@ Ixors
Ja, ik ga zelf iemand kiezen nu. (: Eerst was ik van plan om een poll te doen, maar dan zou ik een beetje in de knoop komen met de verhaallijn, dus nu doe ik het maar weer zelf, als jullie het niet erg vinden. Volgende keer mogen jullie stemmen, I promiss!
Wowie, weer super! Ben benieuwd naar Emily. Ik heb op dit moment ook niet zoveel zin/inspiratie om te simmen. Best vervelend, maar ach dat gaat ook wel weer voorbij denk ik.
Ik ben zelf ook benieuwd naar Emily
Maar zo'n bui gaat idd wel weer over. Als je over een bepaald punt heen bent waar je vast zat, gaat het weer makkelijker en leuker Dat heb ik nu haha (:
Tja, ik hoop het. Maar mijn sims doet ook stom, uitvallen enzo, dat helpt ook niet echt mee. Maarjaa. Morgen nog een keer proberen te spelen als tie dan weer uitvalt maar opnieuw instaleren.
Tja, eerst had ik ook gedacht dat het Amy zou worden, maar ik had al een verhaallijn in mijn hoofd voor Emily, dus daarom is zij het geworden. (:
Jullie vinden het toch niet erg he, dat het Emily is? Ik weet dat Lily erg geliefd was... (:
Bedankt beide
En je bent idd geniaal, je hebt me echt op een idee gebracht Maar het is misschien iets minder voor de hand liggend dan gewoon een carrière als model muhaha