Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is je favoriete figuur?

Gythien
0
Geen stemmen
Eowowen
0
Geen stemmen
Unurith
5
50%
Legolindë
5
50%
Totaal aantal stemmen: 10

71 berichten • Pagina 4 van 4

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: The Legend of the Elvs Update 5! Clickie Clickie!

Sorry :cry
Ik heb heel veel huiswerk de laatste tijd. Onze Lereaar engels vind het blijkbaar leuk om ons bergen huiswerk te geven. Maar hier is dan toch een Update.

Update
.......................................................................................................................................

Afbeelding
Voorzichtig trok ik een mutsje over mijn hoofd. Mijn oren moesten bedekt worden wanneer ik moest oppassen. Anders zouden ze argwaan krijgen. Ik smeerde nog wat Make-up op en trok menselijke kleren aan. Maar nu ging ik niet oppassen. Ik ging naar het kerkhof.

Afbeelding
Ik rende naar het kerkhof. Er lag een dichte mist. Hier en daar vlogen wat geesten rond.
Ik was niet bang. Ik had al genoeg gezien in mijn hele leven. Dus waarom zou ik nu bang zijn??

Afbeelding
Ik keek naar het stuk water dat in het midden van het kerkhof lag. Het zweet parelde over mijn rug. Ik had het verschrikkelijk warm en het water zag er aangenaam en koud uit.

Afbeelding
Ik keek rond en trok mijn kleren uit. Ik deed een stap naar het water en gleed bijna uit.
Het water zag er nu nog frisser uit. Even staarde ik naar mijn eigen spiegelbeeld.

Afbeelding
Ik ging door mijn knieën en sprong in het water. Het voelde heerlijk verfrissend.
Het water gleed door mijn haren en langs mijn kleding. Het was lekker maar het werd al snel koud. Ik hoorde een stem in mijn hoofd: "Ga uit het water." Ruisde de wind. Ik was bang maar snel sprong ik uit het water en kleedde me aan. Ik keek rond en zag Eowowens graf staan.

Afbeelding
Voorzichtig liep ik naar de steen en begon er tegen te praten.

................................................................
Korte update. Maar ik hoop dat hij goed genoeg was voor jullie.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie