Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

137 berichten • Pagina 4 van 7

Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

Xelles schreef:Essel kiest zelf één keer per maand een dagboek uit die naar haar idee het beste van de maand is.

Ik wil eigenlijk ook zeggen dat dit totaal geen wedstrijd is. Het is meer een aanmoediging en het geven van extra aandacht aan diegene die een goed dagboek gemaakt hebben.
Dat snap ik wel, maar eigenlijk is het dan wat minder leuk vind ik.. Zo is het voor de rest ook niet zo veel aan. Ik bedoel, er word gewoon een dagboek gekozen, alleen door Essel. Maar het is een dagboek van de maand, zou dat dan niet een keuze moeten zijn van meerdere bezoekers dan? Niet iedereen is het misschien eens met Essels mening.
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Voor het promoten van de dagboeken die jullie maken zoeken wij als S3N team al langer manieren. We hebben al op de homepage sommige dagboeken gepromoot door een link en soms in een overzicht op de homepage die we vroeger op zondag hadden: leuke links voor een saaie zondag.

Dat bleek wel leuk te zijn maar niet echt je van het. We vinden de manier waarop Essel dit nu gaat doen een leuke manier en voor deze manier hebben we gekozen. Essel is zelf met het voorstel gekomen en we vinden dit goed passen bij wat wij willen als S3N team. En, nogmaals, alles gaat in overleg met mij en het team.

Op elke manier waarop wij dingen organiseren is er wel iets aan te merken en we nemen jullie opmerkingen ook gewoon mee in onze discussies hoe sommige zaken aan te pakken, ook in de toekomst.

Maar soms moeten jullie ook accepteren dat wij gewoon keuzes maken, ook om redenen die met onze visie op de site en de toekomst ervan te maken hebben.

Het meer onder de aandacht brengen van de dingen die jullie maken (waaronder dagboeken) hier op onze forums is daar een onderdeel van omdat er erg leuke en mooie dingen gebeuren hier op het forum die gewoon meer aandacht verdienen.
Afbeelding
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Vind ik ook hiki ;)

Ik vind het hartstikke leuk dat ik dit mag doen, en dit is voor mij en iedereen de eerste keer dat dit word georganiseerd. Misschien ziet het er na een tijdje anders uit, ik (we) moeten er ervaring mee krijgen. Zodat wij weten wat we moeten doen.... Maar jullie hebben de eerste keer nog niet eens afgewacht, of er ontstaan al discussies?! Wacht liever tot je er wat meer over weet, en geef dan pas je commentaar. Je kunt altijd tips geven, maar op de manier zoals het nu gaat is het niet echt leuk.

Het team en ik proberen er wat leuks van te maken, voor iedereen hier, ook voor jou.
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

AnsjJ2 schreef:ik leg me dr niet bij neer. klaar.

En eigenlijk zou het indd zoals dotted moeten. De gene die nu DbvdM is , moet de volgende kiezen. Net zoals met FvdW
Het is hier absoluut NIET het officiële Sims 3 forum!!!!!
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

hiki schreef:
AnsjJ2 schreef:ik leg me dr niet bij neer. klaar.

En eigenlijk zou het indd zoals dotted moeten. De gene die nu DbvdM is , moet de volgende kiezen. Net zoals met FvdW
Het is hier absoluut NIET het officiële Sims 3 forum!!!!!

Lieve hiki, dat heeft niks met officiele sims 3 forum te maken, maar met enthousiasme van andere makers naar andere makers toe:) snapke?
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Ik snap niet waarom er zo'n drama over gemaakt wordt?
Ansj, je hoeft je daar geen zorgen over te maken want ik denk niet dat 1 iemands dagboek elke maand gepromoot wordt. Iedereen gaat zeker wel een keer aan de beurt komen als DvdM lang doorgaat want er zijn hier geen 100 dagboeken ofzo...
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^Oh ik maak er geen drama over, vond het alleen niet fair:P maar goed kan me eigenlijk niet zoveel schelen meer , m'n dagboek loopt toch goed dus :) (denk ik)

V ik maak me niet druk, dat is het punt. Ik geef alleen een mening.

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op vr 30 jul 2010, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp

Alleen Essel beslist? Gemiste kans, maar ook een goede. Gemist omdat het leuker is als leden mee mogen stemmen, maar goed omdat je vriendjespolitiek niet kunt uitsluiten. Maar ja, we zullen zien of Essel neutraal genoeg is. Maar ik neem aan dat ze wel een rechtvaardig iemand is.
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Zeker wel... (A)

En onthoud; wat niet is kan nog komen. Morgen word de eerste keer, jullie moeten maar even afwachten. Overigens hebben we wel het idee om vragen te stellen meegenomen in overleg, en besloten dat jullie vragen kunnen stellen over het betreffende dagboek! :)

Meer ideeën zijn natuurlijk altijd welkom, ik (we) kunnen er natuurlijk altijd naar kijken!
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Essel, Ik heb nog 1 vraagje .. (A)
Geld het ook voor de sims 2 dagboeken die hierop staan? Want ik ben van plan hier een sims 2 dagboek op te zetten, alleen dan zou ik het wel leuk vinden als ik met mijn sims 2 dagboek hier ook aan mee kan doen.. Hihi!!
Ik moet aleen nog even mijn idee uitwerken enz.. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie