Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

152 berichten • Pagina 4 van 8

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Serena's Anorexic Story

@zoetje753.Ik volg jouw dagboek al vanaf het begin en ik moet zeggen dat ik moeite had om te reageren omdat ik tussen de regels kon lezen dat deze "psychische ziekte"nog heel dichtbij staat bij jou.Je begint ook met dat je een eetstoornis had.Als verpleegkundige in opleiding 20 jaar geleden heb ik mijn eindscriptie gedaan over anorexia nervosa.Sindsdien ben ik regelmatig in aanraking gekomen met mensen zoals jij.Alhoewel iedere keer de ontmoeting uniek was en elk verhaal zijn eigen achtergrond had ben ik er wel achter gekomen dat een eetstoornis voor de rest van je leven je parten zal spelen.Dit is,denk ik,ook meteen het allermoeilijkste van deze stoornis.Ik vraag mij ook af of dit het juiste moment is in jouw leven om dit dagboek voort te zetten.Het van je afschrijven van dit soort complexe "levensmomenten"kan heel heilzaam zijn als je dit doet op een moment van sterkte.Daar bedoel ik mee een rustmoment in je hoofd.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Serena's Anorexic Story

Ik had geen ruimte meer maar wil toch nog wat zeggen en als dit als pp gezien word dan moet dat maar even.Alle intonatie van mijn stem valt weg omdat ik geen gesprek met je kan voeren maar ik hoop dat je dit bericht als steun ziet want zo is dit wel heel erg bedoelt.Ik wens je ontzettend veel sterkte de komende tijd nu de stoornis weer even wat sterker is dan jij.Maar 1 ding heb ik wel geleerd in al die jaren ervaring dat de vrouwen met deze stoornis ontzettend sterk zijn en een enorme wilskracht hebben.Nogmaals ontzettend veel sterkte en liefs van een meelevende onbekende.
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

Big Mama schreef:Helemaal te gek.Gaat het nu ook wat beter met je?
Het gaat wel oké laat ik het zo zeggen. Ik heb dagen dat het echt goed gaat met me, maar ook dagen dat ik echt zwaar depresief ben, maar omdat ik op een normaal gewicht ben kunnen ze me niet langer in het ziekenhuis houden.

xxx
~RAWR~
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

~YEAAH UPDATEEE~

Door Emanuel. (yeaaah)
Afbeelding

*In gedachten* Mijn plan lijkt te lukken, ik ken Lisette al jaren maar nu eindelijk geeft ze toe aan haar gevoelens. Ik snap dat het voor haar allemaal wat snel gaat maar toch, we kennen elkaar al ruim 13 jaar en vanaf dag één zag ik dat ze gevoelens voor mij had. Ik had haar ontmoet toen ze moest werken van die rot vent van d'r en sinds die ene keer bleven we elkaar zien, gewoon beetje praten. Maar zodra ze beroemd werd wist ik het zeker, dankzij haar kom ik aan de top. Dan zijn het niet meer van die trieste b-artiesten die fotoshoot's doen, binnenkort dankzij haar zijn alle bilboard's met mijn hoofd beplakt. Tuurlijk ze is lief, is het zo fout om daar misbruik van te maken? ..
En dan dat rare kind, waarom verteld ze niet waarom die altijd bij haar thuis is?

Door Lisette:

Afbeelding

"Ik moet nu echt gaan." Maar voor ik ook daadwerkelijk weg looppakt Emanuel me vast en drukt een zoen op mijn lippen. "WAT DOE JE NOU?!" Geschrokken duw ik hem achteruit, ik zie de schoolbus van Serena aanrijden. "Ik wil nog niet dat ze het weet." Maar het is al te laat, Serena staat bij het hek en kijkt geschrokken. Snel loopt Emanuel weg. "Eh... Serena wil je even mee naar binnen komen?"
Afbeelding

Met een rood hoofd probeer ik het uit te leggen. "Kijk je vader is al twee jaar dood en ik wil ook verder met mijn leven en daar hoord ook een nieuwe vriend bij." Ik zie dat ze het er moeilijk mee heeft maar nu moet ik sterk zijn. "Emanuel komt vanavond eten, ik hoop wel ondanks wat je net gezien heb dat je gewoon aardig tegen hem blijft." ""Maar natuurlijk mam."

Afbeelding

Ik weet natuurlijk dat Emanuel blijft eten, dus ga ik me nu ontzettend uitsloven in de keuken in de hoop dat hij het lekker vind. Tijdens het eten moet ik het toch echt vertellen, een paar dagen geleden werd ik ineens heel ziek dus ben ik naar de dokter gegaan en hij vertelde me dat ik zwanger ben. Ik laat het kindje zeker niet verwijderen, maar ik moet wel verhuizen we wonen wel in een groot huis maar er is echt geen ruimte voor nog een kindje.

Afbeelding

Er was een ongemakkelijke stilte aan tafel. "*kuch* Ik eh.. moet jullie iets vertellen." Snel nog een hap wafels naar binnen. "Ik voel me al een paar dagen niet lekker en ben naar de dokter geweest... En die heeft verteld dat ik zwanger ben." Niemand zegt iets. "Nou eh.. ik neem aan dat je het kindje wil houden?" Emanuel lijkt niet eens geschrokken. "Ja, maar we moeten dan wel verhuizen dit huis is gewoon te klein." Nu is het de beurt aan Serena om geshokt te reageren. "IK GA ECHT NIET VERHUIZEN!" *ik ben bang dat ik dan niet meer kan sporten* Emanuel springt op"Jullie kunnen toch ook bij mij komen wonen, ik heb nog één grote kamer vrij die wou ik al in tweeën delen maar dat kan dan nu als slaap kamer gebruikt worden." Emanuel en ik vinden het echt een goed idee, maar Serena is weer eens dwars ze wil persé in dit huis blijven. "JONGEDAME JIJ HEB NU EVEN NIKS TE WILLEN! GA NU NAAR JE KAMER!!"
Tot overmaat van ramp moet Shimmie weg, Emanuel heeft een jonge pup en een veulentje geadopteerd en kan er echt geen kat bij hebben vanwege zijn allergie.

Door Serena: (Ik weet het lange update maar ik ben lang weg geweest etc, niet meer dan redelijk)

Afbeelding

Eerst al dat gezeik over het verhuizen en dan is Shimmie ook nog eens overleden. De ruzie tussen mij en mam is nu al drie dagen geleden en morgen gaan we verhuizen. Ik heb haar drie dagen genegeerd, drie dagen niet gegeten waar zij bij is, drie dagen niet naar school geweest gewoon drie dagen sporten en pro ana sites kijken. Gister kwam Olivia,haar enige "vriendin", langs. Het eerste wat ze zei: omg Serena je bent afgevallen :huh en je haar en je kleding je bent zo veranderd. Ik vond het echt gezellig dat ze er was, we zien elkaar de laatste tijd echt te weinig.
Een voordeel van die verhuizing, ik mag zelf bepalen hoe ik mijn kamer wil inrichten en ik krijg de oude tv van mam. De enige scheiding tussen mijn kamer en die van de baby, is een gordijn meer niet. Weg privacy. Nog een voordeel, alle sport spullen gaan weg, behalve de loopband die komt ook op mijn kamer.

Door iedereen een beetje xD
Afbeelding

Dit is het dan, ons nieuwe huis. Zo anders dan we gewend zijn, geen strakke witte muren maar muren van hout. Geen enorme omheining maar gewoon een open ruimte. Zwanger alweer de laatste keer was het eigenlijk niet gewenst maar nu is het kindje meer dan welkom.

Afbeelding
"Dit is Zhu." Emanuel stelt zijn dieren aan ons voor en het was het echt waard om die oude Shimmie in te laten slapen. Zhu is zó lief en klein en awwww..

Afbeelding

"En dit is Sefra. Ze is pas een paar maanden oud en verstoten door d'r moeder." Serena dacht na; dat komt bekend voor,, verstoten door je moeder.
"Emanuel, ik moet je eerlijk toe geven, Lisette zucht, het is een mooi huis." Serena rolt met haar ogen, het komt vast door haar zwangerschap dat ze zo slijmerig doet.
EINDEEE :D :D

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, al een paar dagen, maar ik moet het nog steeds heel rustig aan doen met alles, dus ik kan niet elke dag een update doen.

xxx

p.s jongen of een meisje?? :P :flapper
~RAWR~
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

sorry dat die volgende upp zolang duurt maar het duurde ff om een jongen te krijgen xD (en die is er nog steeds niet :fluit ) het lijkt wel alsof ze alleen meisjes kunnen maken :S
~RAWR~
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Serena's Anorexic Story

Nou dan zit er niks anders op dan op die jongen te wachten. :D Gelukkig zijn simsfans erg geduldig ;) want dat hebben we allemaal wel moeten leren met de bugs :glare die er soms in het spel voorkomen. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie