Jacob Blackcaesar11111 schreef:doen !!!
hoe zou je de grote wolf
maken dan

137 berichten • Pagina 4 van 7
Jacob Blackcaesar11111 schreef:doen !!!
hoe zou je de grote wolf
maken dan
Dat snap ik wel, maar eigenlijk is het dan wat minder leuk vind ik.. Zo is het voor de rest ook niet zo veel aan. Ik bedoel, er word gewoon een dagboek gekozen, alleen door Essel. Maar het is een dagboek van de maand, zou dat dan niet een keuze moeten zijn van meerdere bezoekers dan? Niet iedereen is het misschien eens met Essels mening.Xelles schreef:Essel kiest zelf één keer per maand een dagboek uit die naar haar idee het beste van de maand is.
Ik wil eigenlijk ook zeggen dat dit totaal geen wedstrijd is. Het is meer een aanmoediging en het geven van extra aandacht aan diegene die een goed dagboek gemaakt hebben.
Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op do 29 jul 2010, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hier absoluut NIET het officiële Sims 3 forum!!!!!AnsjJ2 schreef:ik leg me dr niet bij neer. klaar.
En eigenlijk zou het indd zoals dotted moeten. De gene die nu DbvdM is , moet de volgende kiezen. Net zoals met FvdW
hiki schreef:Het is hier absoluut NIET het officiële Sims 3 forum!!!!!AnsjJ2 schreef:ik leg me dr niet bij neer. klaar.
En eigenlijk zou het indd zoals dotted moeten. De gene die nu DbvdM is , moet de volgende kiezen. Net zoals met FvdW
Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op vr 30 jul 2010, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.