Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

129 berichten • Pagina 5 van 7

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Het leven op de boerderij

Een nieuwe update! Ik kan amper meekomen met de vele gebeurtenissen in mijn spel!
---------------------------------------------
“Tracy was dol op Aron. Ze zorgde veel voor hem, en ze stopte hem vaak toe in bed. Ik zag een hechte ban ontstaan tussen die twee.
Afbeelding
De kraan was opnieuw stuk gegaan, het is ook niet makkelijk, zo’n kraan. Gelukkig was ik beloond met de vaardigheid dat hij daarna nooit meer stuk zou gaan.
Afbeelding
Ik besloot dat ik een nieuwe look wilde, volwassen maar nog steeds ik. Dus na veel wikken en wegen besloot ik dat dit hem moest worden.
Afbeelding
Die nacht kwam opnieuw dezelfde dief ons bezoeken. Ze stal onze klerenkast en de locomotief van de babykamer. Wat een verschrikkelijke vrouw!
Afbeelding
Geschrokken belde Tracy de politie. Maar het was eigenlijk al te laat, de dief had onze spullen al!
Afbeelding
En tot overmaat van ramp werd de politie in elkaar geslagen door de dievegge!
Afbeelding
Voor de zekerheid hebben we toch maar een beveiligingssysteem aan de muur gehangen.
Afbeelding
Buck en ik moment :love!
Afbeelding
Tracy was uitgenodigd door Marijn om te gaan zwemmen, al hebben ze dat niet bepaald gedaan.
Afbeelding
Aron is erg muzikaal. Zijn muziekjes klinken veel beter dan die van Tracy.
Afbeelding
Hier blaast hij samen met Buck de kaarsjes uit. Lief hè!
Afbeelding
En daar ging onze schat!
Afbeelding
Zo ziet z’n kamer er nu uit. Een groot bed en een bureau voor huiswerk.
Afbeelding
------------------------------------------------------
Sorry, ik ben vergeten om foto’s te maken van hoe Aron er nu uit ziet, dus dat komt volgende keer!
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Bedankt allemaal! Hier is de volgende update!
----------------------------------
“Zo ziet Aron er nu uit! Hij heeft zijn stoere T-shirt zelf uitgekozen!
Afbeelding
Samen zat ik met Buck op de bank. Het was erg gezellig en comfortabel. “Jess,” vroeg Buck voorzichtig. “Ja, lief?” vroeg ik. “Hoe zou je het vinden om op reis te gaan naar China?” Dit was niet wat ik had verwacht, maar ik was wel enthousiast. “Het lijkt me super Buck, maar denk je dat we het kunnen betalen.” Buck glimlachte, “Zeker wel!” zei hij.
Afbeelding
Buck had in een mum van tijd alles geregeld, en een paar dagen later vertrokken we met zijn viertjes naar China. Ik had er erg veel zin in.
Afbeelding
Buck en Aron gingen naar de verlichtingstuin, en hadden het erg gezellig. Tracy en ik besloten om de markt te verkennen.
Afbeelding
Afbeelding
Tracy had achter de markt een schakelaar gevonden, daarover was ik verbaast, wat moesten ze op de markt nou met zo’n grote ruimte? We daalden af, en al snel bleek het een tombe te zijn!
Afbeelding
Dit zijn een paar hoogtepunten van onze reis door de gangen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Na een lange zoektocht waren we allebei weer wat rijker, en kwamen we bij het einde.
Afbeelding
Tracy was erg blij dat het was afgelopen en omhelde me, want ze had het toch wel spannend gevonden.
Afbeelding
Na een lange dag vielen we allemaal gerust in slaap.
Afbeelding
Afbeelding
---------------------------------------------------
Dat was de update uit China!
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

:thumbup :thumbup :thumbsup :thumbsup :thumbup :thumbup

Wil je trouwens een link geven naar die ene Tilsway site?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie