Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

De beste teletubbie is;

Tinkiewinkie
1
4%
Dipsy
6
25%
Lala
0
Geen stemmen
Po
8
33%
Regenboogtubbie
9
38%
Totaal aantal stemmen: 24

701 berichten • Pagina 4 van 36

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Update! 1/10/11

^
Tjaa, das een marlindething >:3

Maarjaa, ik ben nu bezig met haar huis..
Daarna moet ik nog een huisje inrichten, en ik hoop echt dat ik vandaag nog een update kan plaatsen :3

En bedankt beide :wub
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

Nou, het huis is weer gebouwd, en Dawn is ook weer geboren..
Ze ziet er nu wel anders uit;
Afbeelding
Baby #1 Dawn, geboren met de eigenschappen Artistiek en Virtuoos

Hopelijk vandaag nog een update! :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

~Hoofdstuk 3
Afbeelding
Ja ja! En jij denkt dat je zo laat nog tv mag kijken! Tss, jij bent ook wel een eigenwijze kleine.. Het wordt tijd dat je de regels een gaat leren, want zo kan het natuurlijk niet verder gaan!

Afbeelding
Laten we maar beginnen met de belangrijkste regel: blauw is voor mensen die geen leven hebben! Dus als je ooit ook maar iets blauws ziet, trek je er niks van aan en weet dat roze altijd beter is! EN VERGEET OOK NIET DAT BLAUWE TRAMPOLINE´S LEVENSGEVAARLIJK ZIJN! ZEKER IN COMBINATIE MET GOEDKOPE WC'S!

Afbeelding
En pas op voor tuinkabouters! Tuinkabouters zijn evil.. Je moest eens weten wat die tuinkabouters hebben gedaan! Mijn moeder had vroeger allemaal van die lelijke kabouters, en ze hadden rode bokshandschoenen! Ze hebben het halve huis gesloopt, en ook mijn vaders auto, maar dat doet er niet toe want ze hebben een veel ergere misdaad gepleegd.. ZE HEBBEN MIJN KAMER BLAUW GEVERFD! O, DIE MOEILIJKE JEUGD VAN ME.. O, AL DIE TRAUMA'S.. Ja, dat vergeet je niet zomaar..

Afbeelding
Ja, tuinkabouters zijn met voorsprong de evilste wezens van heel de wereld! En weetje Dawntje, ooit, ooit zullen ze overheersen, en hun bondgenoten zullen blauwe trampoline´s zijn, en goedkope wc's en.. en.. EN SMURFEN! WEEEH, VERDOEMDE SMURFEN!

Afbeelding
Maar Dawn, wij zullen terugvechten! MOEWAHAHA, ZE KUNNEN NIET OP TEGEN.. TEGEN ROZE! ROZE ZAL DE WERELD OVERNEMEN, EN HEEL DE WERELD ZAL ROZE WORDEN! EN AL DIE SMURFEN ZULLEN ROZE GEVERFD WORDEN, MOEWAHAHA! Begrijp je Dawn? Ik weet het, het is een zeer emotionele zaak, maar wees maar niet bang, het komt allemaal goed!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie