Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Deriekee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 10:41

Help - Sims 3 (10G)

Hoii,

ik ben sinds gisteren lid (SUPERSITE! :wub ), en ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, dus doe ik het hierr $

Ik heb nu een site gemaakt, en ik ga zo beginnen met een heel hoofdstuk erop te zetten, de eerste, van mijn nieuwe, échte 10G challenge.

Ik weet niet of het mag, maar ik wil hier mensen het verhaal laten zien/lezen, en hopen
dat ik veel followers krijg. Ik heb de regels gelezen, en ik ga er 2 ofzo niet volgen $

Maar, hoe meld ik me aan? Moet ik hier gewoon weer een onderwerp aanmaken? Met mijn verhaal, waar ik alles over het verhaal post? En ik vermeld als er updates zijn? $

En hoe gaat het met de puntentelling? Én hoe kan ik bijv. dagboek van de maand worden? $

1. Moet ik me aanmelden om een 10G te schrijven? :$
2. Hoe gaat het met de puntentelling? :$
3. Hoe kan ik bijv. dagboek van de maand worden? :$




HELP ME! :thumbup

Liefs.,x :D

#Als ik het verkeerd heb geplaatst, kan iemand dit veranderen? $
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Help - Sims 3 (10G)

Voor een 10G Legacy hoef je je niet aan te melden, het is wel verstandig om in de titel van je dagboek te zetten: 10G *familienaam*

Je telt de punten op die in regels staan bij wat je hebt voltooid.

Dagboek van de maand wordt gekozen door Nina :)
Deriekee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 10:41

Re: Help - Sims 3 (10G)

@AnsjJ2 Wie is Nina? $

Dankjewell! Superbedankt! :-) Dus ik moet gewoon een onderwerp aanmaken? Met 10G-'familienaam' ?

- Waar zijn die punten eigenlijk voor? x -
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Help - Sims 3 (10G)

Ik ben Nina, haha :) Ik kies eens per maand een leuk dagboek uit het uitgelichte deel (daar komt je dagboek als je zo eens per twee weken een update plaatst en minimaal 5 updates hebt).

Je kan hier inderdaad gewoon een onderwerp aanmaken met '10G Familienaam' :D

Punten zijn niet verplicht om bij te houden, je zou jouw 10G kunnen vergelijken met die van anderen, maar op de site hier zijn er niet veel die hun punten noteren ;)
Deriekee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 10:41

Re: Help - Sims 3 (10G)

Nina schreef:Ik ben Nina, haha :) Ik kies eens per maand een leuk dagboek uit het uitgelichte deel (daar komt je dagboek als je zo eens per twee weken een update plaatst en minimaal 5 updates hebt).

Je kan hier inderdaad gewoon een onderwerp aanmaken met '10G Familienaam' :D

Punten zijn niet verplicht om bij te houden, je zou jouw 10G kunnen vergelijken met die van anderen, maar op de site hier zijn er niet veel die hun punten noteren ;)

Super! Bedankt voor de informatie! Vanavond komt mijn onderwerp online, maar dan moet mijn hoofdstuk/site natuurlijk éérst klaar zijn! :-) x

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie