Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 39 van 40

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Natte traan en zachte wang - Deel 9 (74)

Ik vind dit dagboek heel goed, maar eerlijk gezegd, ik snap niet waarom het bij uitgelicht staat. Het wordt niet vaak geupdate, en zo'n dagboeken horen hier te staan, dus deze hoort er niet tussen. Dan kun je dit forumonderdeel beter in best gelezen veranderen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Natte traan en zachte wang - Deel 9 (74)

Ik ben het om eerlijk te zijn met je eens, het is echt een geweldig dagboek, maar als hij een tijd niet geüpdate wordt, en daarom naar het andere deel verplaatst wordt, wordt hij bij de eerstvolgende update meteen weer hierheen verplaatst, dat vind ik eigenlijk een beetje raar... :S

het is zeker niet omdat ik het dagboek niet leuk vind hoor!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Natte traan en zachte wang - Deel 9 (74)

Klaas, als je zegt morgen ofzo, moet je wel zeker weten dat je het dan ook doet. Niet dat we dan weer weken niets van je horen :$
Zeg dan even dat het niet lukt. Je hebt toch wel 5 minuutjes tijd al gebeuren er nare dingen :$ :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Natte traan en zachte wang - Deel 9 (74)

JustMyLife schreef:je weet toch niet wat er aan de hand is? gun hem wat tijd.
Ik gun hem tijd, maar ik vind dat je best wel iets van je kunt laten horen. Als je weet dat je je beloftes bijna nooit na komt, moet je gewoon updaten wanneer je tijd hebt en niet zeggen 'Morgen update ik'.

Trouwens, als een MOD dit leest. Dit dagboek hoort niet in dit forumonderdeel thuis. Je hebt al gezien waarom.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Natte traan en zachte wang - Deel 9 (74)

Rustig, wij lezen ook niet alles ;)

Omdat Klaas een best populair dagboek heeft heb ik het hier weer teruggezet, maar ik lees dat jullie het daar niet mee eens zijn ;) Ik zal hem zo weer terug plaatsen.

Klaas, als je weer regelmatig gaat updaten mag Natte traan en zachte wang weer naar het uitgelichte deel ;)
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang - Deel 9 (74)

Beste mensen,
Ik stop met NTZW. Ik heb er geen zin meer in en geen inspiratie om door te gaan met dit verhaal. Het spijt me vreselijk voor trouwe lezers, maar helaas...
Maar... ik begin een nieuw verhaal. Weer over meerdere families in één stad/dorp. Ik ben druk met de voorbereidingen, maar ik wacht wel even tot levensweg. Ik weet nog niet hoe het gaat heten. (Misschien weer NTZW). Maar dan met nieuwe personages/verhaallijnen/huizen etc. Ik hoop dat je begrip hebt ervoor. Ik doe mijn best om heel het verhaal super te maken voor mijn lezers.

Groeten Klaas
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Natte traan en zachte wang - Gestopt

Jammer dat dit verhaal stopt.

Ik ben benieuwd naar het volgende ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie