Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke naamsoorten?

Steden
8
32%
Fruit en groente
4
16%
Merknamen
5
20%
Beroemde popsterren
4
16%
Planten
0
Geen stemmen
Disneyfiguren
4
16%
Totaal aantal stemmen: 25

94 berichten • Pagina 5 van 5

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie 1 Hoofdstuk 4 -Jullie kunnen ste

Hoofdstuk 5

Afbeelding
Ik ren snel weg, naar huis. Ik zorg dat niemand me ziet, zodat ik niet nog eens een keer de bak in hoef. Natuurlijk was die actie niet nodig, en heb er nu ook een beetje spijt van, maar dan had hij me maar niet moeten ontslaan.

Afbeelding
Ik open de krant en zie op de voorpagina een kopje staan met Familie Rombley maakt kennis met Sunset Valley . Dat is mijn kans, als ik nou zorg dat ik daar in kan breken, willen ze vast mij terug hebben bij het Brave Burgers pakhuis. Dat moet ook wel, want die Rombley’s hebben veel geld! Ookal weet ik niet veel van ze, als ik ze op straat zie, zou ik ze straal voorbij lopen.

Afbeelding
Met een beitel ga ik op pad naar het Rombley huis. Ik loop het pad op, niet nadenkend of dat er iemand thuis zou zijn. Ik pak net mijn beitel erbij, totdat ik een schaduw door het raam zie lopen, ik gooi de beitel snel de bosjes in. En de voordeur word opengedaan.

Afbeelding
Het is een oude man, rond de 70. Het is waarschijnlijk de man des huizes; Theodore Rombley. Het is een vriendelijke man en laat mij binnen. Hij vroeg wat ik kwam doen, en ik zei dat ik hem de buurt verwelkomde. Hij bood me een drankje aan en we liepen een andere kamer in. Waarschijnlijk de kamer waar het meest in word gelachen.

Afbeelding
Hij vraagt of ik een potje wil sjoelen. Dat bod sla ik natuurlijk niet af. Maar na 3 minuten kan je al zien wie er meer ervaring heeft en verlies ik het potje. Ik kijk op de klok en zie dat het alweer half 6 is, en groet de vriendelijke man en ga naar huis. Misschien zijn er toch nog aardige mensen.

Afbeelding
Ik stap snel mijn harde bedje weer in. Nu ik zo met mensen heb opgetrokken, besef ik dat mijn leven best wel saai is, in mijn eentje, ik besluit om morgen vrienden te zoeken.

Afbeelding
Ik sta op bijna in de middag, maak mijn ontbijtje en kleed me aan. Ik ga naar het park toe. Daar zijn vast wel andere mensen.

Afbeelding
Ik kijk om me heen, en zie overal mensen lopen. Ik weet niet op wie ik af moet stappen, als ik me omdraai en een mooie vrouw de trap af zie lopen.

Afbeelding
Ik stap meteen op haar af en vraag hoe ze heet. ‘Melissa’ zei ze met een lieve stem. ‘En jij’ Vroeg ze. ‘Mich, Mich Peeters’ ‘Wat een leuke naam!’ zegt ze. Ik kijk haar aan en geef haar complimentjes. Ze begint ervan te blozen.

Afbeelding
Ik gooi alle charmes in de strijd, en geef haar een massage. Ze geniet ervan, dat voel ik. Ik voel de vlinders steeds meer flapperen.

Afbeelding
Na een aantal minuten beginnen mijn armen pijn te doen, en stop ik. Ze stretcht haar schouderbladen naar achter, en ik kijk haar vragend aan, of ik het wel goed heb gedaan. Een mooie glimlach is het antwoord

. Afbeelding
En dan opeens, vanuit het niets, kwam het. Zoals een sprookje zo mooi. De kus, de onverwachte kus, de lekkere kus, de waardevolle kus, mijn kus. Dit betekent iets moois, iets blijs iets fantastisch.

Afbeelding
Dit moment koester ik, voor altijd. Hij duurde wel 5 minuten. De mooiste 5 minuten van mijn leven tot nu toe.

Afbeelding
Ik vraag haar uit naar de nieuwste magiër in de stad, Michealle’s Dreams. Ze zegt ja, maar ze moest nog wel eerst naar een zwemfeestje en wist niet of ze nog op tijd kon komen.

Afbeelding
Op de plaats van bestemming vliegen we elkaar meteen in de arme. Ze had volgens mij geen tijd om haar kleren aan te trekken, dus is ze in haar bikini naar het optreden gekomen.

Afbeelding
Ze werd uitgenodigd om met een truc mee te spelen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De magiër deed de deur open en Melissa stapt in de kast. De vrouw doet een paar dingetjes met haar hand, en dan opeens is Melissa verdwenen. Ze doet de deur weer dicht en doet nog meer dingetjes met haar hand, en als ze de deur weer open doet, dan staat er opeens een bloedmooie vrouw, Melissa.

Afbeelding
Toen het optreden was afgelopen gingen we naar huis, en ik weet niet of het aan de drank lag of aan iets anders. Maar onze lippen waren onafscheidelijk.

Afbeelding
We zijn naar boven gerend en zijn gelijk op bed gaan knuffelen, en van het een komt het ander.

Afbeelding
Alleen weet ik niet of we een condoom hebben gebruikt.. Vast wel!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie 1 Hoofdstuk 5-kan nog steeds ste

Hoofdstuk 6

Afbeelding
‘Ik vind dat het tijd is om mijn vader te leren kennen, voor jou!’ Zei Melissa opeens, toen we naar boven waren gegaan. ‘Maar natuurlijk!’ Zei ik, hopend op geen gemene vader.

Afbeelding
We hebben ons snel omgekleed en zijn meteen de auto ingestapt. Melissa wees me de weg naar haar huis.

Afbeelding
Na 5 minuten rijden werd het me allemaal steeds bekender. Hier woonde mijn goede vriend Theodore.

Afbeelding
Melissa zei dat ik voor het huis van Theodore moest stoppen, het zal toch niet zo zijn…..

Afbeelding
Maar het was zo, Melissa Rombley, de dochter van Theodore Rombley… Ik had dat helemaal niet verwacht.

Afbeelding
‘Maar ben jij Melissa Rombley!’ schreeuwde ik iets te enthiousast. ‘Ja, dat wist je nog niet he. Ik zeg het ook liever niet meteen, want de meeste gaat het om mijn geld, maar jou gelukkig niet!’ Zei Melissa en ze bevestigde het met een zoen.

Afbeelding
We liepen door het huis, en ze gaf me een rondleiding. Haar vader was nog niet thuis. In de woonkamer zag ik een peperdure televisie met home cinema surround sound. Hier kan ik best wel gaan wonen!

Afbeelding
We gingen uiteindelijk in de verwarmde jacuzzi in de tuin zitten. Totdat ik een deur hoorde dichtslaan. Ik zag Theodore de deur uit komen…

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie