Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 37 van 40

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang: Deel 8 nu op de site (67)

Beste mensen,

Het spijt me zeer dat ik hier heel lang niet ben geweest zonder iets te zeggen. Er zijn namelijk de afgelopen tijd erge dingen gebeurd in mijn familie, waardoor ik niet echt de tijd heb gehad om op deze site te komen, ik ben zelfs niet op school geweest voor de vakantie. Ik durfde ook niet terug te keren omdat ik heel bang was voor boze reacties enz. Maar toch kan ik gewoon niet zonder deze site. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben en ik zal gewoon verder gaan met mijn dagboek. Helaas ben ik de verjaardag van mijn dagboek vergeten, maar dan vier ik het volgend jaar dubbel! Ook dankjewel voor de leuke reacties hierboven! :)

Groetjes Klaas

Owja, als jullie willen kan ik vanavond nog updaten.
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang: Deel 8 nu op de site (67)

Nogmaals sorry, hier is Deel 9. Heel veel plezier met lezen.
Deel 9.


Afbeelding
Simone kijkt vanuit haar appartement uit het raam. Ze zet de telefoon aan haar oor en de telefoon gaat over. Na een paar tonen wordt de telefoon opgenomen.
‘Met Willemijn Holmders.’ zegt de stem door de telefoon.
‘Simone, hoe gaat het met je? Waarom heb je niks van je laten horen?’ vraagt Simone snel maar blij dat ze Willemijn aan de telefoon heeft.
‘Simone.’ roept Willemijn blij. ‘Hoe is het met jou? Ik mis je echt.’
‘Het gaat prima. Niks te klagen.’ zegt Simone aarzelend door de telefoon.



Afbeelding
‘Hoe gaat het me alle mensen daar? Met Dirk? Met Melissa?’ vraagt Willemijn blij.
‘Ik ben verliefd.’ zegt Simone en ze sluit haar ogen en draait zich om. Ze wacht op het antwoord van Willemijn.
‘Ja, dat zou ik ook zijn met zijn geweldige man. Je hebt echt heel veel geluk met Dirk.’ zegt Willemijn. ‘Hoe is het met hem?’
‘Fabio.’ zegt Simone zuchtend. ‘Ik ben verliefd op Fabio en ik weet het niet meer bij Dirk.’
‘Simone, wie is Fabio?’ zegt Willemijn met een verbaasde stem.
‘De broer van de vriendin van Arnoud. Laatst heb ik hem nog een kus gegeven.’


Afbeelding
‘Ben je gek Simone? Jij en Dirk zijn al jaren samen. Dit laat je toch niet verpesten. Kom op, denk na over wat je doet.’ zegt Willemijn tegen Simone. Simone kijkt weer door het raam naar buiten.
‘Ik moet zorgen dat Dirk niks te weten komt.’ zegt Simone met een gemengd gevoel.
‘Wat moet ik niet te weten komen?’ vraagt Dirk met een boze blik terwijl hij de deur dichtdoet. Simone schrikt en draait zich om naar hem.
‘Willemijn, ik moet hangen. Ik bel je nog.’ zegt Simone en ze drukt meteen op de rode knop zonder op antwoord van Willemijn te wachten. Ze loopt naar Dirk toe en kijkt naar zijn boze blik.
‘Dirk, ik hoorde je niet binnen komen.’ zegt Simone.


Afbeelding
‘Nee, dat blijkt. Wat moet ik niet te weten komen?’ Dirks boze gezicht verandert in een bezorgd gezicht als Simone verdrietig naar beneden kijkt. Ze wilt het liefst weg uit deze situatie, maar dat kan helaas niet.
‘Dirk, ik moet je iets vertellen.’ zegt Simone die besloten heeft om het toch te doen. Een traan rolt langs haar wang naar beneden. Ze twijfelt of ze niet beter iets kan verzinnen.
‘Simone, wat is er aan de hand?’ vraagt Dirk die nog bezorgder wordt. ‘Simone?’


Afbeelding
‘Je kent Fabio toch wel?’ vraagt Simone verdrietig.
‘Ik denk dat ik wel weet wie het is. Wat is daarmee?’ vraagt Dirk nieuwsgierig.
‘Ik denk dat ik verliefd op hem ben.’ zegt Simone terwijl er nog een traan over haar wang naar beneden rolt. ‘Ik heb op de dag van de bevalling hem een kus gegeven. Alleen een kus op de mond. Verder niks. Ik weet niet het gewoon niet meer.’ Het is stil in het appartement. Simone kijkt weg en Dirk staart geschrokken voor zich uit.


Afbeelding
‘Sorry.’ zegt Simone. De stilte breekt en Dirk wordt opeens verschrikkelijk boos.
‘Sorry?’ zegt Dirk boos. ‘Sorry? Simone dit is een grapje. Wij zijn al samen sinds de brugklas. Je kunt je liefde toch niet zomaar aan iemand anders geven. Hoe durf je met iemand anders te zoenen. Hoe kun je mij dit aan doen.’ Ook bij Dirk rolt er een traan naar beneden. Simone begint hard te huilen.
‘Dirk ik weet het gewoon allemaal niet meer.’ zegt Simone huilend.
‘Die Fabio moet gewoon met zijn poten van mijn vrouw afblijven.’ schreeuwt Dirk die woest is.
‘Het was mijn schuld. Ik gaf hem de kus.’ zegt Simone en ze durft Dirk niet aan te kijken.


Afbeelding
Dirk loopt het appartement uit, slaat de deur dicht en verlaat het flatgebouw. Simone kijkt naar de grond en huilt. Ze heeft alles verpest. Ze had het nooit moeten vertellen over Fabio. Ze had Fabio moeten vergeten en gewoon bij Dirk moeten blijven. Dan zaten ze nu samen gezellig op de bank. Hoe kon ze zo dom zijn om hem in te ruilen voor Fabio.
‘Ik moet achter hem aan.’ zegt Simone tegen zichzelf. Ze droogt haar tranen en ze rent het appartement uit. In de hoop om Dirk nog terug te vinden.


Afbeelding
Saskia opent de deur. Dirk staat met een woeste blik voor de deur en Saskia kijkt verbaasd.
‘Dirk toch?’ zegt Saskia. ‘Ik was al benieuwd naar je. Leuk dat je een keertje langskomt.’
‘Waar is Fabio? Is hij thuis?’ vraagt Dirk woest. Saskia knikt.
‘Het komt nu niet zo goed uit. Je kunt wel een andere keer langskomen.’ zegt Saskia vriendelijk, maar Dirk loopt langs haar de woonkamer in. Fabio zit op de bank en kijkt van Dirk naar Saskia, die nou ook de woonkamer ingelopen is.
‘Luister jij eens heel goed, vuile schoft. Simone is getrouwd met mij en daar komt niemand tussen. Is dat duidelijk?’ schreeuwt Dirk naar Fabio. Fabio kijkt naar Saskia die een beetje verbaasd in de woonkamer staat.


Afbeelding
‘Niemand noemt mij een vuile schoft.’ schreeuwt Fabio. ‘Zeker jij niet.’ Hij staat op een loopt naar Dirk toe.
‘Jij moet met je poten van mijn vrouw afblijven. Wie denk je wel niet dat je bent.’ schreeuwt Dirk. Saskia pakt haar telefoon, selecteert het nummer van Simone en drukt op bellen. Terwijl de telefoon overgaat probeert ze de ruziënde mannen te stoppen, maar dat lukt niet. Dan krijgt Saskia een hijgende stem aan de telefoon.
‘Met Saskia. Dirk staat hier in de woonkamer en is hier voor Fabio. Ze hebben ruzie. Wat is er allemaal aan de hand?’ zegt Saskia verbaasd.
‘Dankjewel, ik kom er nu aan.’ De verbinding wordt verbroken en Saskia kijkt verbaasd op.



Afbeelding
‘Ze mag zelf kiezen en ze heeft mij gekozen, Dirk.’ zegt Fabio op een rustige manier. ‘Wat ben jij nou naast mij?’ Dirk wordt woester dan ooit en vliegt Fabio aan, maar Fabio is te snel en duwt in het gezicht van Dirk.
‘Ik maak je dood! Je blijft met je vuile poten van mij en mijn vrouw af!’ schreeuwt Dirk. Saskia schrikt en weet niet wat ze moet doen.
‘Jongens, hou op!’ schreeuwt Saskia boven hun uit, maar ze blijven doorgaan met vechten. Saskia staat te trillen op haar benen. Dit heeft ze nog nooit meegemaakt.


Afbeelding
‘Jongens, hier bereiken jullie helemaal niks mee!’ schreeuwt ze nog harder. ‘Jongens!’ Dirk duwt de handen van Fabio van zich af en haalt uit met zijn vuist. Zijn vuist raakt de rechterwang van Fabio hard en Fabio valt naar achteren tegen de bank aan.
‘Dirk, stop! Dit gaat echt veel te ver.’ schreeuwt Saskia tegen Dirk.
‘Houd je mond!’ schreeuwt Dirk. ‘Hoe zou jij het vinden als jouw vriend vreemd zou gaan? O ja, daardoor is jullie relatie ontstaan, maar daardoor ligt er eentje diep in de grond, in een kist. Omdat ze de stress niet meer aankon van jullie twee.’ Saskia is stil en voelt zich plotseling heel erg schuldig.


Afbeelding
‘Dus beter blijf je van mijn vrouw af, dan gebeuren er ook geen rare dingen, zoals zelfmoord.’ zegt Dirk. Hij overdrijft express om hem van zijn vrouw vandaan te houden. Fabio houdt nog steeds zijn handen voor zijn hoofd en jammert zacht.
‘Je bent gestoord.’ mompelt Fabio. ‘Je bent gek.’
‘Nee, jij bent gek! Zoek een eigen vrouw.’ zegt Dirk en hij hoort de voordeur opengaan. Beiden kijken ze op en ze zien Simone naar binnen rennen.


Afbeelding
‘Waar zijn jullie mee bezig?’ zegt Simone met een boze, maar ook een teleurgestelde blik.
‘Ik maak hem duidelijk dat hij van mijn vrouw moet afblijven.’ zegt Dirk tegen Simone. Simone kijkt hem boos aan.
‘Door hem te slaan? Ik had jou hoger ingeschat.’ zegt Simone. ‘Jullie houden op met ruziën en iedereen houd nu gewoon op.’ Een traan rolt naar beneden bij Simone. Dit heeft ze nooit gewild. Dirk loopt naar haar toe.


Afbeelding
‘Je hebt gelijk, lieverd.’ zegt Dirk en hij wilt haar hand pakken. ‘Laten we gaan.’
‘Laat mijn hand los.’ zegt Simone verdrietig en ze kijkt naar haar hand. ‘Ik ga niet met jou mee naar huis. Ik kan er niet tegen wat je gedaan hebt.’
‘Wat ik gedaan heb? Jij hebt met hem gezoend.’ zegt Dirk die ook verdrietig begint te worden.
‘Ik ga niet met jou mee naar huis.’ zegt Simone. ‘Ik blijf ook niet hier. Ik zoek wel een adres waar ik kan blijven logeren.’ Dirk begint te huilen en probeert steeds opnieuw de handen van Simone te pakken, maar die trekt ze steeds weer terug.
‘Simone, doe niet zo raar. Wij horen bij elkaar. Simone?’ Dirk kijkt haar aan en hij hoopt dat Simone iets terug zegt, maar ze zegt niks. Dirk loopt naar de deur, gaat naar buiten en slaat hem hard dicht. Daarna is het muisstil.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie