Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

53 berichten • Pagina 2 van 3

IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away -- update hoofdstuk 3!

Hoofdstuk 4!

Afbeelding

Ik weet niet meer wat er gebeurd was maar ik werd rond een uur of 10 wakker, doordat Macy mij wekte: ''Kom op slaapkop, opstaan!'' Ik stond moeizaam op. Ik sliep in een hempje en een kort broekje toen ik iets op mijn arm zag staan. Ik was van schrik helemaal wakker en rende naar de spiegel. '' O-ow'' Zei ik met een ernstig gezicht.

Afbeelding

''Dit is niet goed!'' Macy kwam eraan en vroeg wat er was. ''Niks!'' Zei ik iets te vlug. Macy keek me raar aan en ik rende naar de badkamer en deed de deur op slot. ''Doe open Jen!'' Ik zei niks en keek in de spiegel, hoe kan ik die draken tattoo nu verbergen? Ik zag een T-shirt liggen en trok die aan. Nu maar hopen dat we geen water spelletjes doen vandaag. Want ik ken mijn broer en die gooit graag water over me heen. Ineens hoorde ik iemand roepen: ''Jenny! Die jongen van gister avond is er weer!'' Het was mijn moeder want ik hoorde haar sarcasme iets in haar stem.

Afbeelding

Ik maakte de deur los en zag Macy mij raar aan kijken :''Wat?'' vroeg ik aan haar. ''Niks, ik vind het gewoon grappig dat die jongen steeds naar je toe komt.'' ''Ach, het is gewoon toeval.'' zei ik stilletjes. ''Toeval bestaat niet.'' Zei Macy sarcastisch. Ik liep naar onder en ze liep mee.

Afbeelding

''Hoi Damian.'' Zei ik. Macy fluisterde in mijn oor: ''Hoe weet jij zijn naam?'' en ze deed het wenkbrauw ding, dat ze omhoog en omlaag gaan weet je wel? Ik schudde mijn hoofd en kreeg een glimlach. ''Mag ik binnen komen?'' Vroeg Damian ''Owja natuurlijk, kom erin.'' Ik kreeg een rood hoofd waar ik natuurlijk weer commentaar op kreeg. ''Je bent schattig met een rood hoofd'' Fluisterde Damian in mijn oor. -Nee jij bent schattig- dacht ik. -OMG dadelijk ga ik hem nog leuk vinden.-


The end! ik hoop dat jullie het leuk vonden!
IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away -- update hoofdstuk 4! -- Pagina 3

Tja ik heb een rondleiding door het huisje gefilmd:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 9Mfwi7DkJU[/youtube]

Waarom doet het youtube filmpje het hier niet? Maarja dit is de link:

https://www.youtube.com/watch?v=99Mfwi7 ... e=youtu.be
IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away -- filmpje pagina 3!

Het spijt me :sweatdrop maar na een lange periode heb ik weer een hoofdstuk!

Hoofdstuk 5

Afbeelding

Ik schudde mijn hoofd en wees naar de bank waar hij kon zitten. ''Ga langs hem zitten!'' Riep Macy door de kamer. ''Eh...'' Zei Damian. '' Ja kom erbij..'' Zei hij er nog zacht achteraan. Ik ging langzaam langs hem zitten en Macy ging naar de WC, mijn moeder is in de keuken, mijn vader is werken en mijn broer ook. Ik zit hier nu dus alleen met Damian. ''Jij bent mooi..'' Fluisterde hij in mijn oor. Ik keek hem aan, in zijn zwarte ogen. Ik verdronk erin. Hij kwam dichterbij en gaf me een kusje op mijn neus. -Wat een rare plek- dacht ik. Net toen hij me een kus wou geven kwam Macy binnen. `

Afbeelding

''Doe maar alsof ik er niet ben hoor.'' Damian trok zich weg en keek naar de andere kant van de kamer. ''W-W-We deden niks. Ik vroeg of er wat in mijn oog zat, omdat ik er last van had.'' Macy begon te lachen. ''Dat is de slechtste smoes die ik ooit gehoord heb. Maar ehm. ik moet gaan, Chelsy wacht om een cadeautje te halen voor je dus Eh. tot zo!'' Ze zwaaide en liep naar de deur.

Afbeelding

''Ik moet ook gaan.'' Zei Damian. ''Ik zie je snel weer.'' Ik bleef alleen achter tot mam weer binnen kwam. Ze leunde tegen de muur aan en zei: '' Ik heb alles gezien. Zelfs de bijna kus..'' Ik keek verlegen naar de grond en zei: ''Je bent toch niet boos he?'' Ze keek verbaasd. '' Waar moet ik boos om zijn, het lijkt me een aardige jongen.'' Ik kreeg een lach om mijn gezicht. ''Ik ken hem pas sinds gister ochtend.'' Toen keek mam wel verbaasd. ''Dan is het wel erg vroeg voor een kus.'' Ik wist wat ze bedoelde maar het bezoek kwam eraan. De bel ging en dat verbrak de stilte tenminste.

Sorry voor de korte update maar ik ben pas zover met mijn verhaal! :$ :$ Het is het minste tot nu toe maar er komen beter dat beloof ik, alleen de geweldige updates komen pas echt weer met boven natuurlijk, en als seizoenen er is :P

Laatst gewijzigd door IK-zal-winnen op ma 13 aug 2012, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away -- klein deel hoofdstuk 5 :$

Daar is de pose player voor:

https://www.modthesims.info/download.php?t=438706

Hier is voor het installeren

viewtopic.php?f=24&t=3640

Hoe het werkt:

1. koop de 'poseplayer in overige decoratie en klik erop. je kiest dan 'pose by name'. (staat bij decoraties)
2. voer de pose code in en druk op enter of op het vinkje.
3. en klaar!
4. wil je dat een andere sim de zelfd pose aanneemt, dan klik je met die sim op de poseplayer en kiest 'use current pose'
5. Als je iets in de poselist heb staan dan klik je op ''poselist'' en kies je de pose uit.

Hier zijn een aantal poses die je kunt downloaden:

viewtopic.php?f=24&t=57284.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! :D
IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away -- klein deel hoofdstuk 5 :$

Vervolg Hoofdstuk 5:

Afbeelding

''Opa! Oma! Wat fijn dat jullie er zijn!'' Ik gaf ze een knuffel en ik kreeg mijn cadeautje. Ik wist al wat het was want ik kreeg ieder jaar hetzelfde. Ik pakte het uit en zei: ''Dank u wel'' Het was natuurlijk een reep melk chocolade met nootjes. Mijn hele familie kwam binnen en mam begon weer met het verpesten van mijn verjaardag: ''Wisten jullie al dat Jenny een vriendje had?'' De hele familie keek mij aan en ik keek boos naar mam. '' Je weet dat ik geen vriendje heb!'' Ik rende boos naar boven en deed de deur op slot.

Afbeelding

Ik draaide me langzaam om en liet me zakken tegen de deur aan. Ik keek omhoog en zag Damian staan. Ik schrok me kapot. ''Wat doe jij hier!'' Hij keek me geschrokken aan. '' Ik dacht dat jij je kus nog wilde..'' Zei hij zachtjes. ''Ja die wil ik nog wel ja.'' Zei ik lekker relaxt.

Afbeelding

Hij gaf mij de kus en liep naar het raam. Hij draaide zijn hoofd in mijn richting en zei: ''Tot vannacht!'' Hij sprong uit het raam. Ik schrok me kapot en rende naar de raam toe, ik zag hem nog net de straat uit rennen. Vergeten..... We zijn vampiers.... Ik liep naar onder en ik zag een envelop bij de deur. Ik maakte de envelop open en las wat erop stond:

-KOM OM 23.30 UUR NAAR DE VERLATEN FABRIEK, DAAR STAAN 2 MEIDEN OP JE TE -
-WACHTEN ZE HETEN : ASHLEY EN DORINA. ZIJ BRENGEN JE NAAR DE JUISTE LOCATIE -
-DIT IS HET ADRES: LONGSTREET 35B, IK ZIE JE DAAR ALS JE ME NOG WILT ZIEN. GR -
`
Ik vond het maar raar. Maar ik ging weer naar binnen en gewoon weer feestvieren, ik kijk vanavond wel wat ik ga doen......


----------------------------------------------------
zo dit was hoofdstuk 5
Gebruikersavatar
Sunshine
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
zo 12 aug 2012, 19:07

Re: Dagboek Blow It Away -- laatste deel hoofdstuk 5

@ IK-zal-winnen ; Dankjewell, whihii. Ga nu screens maken voor mijn volgende update, xx
------------------------------------

Die pose player doet het niet, ik download hem precies goed maar ik zie hem niet bij decoraties.
En de Chaos Mod doet het ook niet :? :? :? .

Kan iemand het filmen voor me ofzo? Ik heb base game, Levens weg, Na Middernacht, en beestenbende.
Everyone wants happiness, no one wants pain..
But you can't have a rainbow, without a little rain.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie