Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 4 van 6

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Dagboek van de maand augustus 2010

klaar nu
eerst het gezeur over weebly ennu dat essel haar eigen dagboek zou bekronen ofzo
so what
een dagboek is een dagboek, het maakt niet uit wie het schrijft
en al kiest essel haar eigen dagboek, mag toch?!
haar dagboek is namelijk ook goed ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
lam6
Man met de buit Man met de buit

^Helemaal mee eens,

er mag wel wat meer respect getoond worden vind ik. Waarom mag Essel's dagboeken niet mee doen? Omdat ze het zelf organiseer MET andere?
Iedere dagboek verdiend het om gekozen te worden vind ik dus wees gerust je komt heus wel aan de beurt.
Ik heb respect voor Essel dat ze dit heeft bedacht en ook doet. Ze besteed al tijd en werk aan dr dagboeken en wil ook nog eens dit voor ons doen. Ze doet dit heus niet voor dr zelf. En dat laat ze ook goed merken.
En als één van dr dagboeken gekozen wordt...nou en? Het zijn ook dagboeken waar tijd is aan besteed? Net zoals wat ieder ander doet hier. Als er alleen maar geklaag van komt zo maak je Essel ook minder blij natuurlijk.
Dus alsnog: je maakt heus wel een kans, en ook al kom je nog niet aan de beurt: Je dagboek is nog steeds leuk en wordt er niet minder om!
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp

o0simsfreak0o schreef:klaar nu
eerst het gezeur over weebly ennu dat essel haar eigen dagboek zou bekronen ofzo
so what
een dagboek is een dagboek, het maakt niet uit wie het schrijft
en al kiest essel haar eigen dagboek, mag toch?!
haar dagboek is namelijk ook goed ;)
Tuurlijk, ze mag er wel voor kiezen, maar dan gaat d'r geloofwaardigheid naar de knoppen. Je moet altijd eerlijk blijven, en neutraal.

@lam6; Wie zegt dat ik het niet eerlijk zou vinden omdat mijn dagboek dan niet gekozen zou worden? Mij maakt het niet uit welk dagboek wint hoor, maar als je je eigen gaat kiezen, dan is het toch wel sneu. Ze mag dan wel een goed dagboek hebben, maar als je dan je eigen dagboek wil laten winnen, kies je het zelf niet. Daarom leek het mij leuk als de dagboek van de maand winnaar een andere zou kiezen. Essel zegt zelf: Ik kies het dagboek zelf uit, aan vriendjes politiek doe ik niet en de maker heeft daar ook geen aandeel in. Dus dan kan zij geen eigen aandeel hebben in d'r eigen dagboek. Als ze haar eigen zou gaan kiezen, dan heeft ze bij die regel hem toch overtreden.

Aan Essel, sorry dat ik dit nog moest inbrengen. Hier heb je bloemen als excuus: :bloemetje
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dat zie je verkeerd, welke regel zou ik dan overtreden?? Er staat niet dat ik mijn eigen dagboek niet mag kiezen, en dat ik dan een regel overtreed?

Ik vind het nu te ver gaan... Als er nog wat over word gezegd, vraag ik hiki de berichten te verwijderen...

dit is allemaal vergeten en vergeven oké?!
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp

Essel schreef:Dat zie je verkeerd, welke regel zou ik dan overtreden?? Er staat niet dat ik mijn eigen dagboek niet mag kiezen, en dat ik dan een regel overtreed?

Ik vind het nu te ver gaan... Als er nog wat over word gezegd, vraag ik hiki de berichten te verwijderen...

dit is allemaal vergeten en vergeven oké?!
Ga jij je dagboek zelf op Sims 3 nieuws zetten en niet meer op Weebly, of begrijp ik dat verkeerd?
Klaas
Mest analist Mest analist

Ik zal zo kijken maar eerst wil ik dit zeggen:

Ik was heel lang op vakantie, sinds gisteren terug. Ik mocht van me ouders soms even op de computer en dan ging ik kijken naar het nieuws van Na Middernacht. Sorry dat ik hier niet heb gekeken. Het spijt me dat het zolang duurt maar als de volgende update weer komt, zal ik weer posten als een trein. Op vakantie zat ik te denken om misschien te stoppen, maar dit motiveert me weer om door te gaan! Sowieso dit seizoen en het liefste nog 3 erachteraan. Ik zal zo naar jullie vragen kijken.

NOGMAALS BEDANKT! :wub :wub
Klaas
Mest analist Mest analist

1: Hoe kwam je aan inspiratie voor dit dagboek?
Ik vond het altijd leuk om verhalen met veel spanning te lezen. Daarom wilde ik een verhaal met veel spanning schrijven. Omdat ik veel ideeen wilde verwerken wilde ik eerst twee families doen. Maar dat ligt niet zo lekker, dus begon ik met vier families. Een verhaallijn (die van Simone en Dirk) is hetzelfde als in mijn omgeving. Een vrouw in mijn omgeving wilt heel graag kinderen maar het lukt heel moeilijk. Uiteindelijk hebben ze er nu een geadopteerd.
2: Wie is jouw favo personage erin?
Simone, zij maakt veel mee en ze probeert alles goed te maken.
3: Hoelang ga je nog ermee door?
Zolang ik er nog inspiratie voor heb en zin in heb.
4: Schrijf je ook andere verhalen of was dit je eerste keer?
Hiervoor had ik een dagboek maar dat was niet zo'n succes.
5: Hoe vind je het om verkozen te zijn tot dagboek van de maand?
Niet verwacht, omdat ik niet lang meer gepost had, maar SUPER!
6: Wat zijn jouw favo dagboeken hier op deze site?
Vete van Zomere
ZLZR

7: Kun je ons een kleine hint geven wat er te komen staat in je dagboek?
Veel verdriet en natuurlijk twee nieuwe babytjes! Het einde is trouwens iets ergs wat per ongeluk gaat!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie