Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
TheRainIsWet
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 27 jun 2012, 19:27

Ann & haar 100 baby's

AfbeeldingGespannen zit in mijn stoel gedrukt, de taxi chauffeur kijkt bezorgd naar achter & vraagt
"gaat het wel goed meis?. Ik knik alleen kort en kijk naar buiten, we komen steeds dichterbij.
Afbeelding
Hier ga ik mijn droom waar maken, hier ga ik 100 baby's opvoeden. Een golf van misselijkheid gaat door me heen. Ik snap niks van mezelf, ik wil dit al mijn hele leven & nu wil het liefst zo snel mogelijk terug naar mijn oude huis.
Afbeelding
Voor ik het weet sta ik buiten, oma heeft het voor me betaald zelf ben ik blut. Ik heb geen geld, geen vrienden, geen baan ik heb niks behalve oma dan maar die woont zover weg. Waar ben ik ook eigenlijk aan begonnen, er zit een brok in mijn keel. "Kom op Ann" spreek ik mezelf toe, stel je niet aan.
Afbeelding
Met wat creativiteit valt er best wat van te maken, ik loop naar binnen regelrecht naar de
koelkast pak wat sunox simsoep zet Simeas en Ferb op & plof op de bank neer.
Afbeelding
Ik ben zoo moe van de reis, dat mijn oogleden langzaam dicht vallen.
"WAKKER BLIJVEN" schreeuwt een stemmetje in mijn hoofd, oja mijn soep.
Snel slurp ik alles naar binnen doe de tv uit & val direct in slaap.
Afbeelding
Morgen ga ik op mannenjacht, misschien is Simeas wel vrijgezel.
Afbeelding Mijn dagboek
Gebruikersavatar
TheRainIsWet
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 27 jun 2012, 19:27

Re: Ann & haar 100 baby's

UPDATE 1

Terwijl ik nog lekker lag te dromen over sexy Simeas, werd mijn droom opeens ruw verstoord door een vreselijk geluid. Ik sloop op mijn tenen naar de slaapkamer, straks was het een inbreker. Mijn hart begon steeds harder te bonken, ik deed de slaapkamer deur zachtjes open. Niks, er was niks of niemand, ik zocht het hele huis af maar noppes. Ik wou weer gaan liggen, BOEEEHHHHHHH daar was het geluid weer het kwam van buiten. Ik sloop naar buiten & stond opeens oog in oog met een of andere koeienplant monsterdinges.
Afbeelding
Ik was te moe om te gillen, eigenlijk was hij best schattig. Ik besloot hem te houden als huisdier genaamd: Pinky. s'Ochtends gaf ik hem wat te eten & ging ik op mannenjacht, in het park zouden vast wel mooie knappe gespierde sexy mannen zijn. Daar eenmaal aangekomen zag ik alleen een man die nou hoe zeg ik dat aardig, een man waarvan je al gaat gillen als je hem ziet. Maarja het was een man dus ik besloot een poging te wagen. Na me voorgesteld te hebben begon ik een beetje met hem te flirten.
Afbeelding
Trekt hij opeens zoon gezicht, het liefst wou ik weg rennen maar zo stoer als ik ben bleef ik gewoon lief lachen.Afbeelding
Ik slikte nog een keer & zette het van me af. Toen ik eindelijk een beetje op dreef kwam liep er opeens een bejaard vrouwtje op ons af. Ze begon gelijk helemaal opgewonden tegen Kobe (zo hete hij) te praten. "Is dit je vriendin ? Komt ze vanavond bij ons eten ? Wat is het een schatje!" zei ze met zoon oude vrouwtjes stem. Kobe werd zo rood als een biet, het bleek zijn moeder te zijn. Gelukkig vertrok ze al snel.Afbeelding
Ik nodigde hem bij mij uit, zodat we ongestoord veder konden gaan ik had niet zoveel zin om straks zijn vader tegen te komen. Na een half uur was het dan zo ver & ja toen gingen we.....
hee wacht eens even dit gaat jou niks aan.
Afbeelding
Toen we klaar waren, begon hij opeens over samen wonen, ik heb hem er gelijk uit gezet & gedreigd dat als hij terug zou komen ik Pinky op hem af zou sturen.
Na een kwartier kwamen de bouwvakkers & heb ik van mijn laatste centen een kas voor Pinky laten bouwen. Terwijl ik hem ging voeren werd ik opeens enorm misselijk, ik waagde nog een poging naar het toilet maar het was al te laat....
Afbeelding
Afbeelding Mijn dagboek

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie