Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 4 van 15

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.1

Ik heb de eerste update niet gemist ^-^
Leuke update Marit ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.1

1.2 De eerste dag
Afbeelding
Mallory was de eerste die wakker was, ze was naar buiten gegaan om nog even de sterren te kunnen bekijken. Ze deed het stiekem, ze wou liever niet dat iemand hiervan af wist.

Afbeelding
Al snel kwam de zon op en werden ook de andere kandidaten wakker. De meeste begonnen de dag met een kommetje cornflakes of een simpele boterham.

Afbeelding
Dennis ging piano spelen, prachtige liedjes klonken door de villa en vrijwel iedereen kreeg er een goed humeur van.

Afbeelding
Juul had zich afgezonderd van de rest en was bij de haart gaan zitten, vanuit daar kon ze alles zien wat in de kamer gebeurde. Zij wachtte nog wel even af wat de andere deden, ze observeerde liever eerst nog even.

Afbeelding
Boven waren Hannah en Staci aan het tafelvoetballen.
‘Eeh Hannah,’ Begon Staci opeens. ‘Als we in het spel willen blijven moeten we wel iets doen, ik weet zeker dat andere dat ook doen.’
‘Ja, klopt.’ Antwoorde Hannah een beetje verlegen.
‘Ik dacht dat we misschien Armani en Lucas erbij konden betrekken.’
‘Ik vind het helemaal goed.’

Afbeelding
Mallory stond bij Dennis te kijken.
‘Wauw, dat doe je goed!’ Zei ze.
‘Dankje!’ Lachte Dennis. Dennis was verbaasd dat Mallory iets tegen hem zei, hij dacht dat ze zo’n tutje was, net zoals elk mooi meisje. Dennis stopte met spelen.
‘Genoeg gespeeld voor vandaag.’ Zei hij.

Afbeelding
Samen gingen ze zitten.
‘Als iedereen nu groepjes gaat vormen, wil ik niet alleen overblijven en jij leek me de aardigste en leukste hier… Dus Dennis wat denk je ervan?’
‘Je bent wel slim zo te horen… Dus ja, we zijn een team.’ Dennis knipoogde.

Afbeelding
Ondertussen zaten Hannah, Staci, Armani en Lucas buiten. Staci en Hannah hadden Armani en Lucas hun plan verteld en ze deden maar al te graag mee.

Afbeelding
Tipper liep verdwaald door het huis. ‘Peanut Butter Jelly Time!’ Riep ze de hele tijd. De bewoners keken haar raar aan, maar dat maakte haar totaal niets uit.

Afbeelding
Ondertussen had Faith zich aangesloten bij Mallory en Dennis.
‘Wat doen jullie?’ Vroeg ze voorzichtig. Dennis en Mallory keken elkaar aan.
‘Als we willen winnen moeten we met meer dan twee zijn…’ Zei Dennis. Mallory knikte.
‘Welkom bij ons team, als je dat wil…’ Lachte Mallory.
‘Natuurlijk wil ik dat, ik wil dit niet verliezen!’

Afbeelding
Tipper liep door de kelder en zag daar Juul alleen sjoelen.
‘Mag ik meedoen?’ Vroeg Tipper vrolijk.
‘Ja hoor, als je dat wil.’
‘Yeah! Raak! Go ik!’ Riep Tipper toen ze het hoogste puntenaantal raakte. Een tijdje bleef het stil tot Tipper weer begon te praten. ‘Juul, ik mag jou wel. Je bent totaal het omgekeerde van mij, rustig niet echt kleurig, maar toch mag ik je.’
‘Ik mag jou ook hoor Tipper.’
‘Dus… Zullen we een team zijn?’ Juul knikte en begon opeens van alles te bekokstoven. Juul kroop al een beetje uit haar schulp.

Afbeelding
De enige die nog alleen was, was Jean. Hij had eigenlijk helemaal niets door van de rest. Hij las een goed boek en als hij de rest nodig had deden ze toch wel wat hij zei. Dat is ‘m vroeger altijd gelukt, dus hier ook wel. Opeens klonk door er iets door het huis.
‘Willen alle kandidaten verzamelen in de Eliminatiekamer?’
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.2

Leuke up! :)
En dat iedereen al een groepje heeft :P
behalve Jean of course :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.2

Arme Jean eigenlijk ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie