Ik heb nog nooit bij familie Connor gereageerd, maar ik ben een stille volger.
Toen die meteoriet kwam was ik wel even bang dat Elise dood was, gelukkig leefde ze nog!
Maar goed, leuke screens.
Bedankt voor de reacties En ik zal ook zeker de stemmen voor een (kleine) hond met me mee nemen ^_^ Bedankt voor jullie mening. En dan is hier de nieuwe dag ^_^
Dag 14
Hier wat screens van Nadine. Ik vind haar zo'n schatje
Het bezoek is er al. Allemaal vrienden van Mark en Elise hun werk en vanuit Moonlight Falls.
Hmmm, het lijkt erop dat 1 screen het niet doet. Maar hij is wel goed geupload bij photobucket. Het probleem zal denk ik bij hun liggen want daar doet het plaatje het wel gewoon. Alleen de url wordt niet goed doorgelinkt ofzo.
Bedankt, bedankt, bedankt!
De verjaardagen verlopen meestal wel goed, en ik houd ervan zoveel mensen uit te nodigen. Alleen in een klein huisje zoals die van de Connors is het niet te doen gewoon
Iedereen loopt elkaar in de weg en ze gaan op de domste plekjes staan. Dus de plekken waar juist iedereen langs moet Niet dat ze eventjes aan de kant gaan ofzo.. Maarja, daar zijn het Sims voor
Dag 17
Lekker taartje
Daar gaat ze
En nu komt het belangrijkste, de reden waarom Sims altijd naar feestjes komen: de taart!