Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

129 berichten • Pagina 4 van 7

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Het leven op de boerderij

Alweer een nieuwe update! De tijd gaat behoorlijk snel!
----------------------------------------------------------
“Vandaag kwam Tracy overenthousiast uit school. Ze rende naar haar vader. ‘Pap.. ik heb geweldig nieuws!’ Maar Buck was bezig met de rekeningen. ‘Lieverd niet nu.’ Maar Tracy gaf de moed niet op. Snel liep ze naar de babykamer, waar ik bezig was met Aron.
Afbeelding
‘Mam!’ begon ze. Maar ook ik kapte haar af. ‘Tracy, wees stil! Ik ben bezig met Aron. Hij is nou eindelijk wat rustiger.’ Boos ging Tracy naar boven.
Afbeelding
Op de bovenverdieping ging ze aan haar huiswerk. Aan wie moest ze nu vertellen dat ze haar eerste tien had gehaald? In ieder geval niet aan haar ongeïnteresseerde familie.
Afbeelding
Ik ging naar boven toen Aron eindelijk lag te tukken. Ik voelde wel dat ik Tracy pijn had gedaan. ‘Trace,’ begon ik. ‘Wat nu weer.’ mompelde Tracy. ‘Sorry schat. Maar Aron neemt een hoop tijd in beslag. En we houden net zoveel van hem als van jou. Wil je soms dat hij mij wordt genomen door een maatschappelijk werker?’ Tracy keek verbaasd. ‘Wat komt die hier dan doen?’ ‘Die komt Aron meenemen als wij niet goed voor hem zorgen.’ Ik pauzeerde even. ‘Nou, kom op. Ik heb spaghetti gemaakt, je lievelingseten.’
Afbeelding
Samen genoten we van spaghetti met groentesaus, met groenten uit de tuin natuurlijk!
Afbeelding
Na korte tijd was het alweer Arons verjaardag! Ik was verbaasd hoe snel de tijd kon gaan. Ik blies de kaarsjes uit voor hem, en daar ging hij!
Afbeelding
Zo ziet Aron er nu uit. Hij is hartstikke lief! Ik vind dat hij erg op mij lijkt. Tracy lijkt namelijk meer op Buck.
Afbeelding
Ik was druk bezig in de tuin, terwijl Buck Aron zijn eerste stapjes leerde. Het ging erg goed, en in een mum van tijd kon hij al goed lopen.
Afbeelding
Afbeelding
Tracy belde haar vriend Marijn op om te spelen. Maar hij voelde zich daarvoor te oud. Hij vond zichzelf al een tiener. Gelukkig wilde hij wel gewoon met Tracy praten, en dat vond ze ook goed.
Afbeelding
Aron was vandaag echt superschattig. Hij kon nog geen lepel hanteren, dus stopte hij zijn vinger in de prut en vervolgens in zijn mond!
Afbeelding
Tracy had al lange tijd niet aan haar schilderij gewerkt, en was erg snel bezig om hem nog verder af te werken.
Afbeelding
Helaas ging de gootsteen kapot, en moest ik hem weer repareren. Daarvoor was ik echter te moe, en de volgende dag lag het hele huis vol met water.
Afbeelding
Midden in de nacht hoorde ik ineens gestommel in de woonkamer. Ik besloot dat het niks was, maar de volgende dag zou ik er achter komen dat de mooie gitaar van Buck gestolen was!
Afbeelding
Vandaag was het Tracy’s verjaardag! Ze werd alweer een echte tiener! Blij stond ik te juichen voor mijn grote meid.
Afbeelding
Zo ziet ze er nu uit, behoorlijk knap, of niet?
Afbeelding
Ik liet Tracy de hele tuin zien, zodat ze me kon helpen. Dat was erg handig, want aan het einde van da dag hadden we $1.226 verdiend!
Afbeelding
----------------------------------------------------
Dat was de 11e update! Hij was echt gigantisch volgens mij.
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Haha! Dankjewel!
Alweer een nieuwe update! I’m as fast as an elephant that saw a mouse.
--------------------------------------------------------
“Kleine Aron en Buck kregen al echt een band. De uurtjes op het potje deden wonderen, en al snel had Aron een nieuwe vriend en was hij zindelijk!
Afbeelding
Ik besloot een keertje naar het park te gaan met Aron, en daar leerde ik hem praten. Het was een mooi park, en gezellig ook.
Afbeelding
Toen ik terug kwam liet Buck me een speciaal gedeelte zien dat erbij was gekomen in de tuin. ‘Hier kun je al je perfecte planten planten.’ zei hij. ‘Dankjewel.’ zei ik, en ik omhelsde hem.
Afbeelding
Nog laat op de avond was Tracy bezig met haar huiswerk. Het ging niet zo goed op school, want ze was vaak gestrest. En als ze eindelijk relaxt was moest ze aan haar huiswerk!
Afbeelding
Aron word al een grote kerel. Hij waggelt vrolijk door het huis, en is verwondert over de wereld om hem heen.
Afbeelding
Ik was bezig in de tuin toen ik level 10 behaalde! Ik was erg blij, want ik voelde me aan de top van de wereld. Nu hoefde ik nog maar een paar perfecte planten te kweken en ik had mijn levenswens voltooid!
Afbeelding
Tracy had haar vriend, Marijn, uitgenodigd. Ze was erg blij hem te zien, en zij ook om hem te zien. Spontaan begonnen ze te zoenen, wat later nog heftiger werd, en nu hebben ze verkering. Ik ben erg blij voor Tracy.
Afbeelding
Een paar dagen later keek ik in de brievenbus. Ik zuchtte. Waren dat nou nog meer rekeningen? Maar integendeel! Het was een certificaat omdat ik zo goed was in tuinieren!
Afbeelding
Buck wilde Tracy met haar huiswerk, daar was ze behoorlijk blij mee. Ze had haar huiswerk af en een betere relatie met haar vader, dat maakte haar best blij!
AfbeeldingAfbeelding
Ondertussen ging ik wat sleutelen aan het toilet. Nu kan hij zichzelf schoonmaken!
Afbeelding
Tracy ging weer verder met haar schilderij. Als snel had ze het af. Enthousiast begon ze met het volgende schilderij, ze was al best goed!
Afbeelding
------------------------------------------------------
Dat was het dan maar weer!
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Freya
Snackventer Snackventer

Ow. Ik had duidelij heel wat update's gemist. Maar allemaal weer even goed en leuk! Wat een schattig zoontje is die Aron trouwens. :tongue

En Tracy ziet er echt goed uit, net zoals haar moeder haar nieuwe look. :smile

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie