liggen.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat vinden jullie ervan? Ik wil graag jullie mening horen.

Laatst gewijzigd door Klaas op zo 31 jan 2010, 20:04, 5 keer totaal gewijzigd.

Bodil
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
239
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 18:31

Re: Natte traan en zachte wang. *Deel 1 nu online*

:love :love :love :love
TOPTOPTOP! :thumbsup

ik keek naar het verhaal van adoror en jij had een reactie gezet, ik keek naar jouw personal message en daar stond het: Natte traan en zachte wang. *Deel 1 nu online*.
Ik klikte meteen en ik zag een wonderbaarlijk verhaal staan. Je moet altijd even inkomen. Ik weet zeker dat na mate de volgende 'delen' volgen iedereen het geweldig vind. Het is een prachtverhaal.

P.S. Dat huis van Isabella en Melissa Hager is supersuper mooi!

Liefs,
Bodil
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang. *Deel 1 nu online* (pag. 1)

Deel 2.


Afbeelding
Het wordt al vroeg ochtend in Sunset Valley. Willemijn Holmders woont ook in de flat, twee verdiepingen boven Dirk en Simone. Willemijn wordt wakker, gaat uitgebreid op de rand van haar bed zitten en rekt zich uit. Ze voelt zich blij en enthousiast. Haar vriend, Stefano van Dam ligt op het bed naast haar.
‘Goedemorgen, schatje.’ zegt hij en hij keer haar aan.
‘Goedemorgen.’ zegt Willemijn die geen straaltje slaap meer heeft.


Afbeelding
‘Lekker geslapen, lieverd?’ zegt hij en hij maakt een gebaar dat ze naast hem moet komen liggen. Willemijn gaat op het bed liggen. Stefano pakt haar vast om haar middel.
‘Ja, best wel.’ zegt Willemijn die in de armen van Stefano ligt.
‘Mooi, ik zie dat je wakker bent.’ zegt Stefano die haar begint te zoenen.


Afbeelding
Hij gaat steeds lager bij haar buik en knijpt dan plotseling hard met zijn nagels in haar kont. Willemijn voelt heel veel pijn. Ze trekt zich terug.
‘Wat doe jij nou?’ Ze kijkt hem betreurt aan. ‘Stefano, waarom doe je dat?’
Stefano kijkt haar eerst verbaasd maar daarna boos aan.
‘Ik wil niet dat je me pijn doet!’


Afbeelding
Willemijn loopt de slaapkamer uit en komt aan in de saaie keuken en woonkamer van haar appartement. Stefano komt aangerend.
‘Wie denk je wel niet dat je bent? Mij afwijzen. Jij.. jij vieze aap die je bent.’ schreeuwt hij. Willemijn voelt zich heel erg gekwetst. Wie denkt hij wel dat hij is. Hij discrimineert haar gewoon.


Afbeelding
‘Hoe durf je me zo te noemen?’ roept ze terwijl ze haar tranen voelt opkomen. ‘Jij vieze racist!’ Dat is blijkbaar de druppel. Stefano tilt zijn arm op en geeft haar een klap in haar gezicht. Willemijn voelt de pijn in haar wang. Hij heeft haar gewoon geslagen... gewoon in haar gezicht. De tranen van Willemijn rollen over haar wangen.


Afbeelding
Het gevoel van haat en het gevoel van liefde ruist door haar heen. Ze houdt te veel van hem om bij hem weg te gaan. Maar ze vindt het nu genoeg.
‘Waarom... waarom sla jij mij?’ zegt ze snikkend. ‘Je maakt me kapot. Ik.. ik ben er kapot van.’ Stefano kijkt haar aan. Ze houdt haar hand tegen de plek waar hij haar geslagen heeft.


Afbeelding
‘Het spijt me.. het spijt me zo..’ zegt Stefano heel onschuldig. Hij houdt heel veel van haar en heeft spijt wat hij deed. Willemijn voelt zijn liefde en vergeeft hem. Hij slaat voorzichtig zijn armen om haar heen en begint haar toen de zoenen.


Afbeelding
Het is nog steeds ochtend. Olivia van Rijswijk, Marloes Peeters en Joost Peeters zitten aan de keuken tafel. Olivia leest de krant, Marloes eet cornflakes en Joost eet een boterham.
‘Weer niks interessants in de krant.’ zegt Olivia. Joost kijkt naar Marloes, ze ziet er erg ziek uit.
‘Gaat het met je?’ vraagt Joost. Marloes knikt stijfjes, maar kijkt Joost niet aan.


Afbeelding
Joost pakt zijn boterham en eet hem verder op.
‘Dus... jij krijgt een nieuwe leerling vandaag?‘ zegt Marloes die nog steeds haar cornflakes aan het eten is.
‘Ja, Melissa Hager.’ zegt Olivia. ‘Ze is net hier komen wonen met haar moeder, haar ouders zijn uit elkaar.’
‘Hager? Heet haar moeder toevallig Isabella Hager? Die komt vandaag werken bij ons ziekenhuis.’ zegt Joost. Olivia knikt. ‘Ja, ze heet Isabella.’


Afbeelding
Na het eten vertrekt Olivia naar haar werk en Marloes roept Joost even in de woonkamer om hem te spreken.
‘Joost, ik heb een zwangerschapstest gedaan.’ begint Marloes. Joost kijkt haar aan vol met spanning. ‘Het was positief. We.. we krijgen een kindje.’


Afbeelding
‘Wat? Worden we.. krijgen we een kind?’ Joost kan zijn geluk niet op. Hij omhelst Marloes meteen. Hij kan het zich niet voorstellen dat er nu een klein wezentje in haar buik groeit. Dat kleine wezentje zou zijn kind worden.
‘Ik weet zeker dat je een geweldige moeder zal worden.’ zegt Joost op een lieve manier. Zijn geluk kan niet op. Hij wordt vader!





Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Laatst gewijzigd door Klaas op zo 31 jan 2010, 20:05, 5 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie