Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

53 berichten • Pagina 3 van 3

IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away -- hoofdstuk 7 -- pagina 5

Hoofdstuk 8:

Afbeelding

Ik keek om me heen. Wat moest ik hier nu weer? Dromen totdat er ooit iets gebeurde. ''Pssst, Jenny!'' zei het figuur boven mij. Ik reageerde niet en liet hem met rust. Ik kreeg barstende hoofdpijn en schudde met mijn hoofd zodat het wegging. Het bleef. Ik liep een rondje in de ruimte. ''Wat is er?'' Snauwde de man. Ik schudde mijn hoofd en keek door de kamer. Er was hier ook echt niks te doen. Ik voelde ineens iets trillen en wist niet wat het was. Ik deed mijn handen in mijn broekzak en voelde mijn mobiel trillen. Mijn mobiel! Ik kan mam de politie laten bellen en zo kan ik vrij komen. Ik pakte de mobiel en ging in een hoekje zitten ik probeerde mam te Sms'en.
AAN : MAM
HELP, BEL DE POLITI E IK ZI


Afbeelding

''Wat hebben we hier een mobieltje?'' Zei de man plotseling vriendelijk. ''Geef hier!'' Snauwde hij er achter aan. Ik leek wel een klein kind. Ik kreeg tranen in mijn ogen en keek weg. Hij ging weer rustig op de stoel zitten met de rug naar me toe. Ik zag een kans en sloop naar de trap toe. Ik was op de helft toen ik even omkeek, hij was in slaap gevallen.

Afbeelding

Ik sloop verder en zag een oude man van ongeveer 50 jaar liggen. Hij had er een fles wijn langs. Ik rolde met mijn ogen en zag een half geopende deur. Ik liep er heen, en keek voorzichtig door de opening. Een jongen met een zwart T-shirt, bebloed op de grond liggen. Ik wilde gillen, maar plotseling werd er een hand voor mijn mond gehouden. Het was zeer ruw. Ik spartelde helemaal, maar ik kwam niet los

Afbeelding

Hij zette me neer en plakte tape op mijn mond. ''Sorry...'' zei een bekende stem. Het kwam uit mijn kinder tijd. ''Sorry voor het verwonden van je vriendje en sorry dat je hier nu zo zit.'' Het kwam eerlijk over. Hoho wacht eens even. Verwonden van mijn vriendje. DAMIAN!!!! Ik zat zo een paar uur en viel in slaap.

Ik hoop dat het leuk was.

Reacties en tips zijn welkom

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie