Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

179 berichten • Pagina 5 van 9

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: 10G. Visser - Update deel 3.3 [11-05]

Afbeelding
Hey lezers. Ik heb even een vervelende mededeling. Zoals je hier boven ziet is Puck helemaal zwart, Gino is dat ook. Dit probleem deed zich ook al voor bij 'Alles wat ik had'. Ik heb gelukkig al een oplossing en ik ga zeker niet stoppen met deze 10G. Dat zou hartstikke zonde zijn en ik heb nog steeds plezier in het schrijven. Mijn oplossing is als volgt: Ik sla Puck & en Gino als ik ze een nieuwe look wil geven. Dan ga ik naar stad bewerken en maak een nieuw gezin. Daar open ik Puck & Gino en geef ze een nieuwe huidskleur. Daarna voeg ik ze bij de 10G en verwijder ik Puck & Gino daar. Die laat ik denk ik ergens anders wonen. Het probleem is wel dat de stamboom weg is en Puck & Rick geen familie meer zijn. Laetitia en Gino laat ik denk ik gewoon even snel hertrouwen, en ik heb Gino maar meteen oudere gemaakt. Dat werd hij toch al bijna.

Dus deze 10G gaat gewoon verder! Bedankt voor het lezen.


Inmiddels heb ik de sims al bij het huishouden en heb de relaties wel even met een cheat aangepast. Ik vind dat dat nu wel mag. De volgende update zal weer gewoon normaal zijn, alleen hebben ze geen familiebanden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie