Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

53 berichten • Pagina 1 van 3

IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Dagboek Blow It Away -- hoofdstuk 8 -- pagina 6

Proloog
''Dromen zijn bedrog.'' Dat is wat me vaak verteld werd vroeger, maar wat als je dromen nou eens werkelijkheid werden terwijl je dat helemaal niet wilt. Of dat je nachtmerries ineens werkelijkheid worden en je vriendinnen je tegen je keren. Soms zijn zogenaamde feiten niks meer dan gewoon dingen die mensen zeggen zodat ze zichzelf beter voelen.




Afbeelding

Ik zal mezelf eerst even voorstellen, ik ben Jenny, 17 jaar, heb lange blonde krullen en normaal gesproken bruine ogen en druk bezig met het ontfrutselen van mijn leven. Ik volg de opleiding voor toerisme, omdat het me leuk lijkt om te doen. Al worden sommige dingen versperd door mijn levensloop. Het begon allemaal toen ik 15 was en een school moest uit kiezen voor de rest van mijn leven.... (ik mocht van ouders maar 1 opleiding kiezen en nooit meer veranderen)

Afbeelding

Om 05.30 stond ik op, het was een rare dag vandaag. Ik kreeg mijn diploma en moest opgeven naar welke school ik ging. Ik pakte een paar brochures en strooide ze op mijn bureau. Ik deed mijn ogen dicht en ging met mijn vinger over ze heen. Plotseling hoorde ik iets rinkelen, ik schrok en mijn ogen schoten open. Ik keek door de ruimte en zag hem liggen, ik pakte hem op. Het was Macy

Afbeelding

''Heej, en welke opleiding kies je?!?'' Schreeuwde ze door de telefoon. ''Ik weet nog niet, wat neem jij?'' Daar hoefde ik niet lang op antwoord te wachten. '' Toerisme gekkie! dat wist je toch al?'' Toerisme! daar heb ik nog nooit aan gedacht. ''Ik nu ook Macy, nu kunnen we naar dezelfde school! Doeg!'' Ik hing de telefoon op en draaide me om, zodat ik mijn bed kon opmaken. Totdat ik plotseling modder in mijn bed zag liggen. ''Hoe komt dat hier?'' Vroeg ik aan mezelf. Ik ruimde het op, kleedde me aan en pakte mijn ontbijtje, zoals ze wel eens zeggen: De beste maaltijd van de dag mag je niet overslaan.

Tja, dit was het voor stukje alvast veel plezier!

Laatst gewijzigd door IK-zal-winnen op do 13 sep 2012, 17:44, 10 keer totaal gewijzigd.

IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away

Bedankt allemaal! Hier komt het bed trouwens vandaan, hier heb ik veel meubels vandaag gehaald:

https://sims3.simcredibledesigns.com/

edit: Ik heb een hoop nieuwe poses gedownload voor de volgende scenes, nog even zoeken en ik kan beginnen met foto's maken!
IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away - Update!

Hoofdstuk 1:

Afbeelding

Eenmaal op school ging het wel goed, al dacht ik af en toe dat ik spoken zag, ik word morgen dan wel 16, maar zo gaat het toch bij niemand? Ik kreeg plotseling een koude rilling, en ik werd een beetje licht in mijn hoofd. Macy zag dat ik bleek werd en riep : '' Hans! Kom! Jenny valt flauw!'' Hans was nergens te bekennen. Plotseling kwam er een jongen met zwart haar en zwarte ogen naar ons toe gerend. Hij sprak niet en keek alleen maar. Macy gaf mij aan hem en keek nogal bezorgd. De jongen bracht me naar de ziekenboeg en keek alleen maar naar de zuster en ze begreep wat ze moest doen.

Afbeelding

plotseling zei iemand: '' Rustig maar, alles komt goed'' Ik keek van de zuster naar Macy naar de vreemde jongen, maar niemand bewoog zijn mond. De zuster zei nadat mijn ogen open waren:'' Heeft ze altijd al rode ogen gehad?'' Macy keek verschrikt en keek naar de jongen, hij knikte naar de zuster en keek van Macy naar de zuster naar de deur. Ze vertrokken allebei naar buiten en hij zei zacht: ''Je bent het echt...'' Ik wist niet wat me overkwam, mijn ogen werden plotseling groter en keken naar zijn ogen, de ogen van de jongen waren zwart met goud als pupil. Ik keek volgens mij raar, want hij kreeg een speels lachje op zijn gezicht. Hij gaf me een kusje op mijn voorhoofd en vertrok. Ik bleef verward achter en viel even in slaap.

Afbeelding

Ongeveer een uur later werd ik wakker, mijn moeder stond langs me en de zuster keek verbaasd, omdat mijn ogen weer gewoon waren. ''Kom je krijgt je diploma zo meteen.'' Zei mijn moeder en hielp me omhoog. Ze deed mijn haren goed en gaf me wat te drinken. ''Zo en nu naar het podium!'' zei ze vriendelijk. Ik kon alleen maar lachen en dat was het.

Afbeelding

Eenmaal bij het podium werd ik naar voren geroepen. ''Jenny Fisherd, je bent geslaagd met gemiddeld een 7.1 voor alle vakken samen. Kom naar voren en haal je diploma op.'' Ik liep met moeite naar voren en zag een zeer grote zwarte schim achter hem, ik dacht dat ik weer gek werd en liep gewoon door. Ik pakte de diploma en zei: ''Dank u'' Ik liep van het podium af en werd omhelsd door Macy: ''Gefeliciteerd! En nu kunnen we naar dezelfde opleiding.'' `

Afbeelding

Bob die mij al een tijdje leuk vond, kwam naar me toe, stak een hand naar me toe en zei: ''Proficiat!'' Ik gaf hem ook een hand en wenste hem nog een fijne vervolg opleiding toe en ook een proficiat. Hij werd rood en liep verlegen weg. Ik vond hem wel schattig maar niet leuk genoeg voor als vriendje. We hadden eindelijk vrij, volgende week ging ik met de klas naar oostenrijk om te vieren dat we geslaagd waren. Maar ik weet nog niet of ik ga, het is toch weer €150,-. euro, die ik zelf moet betalen


Misschien vandaag nog een update. Ik weet nog niet :)
IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away -- update!

Hoofdstuk 2:

Afbeelding

Thuis was ik onverwacht blij, ik gaf een feestje vanavond die alleen voor geslaagden is, Macy was er al om mij te helpen met de voor bereidingen. Dus beter gezegd: Helpen met de chips en het drinken, er is alleen geen alcohol. Omdat niemand op 1 jongen na uit onze klas alcohol drinkt. Dus dan heeft hij pech. Iedereen mocht 1 CD mee nemen zodat ze zijn eigen muziek een keer te horen kregen. En zodat ze tevreden bleven.

Afbeelding

De eerste gast kwam, en je kunt wel raden wie er als eerste was.: Bob, hij lachte schattig en liep naar binnen en gaf de CD aan mij. Het was rock muziek, wat me verbaasde van de stille Bob. Na hem volde nog de rest van de klas. Iedereen was geslaagd wat fijn was.

Afbeelding

We waren lekker aan het dansen toen mijn moeder riep dat er iemand voor mij was bij de deur. Ik vroeg me af wie dat was. Ik kreeg weer zo'n koude rilling zoals vanmorgen.

Afbeelding

Toen ik eenmaal bij de deur kwam, zag ik wie het was, het was die jongen die mij vanmorgen had geholpen. Mijn moeder keek mij aan alsof ze vroeg of dat mijn vriendje was. Ik schudde mijn hoofd van nee, ze keek me verbaasd aan en liep met een vragende blik weg. ''Ik moet je spreken'' Zei hij alsof het hem pijn deed. Hij wenkte zijn hoofd naar achteren en liep naar zijn auto. Ik liep natuurlijk achter hem aan. ''Je veranderd morgen, en niet op zo'n leuke manier'' zei hij met een zeer warme en mooie stem. Hij klonk alleen wel angstig. ''Je hebt 2 keuzes: Goed of Kwaad. Je moet snel beslissen.'' Ik keek hem verward aan. Ik keek om me heen of niemand keek. Ik richtte me weer tot hem. Maar hij was weer weg. Het begon te regenen en te onweren. Ik liep naar binnen en ging weer verder met feesten, maar wel met rare gedachten....

Morgen weer een update!
IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Dagboek Blow It Away -- update pagina 2!

Hoofdstuk 3

Afbeelding

Het was onderhand 00.00 uur en iedereen ging naar huis. Ik dacht nog steeds aan wat de vreemde maar aantrekkelijke jongen zei. Ik was om 01.37 uur geboren en ik denk dat ik op dat moment mijn keuze gemaakt zal moeten hebben. Al zou ik graag wel wat meer informatie willen over wat er ging gebeuren. Al zou er natuurlijk ook niks kunnen gebeuren, en kletst die jongen maar wat. Je weet het maar nooit. Macy kwam er plotseling aan gerend: ''Wat deed die hunk van vanmorgen op de stoep?'' Ze keek me verwachtingsvol aan en ik zei dat hij me gewoon kwam feliciteren. Zodat ze me met rust liet. ''Jaja vast! Vertel op!'' Ze bleef door zaniken en ik besloot haar de waarheid te vertellen: ''Hij zei dat ik morgen zou veranderen en moest kiezen tussen goed en kwaad.'' Macy keek raar en begon toen keihard te lachen. ''Oké, die jongen is knap maar gestoord.'' Ik moest ook ineens lachen, we kregen een lachbui, en ik dacht er niet meer aan. Ik viel samen met haar op de bank in slaap.`

Afbeelding

Ik werd om een uur of 01.37 wakker, met het gevoel alsof ik nog iets moest regelen. Ik liep zonder na te denken naar buiten, ik keek omhoog en hoorde de kraaien krijsen. De aarde begon te trillen en ik liep naar een cirkel van licht waar de mysterieuze jongen ook in stond. Eenmaal in de cirkel begon hij te praten: ''En, heb je de keuze gemaakt?'' Ik kon niet praten dus knikte alleen maar. Hij mompelde iets en stapte uit de cirkel. Ik keek omhoog naar de sterren. Er kwam licht uit mijn ogen, Ik zag plotseling alles, gewoon zoals je het overdag zou moeten zien. Ik kreeg gouden ogen en had een blauwe jurk aan tot aan mijn knieën, met pumps eronder.De mysterieuze jongen knikte goed keurend en liep naar het tuinhuisje. Ik wilde hem volgen maar hij hield me tegen. '' Je bent nog niet klaar met de verandering. Je gebit is nog niet klaar.'' Ik bedacht me wat hij bedoelde toen ik ineens iets voelde prikken in mijn tong. Mijn hand bewoog naar mijn hoektand en ik voelde hem scherper. Werd ik nu een vampier? Dat is echt onzin. De jongen merkte dat ik klaar was en riep iedereen er bij. Plotseling zag ik een hele hoop van zijn (onze?) soort. De vrouwen hadden allemaal prachtige jurken aan. En de mannen allemaal een net pak. ''Ik zei het toch vader..'' Zei de jongen tegen een iets oudere man. ''Blijkbaar moet ik je je gelijk schenken, Demian.'' Zei de man die blijkbaar de vader was van Demian.

Afbeelding

Hij dacht goed gedaan te hebben totdat ik begon te schreeuwen: ''Wat is dit allemaal? Wat gebeurd er?'' De vader keek zijn zoon boos aan. :'' Je hebt haar niks verteld?!?!?'' Damian keek vragend naar mij. ''Ik wist het toch niet zeker...'' Hij keek schuldbewust naar zijn voeten. ''Het spijt me vader..'' Ze begonnen een beetje te zeuren tegen elkaar en ik begon de ruimte maar af te speuren. Ik zag een meisje dat ook pas was verandert. Ze stond er maar een beetje moeilijk bij. Ik liep naar haar toe. : ''Hoe heet je?'' Het meisje schrok en zei zachtjes :''Rosie, maar ze noemen me allemaal Roosje..'' Ik keek haar vriendelijk aan. ''Gaat het wel een beetje?'' Ze knikte en vertelde dat ze vorige week op haar 16de verjaardag veranderd was en dat ze nog een beetje moest wennen aan het vampier leven. Ik knikte begrijpelijk en keek om me heen, zag een bankje staan en liep er naar toe. Plotseling zag ik een bende met schimmen of wat het dan ook waren en sloeg een harde gil. Ik werd weer licht in mijn hoofd en voelde met mijn handen de natte grond, mijn hoofd sloeg tegen een harde steen en het laatste wat ik voelde die nacht was dat Damian mij van de grond tilde en me op de buiten tafel legde...


Het spijt me dat bij deze update veel lange lappen tekst waren. Maar ik kon er geen screens bij verzinnen..... :fluit :$ Dus naja de volgende update is beter... :sweatdrop

En nog even een foto'tje van Jenny:

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie