Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 4 van 5

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 10G Valentine ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 6 {02-10-11}

Hoofdstuk 7
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Afbeelding
'Kom op Jade, zeg mij maar na: Mama. Ma-ma!' Jade trok een raar gezicht en ging verder met het graven in haar neus. 'Bah Jade, niet doen.' Ik trek haar jurkje recht en zucht. Ik heb Jade meegenomen naar het park aan de overkant om wat woordjes met haar te oefenen, en om haar eens wat anders te laten zien dat de simtubbies en haar kamer.
Afbeelding
'Ma-ma!' Antwoord ik weer. Jade kijkt achter zich en ziet een vlinder. 'Mamaaaa!' Gilt ze. Ik trek een wenkbrauw op en volg met mijn ogen de vlinder.
Afbeelding
'Je bent een raar klein meisje..' Zucht ik lachend. 'Mama?' Vraagt Jade. Als de vlinder weer voorbij komt vliegen gilt ze nogmaals keihard het woord "mama". 'Nee Jade, vlinder. Vlin-der.' Antwoord ik.
Afbeelding
Eenmaal weer thuis leg ik Jade gelijk weer in haar wiegje. In die 6 stappen die we moeten zetten om weer thuis te komen heeft ze ongeveer 3 keer gegaapt en inmiddels te weten gekomen dat ik "mama" mag worden genoemd in plaats van "vlinder".
Afbeelding
'Vlinder!' Roept Jade nogmaals als ze de vlinders op de muur ziet in haar kamer. 'Mama! Vlinder!' Ze kent amper 5 woorden en spreekt ze al hartstikke goed uit. Ik glimlach en aai over haar hoofd. 'Vlinder!'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie