Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vinden jullie van mijn verhaal tot nu toe?

Saai.
5
6%
Gaat wel.
4
5%
Leuk om te lezen.
8
10%
Mooi geschreven en erg realistisch.
25
30%
Erg mooi, Super leuk.
7
9%
Ben benieuwd naar MEER!.
33
40%
Totaal aantal stemmen: 82

213 berichten • Pagina 4 van 11

SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)! UPDATE ONLINE!!!

ik hoop snel, maar ik zit even terug te denken zodat ik het verhaal langer kan maken en niet direct bij het einde ben.. Hmm. dus moet even terug in de tijd met me hoofd en het even op papier met steekwoorden doen. Morgen geeft me vader zijn verjaardag dus dan zal het ook wel niks worden en zondag moet ik werken, maar heel misschien ga ik zondag weer verder met schrijven enz en dan hoop ik dat 1 van de dagen van volgende week weer een update komt.
Ps; heb ook een enorme deadline op school, moet 2 spijkerbroeken in elkaar zetten en heb daar straks nog 2 weken voor (beetje krap ookal lijkt dat heel veel tijd) + dat ik ook nog andere lessen heb.

Groetjes SunshineMimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!

^Natuurlijk. Je zou het verhaal ook naar me toe kunnen Pm-en en dan zou ik hier en daar wat foutjes aan kunnen passen, maar het probleem is weer dat mijn schrijfstijl dan ook naar boven zal komen en het dan niet echt meer jouw verhaal is. Maar we kunnen het iig proberen als je dit graag wilt. :) Het zal dan wel pas morgen komen als je m voor morgenochtend stuurt.
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!

Update 4: de nacht met Sordan

Het was donker op de weg, we hebben veel gepraat en Sordan stelde mij vele vragen.

Afbeelding

Hij vertelde me hoe het nou kwam dat hij en Charel ruzie hadden gekregen.
‘Ben je trouwens nog close met Charel?’ vroeg hij ineens.
‘Uhm ja, is er wat dan?’
‘Doe je het wel veilig?’
Ik schrok. ‘De laatste keer niet, wat is er nou?’
‘ Is het je niet opgevallen? Dat als hij naar de wc gaat wel heel erg lang wegblijft?’
Ik dacht diep na.
‘Ja eigenlijk wel’ zei ik.
‘Hmm, hij gebruikt medicijnen he, dat wist je?’ vroeg Sordan.
‘Nee, dat wist ik niet.’ Wat zou hij daarmee bedoelen?
Hij legde me uit wat het probleem was en ik moest van hem toch echt even naar de dokter toe gaan.
Ik schrok op dat moment echt heel erg en vond Charel zo’n klootzak omdat hij me dat nooit verteld heeft.

Afbeelding

We kwamen aan op de parkeerplaats en hebben nog veel gepraat. Sordan heeft me geprobeerd te zoenen maar ik wist niet zeker of ik het wel moest doen. Ik deed het uiteindelijk toch en ik voelde de vlinders weer door mijn buik fladderen. Toen ik weer thuis moest zijn heeft hij me netjes thuis afgezet.

De dagen erna hebben Sordan en ik nog veel contact gehad met elkaar en heb ik Charel niet meer gesproken.

Die week zou ik bij een vriendin, Pamela, gaan slapen voor twee nachtjes. Pamela’s moeder vroeg zich af of ik misschien beter één nachtje zou blijven slapen.
Ik was bij die vriendin en we hebben gepraat over Charel en Sordan, zij kende ze niet echt maar ondanks dat gaf ze me wel heel veel informatie en advies.
Die nacht had ik Sordan nog gesproken aan de telefoon en vroeg aan hem of hij me de volgende dag kon ophalen.

Afbeelding

In de ochtend zaten Pamela en ik nog televisie te kijken ‘s middags zijn we nog de stad ingegaan. Wij hebben beiden veel nieuwe kleding gekocht en superveel gelachen.
Tringg!!! Mijn telefoon ging, het was Sordan.
‘ Hey Mimi, Hoe laat zal ik je op komen halen? Rond een uur of acht?’
‘Hey hey! Ja is goed hoor, dan kan ik hier nog een hapje mee-eten en dan moet je even bellen als je er bijna bent, oké?’
Ik hing de telefoon op en praatte weer verder met Pamela.
Die avond heb ik bij haar gegeten, maar lekker was het niet. Ik weet niet meer wat het was maar het smaakte echt heel bedorven.

Die avond zaten we na het eten op de bank, het duurde uren voordat Sordan belde. Ik heb nog wat gekletst met Pamela’s zusje van 15 jaar. (Op dit moment is ze er niet meer, ze is dood.)
Het was half 9 en mijn telefoon ging,
‘Met Mimi.’
“ja hoi, met mij, ik ben er bijna. Kun je naar die parkeerplaats gaan bij de rotonde?”
‘Ja, ik kom eraan. Ik ben er over vijf minuten.’

Vijf minuten later liepen Pamela en ik de deur uit. Ik bedankte haar moeder en vertrok.
Op de parkeerplaats aangekomen was er geen auto te bekennen, geen vogel, geen poes, geen mug! En geen Sordan.

Afbeelding
5 minuten later kwam hij eindelijk aan.
Ik gaf Pamela nog een dikke knuffel en stapte in. Sordan zette de muziek hard aan en we reden weg. Weg! Waarheen? Ik had geen idee.
We reden over snelwegen, door straten heen, over stoepjes, weer over de gewone weg de bewoonde wereld in.

Afbeelding
We kwamen in een stille buurt en we stapten uit de auto. Ik wist niet waar we waren beland maar Sordan vertelde mij dat hij hier iemand kende die zijn bovenverdieping verhuurde. We liepen naar het huis toe en hij belde aan. Er deed een oudere man open en Sordan maakte een praatje met de man. Vervolgens liepen we naar boven. Eenmaal boven aangekomen liepen we een kamer in van amper drie bij drie meter, het was heel klein en kil. Er stond een wasbak, kast en een klein tweepersoonsbed.

Afbeelding
Sordan had zijn laptop meegenomen en ging op bed zitten, hij kleedde zich uit terwijl ik op de rand van het bed zat. Ik voelde me zo ongemakkelijk. Wat moest ik doen? Ook uitkleden en erbij gaan liggen? Ik rommelde wat ik mijn tas om te bedenken wat ik moest doen. Uiteindelijk ging ik nog even snel naar de badkamer deed een joggingbroek aan en een simpel truitje.
Ik stapte met moeite ook in bed. Het was warm onder de dekens en deed me joggingbroek uit, had nu alleen nog maar een hele mooie boxer-string aan.

Steeds meer begon hij aan me te zitten. Vond ik dit goed of toch niet, mijn gevoel was zo dubbel.
Hij was wel een erg leuke jongen. Ik ging rechtop zitten en stak twee sigaretten op terwijl Sordan het raam open deed, gaf een sigaret aan Sordan en ik ging uiteindelijk uit het raam hangen zodat die rook niet te veel naar binnen kwam.
Sordan vond mijn ondergoed blijkbaar wel erg sexy en raakte me aan. Ik keek hem verbaast aan terwijl ik een haaltje van mijn sigaret nam en hem uitdrukte. Sordan deed ook zijn sigaret uit terwijl hij heel overdreven over me heen hing met zijn bekken tegen mijn achterste.

Afbeelding
Van het een kwam het ander. Ik vond het eng. Kon dit wel of kon dit niet? Op dat moment wist ik echt even niks meer.

Afbeelding

We hebben gelachen en veel gepraat over Charel, ik was boos op hem en tegelijkertijd wou ik hem terugpakken. Kwam dat even goed uit! Sordan dacht er precies hetzelfde over, dus we bedachten samen een plan om hem eens flink terug te pakken.

Met dank aan *Hikari-desu*!!!

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op za 11 dec 2010, 01:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie