Heaaa, Liv moet ook nog ;oo
Livje en Jimmy leuk zijn, net als Gwenny ;3
Gwen's 100 kleine hooligans ~ 25/4/12 <<
701 berichten • Pagina 4 van 36

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Update! 1/10/11
Leuk ;D

Leuk! En wat een schatje.

hahaha leuk hoor! Je schrijft het echt heel grappig hihi, en Dawn is een schatje!

^&^^
Jaa, nou, die gaat er dus anders uit zien :l
Maarjaa, ws wel schattig
Dankjeee
!
Jaa, nou, die gaat er dus anders uit zien :l
Maarjaa, ws wel schattig

Dankjeee

Awesomee ;D
Geweldig dagboek dit, ik volg het

Waarom stem ik zowat nooit op jouw polls? ;o

^
Tjaa, das een marlindething >:3
Maarjaa, ik ben nu bezig met haar huis..
Daarna moet ik nog een huisje inrichten, en ik hoop echt dat ik vandaag nog een update kan plaatsen :3
En bedankt beide
Tjaa, das een marlindething >:3
Maarjaa, ik ben nu bezig met haar huis..
Daarna moet ik nog een huisje inrichten, en ik hoop echt dat ik vandaag nog een update kan plaatsen :3
En bedankt beide

Meer meer meer! Wanneer weer een upje?

Jaa, zoo leuk! <33

Nou, het huis is weer gebouwd, en Dawn is ook weer geboren..
Ze ziet er nu wel anders uit;

Baby #1 Dawn, geboren met de eigenschappen Artistiek en Virtuoos
Hopelijk vandaag nog een update!
Ze ziet er nu wel anders uit;

Baby #1 Dawn, geboren met de eigenschappen Artistiek en Virtuoos
Hopelijk vandaag nog een update!

She's still cute ;3
Dawn is nu veel mooier, vind ik ;o
Luc
Leuk !

Idd nog steeds mooi

Ze ziet er bijna helemaal hetzelfde uit!
Leuk btw, ik volg dit
v Haha ja iknow, ik bedoelde dat ze er helemaal hetzelfde uitziet als voorheen :'D

Leuk btw, ik volg dit

v Haha ja iknow, ik bedoelde dat ze er helemaal hetzelfde uitziet als voorheen :'D
Laatst gewijzigd door Ixors op zo 02 okt 2011, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Jaa, ze lijkt er heel erg op..
Dit is btw niet dezelfde Dawn he x3
Ze is opnieuw geboren in een andere save :3
Maarjaa, dankje!
Dit is btw niet dezelfde Dawn he x3
Ze is opnieuw geboren in een andere save :3
Maarjaa, dankje!

~Hoofdstuk 3

Ja ja! En jij denkt dat je zo laat nog tv mag kijken! Tss, jij bent ook wel een eigenwijze kleine.. Het wordt tijd dat je de regels een gaat leren, want zo kan het natuurlijk niet verder gaan!

Laten we maar beginnen met de belangrijkste regel: blauw is voor mensen die geen leven hebben! Dus als je ooit ook maar iets blauws ziet, trek je er niks van aan en weet dat roze altijd beter is! EN VERGEET OOK NIET DAT BLAUWE TRAMPOLINE´S LEVENSGEVAARLIJK ZIJN! ZEKER IN COMBINATIE MET GOEDKOPE WC'S!

En pas op voor tuinkabouters! Tuinkabouters zijn evil.. Je moest eens weten wat die tuinkabouters hebben gedaan! Mijn moeder had vroeger allemaal van die lelijke kabouters, en ze hadden rode bokshandschoenen! Ze hebben het halve huis gesloopt, en ook mijn vaders auto, maar dat doet er niet toe want ze hebben een veel ergere misdaad gepleegd.. ZE HEBBEN MIJN KAMER BLAUW GEVERFD! O, DIE MOEILIJKE JEUGD VAN ME.. O, AL DIE TRAUMA'S.. Ja, dat vergeet je niet zomaar..

Ja, tuinkabouters zijn met voorsprong de evilste wezens van heel de wereld! En weetje Dawntje, ooit, ooit zullen ze overheersen, en hun bondgenoten zullen blauwe trampoline´s zijn, en goedkope wc's en.. en.. EN SMURFEN! WEEEH, VERDOEMDE SMURFEN!

Maar Dawn, wij zullen terugvechten! MOEWAHAHA, ZE KUNNEN NIET OP TEGEN.. TEGEN ROZE! ROZE ZAL DE WERELD OVERNEMEN, EN HEEL DE WERELD ZAL ROZE WORDEN! EN AL DIE SMURFEN ZULLEN ROZE GEVERFD WORDEN, MOEWAHAHA! Begrijp je Dawn? Ik weet het, het is een zeer emotionele zaak, maar wees maar niet bang, het komt allemaal goed!

Ja ja! En jij denkt dat je zo laat nog tv mag kijken! Tss, jij bent ook wel een eigenwijze kleine.. Het wordt tijd dat je de regels een gaat leren, want zo kan het natuurlijk niet verder gaan!

Laten we maar beginnen met de belangrijkste regel: blauw is voor mensen die geen leven hebben! Dus als je ooit ook maar iets blauws ziet, trek je er niks van aan en weet dat roze altijd beter is! EN VERGEET OOK NIET DAT BLAUWE TRAMPOLINE´S LEVENSGEVAARLIJK ZIJN! ZEKER IN COMBINATIE MET GOEDKOPE WC'S!

En pas op voor tuinkabouters! Tuinkabouters zijn evil.. Je moest eens weten wat die tuinkabouters hebben gedaan! Mijn moeder had vroeger allemaal van die lelijke kabouters, en ze hadden rode bokshandschoenen! Ze hebben het halve huis gesloopt, en ook mijn vaders auto, maar dat doet er niet toe want ze hebben een veel ergere misdaad gepleegd.. ZE HEBBEN MIJN KAMER BLAUW GEVERFD! O, DIE MOEILIJKE JEUGD VAN ME.. O, AL DIE TRAUMA'S.. Ja, dat vergeet je niet zomaar..

Ja, tuinkabouters zijn met voorsprong de evilste wezens van heel de wereld! En weetje Dawntje, ooit, ooit zullen ze overheersen, en hun bondgenoten zullen blauwe trampoline´s zijn, en goedkope wc's en.. en.. EN SMURFEN! WEEEH, VERDOEMDE SMURFEN!

Maar Dawn, wij zullen terugvechten! MOEWAHAHA, ZE KUNNEN NIET OP TEGEN.. TEGEN ROZE! ROZE ZAL DE WERELD OVERNEMEN, EN HEEL DE WERELD ZAL ROZE WORDEN! EN AL DIE SMURFEN ZULLEN ROZE GEVERFD WORDEN, MOEWAHAHA! Begrijp je Dawn? Ik weet het, het is een zeer emotionele zaak, maar wees maar niet bang, het komt allemaal goed!

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Update! 2/10/11
OMG