----------------------------------------------------------
“Vandaag kwam Tracy overenthousiast uit school. Ze rende naar haar vader. ‘Pap.. ik heb geweldig nieuws!’ Maar Buck was bezig met de rekeningen. ‘Lieverd niet nu.’ Maar Tracy gaf de moed niet op. Snel liep ze naar de babykamer, waar ik bezig was met Aron.

‘Mam!’ begon ze. Maar ook ik kapte haar af. ‘Tracy, wees stil! Ik ben bezig met Aron. Hij is nou eindelijk wat rustiger.’ Boos ging Tracy naar boven.

Op de bovenverdieping ging ze aan haar huiswerk. Aan wie moest ze nu vertellen dat ze haar eerste tien had gehaald? In ieder geval niet aan haar ongeïnteresseerde familie.

Ik ging naar boven toen Aron eindelijk lag te tukken. Ik voelde wel dat ik Tracy pijn had gedaan. ‘Trace,’ begon ik. ‘Wat nu weer.’ mompelde Tracy. ‘Sorry schat. Maar Aron neemt een hoop tijd in beslag. En we houden net zoveel van hem als van jou. Wil je soms dat hij mij wordt genomen door een maatschappelijk werker?’ Tracy keek verbaasd. ‘Wat komt die hier dan doen?’ ‘Die komt Aron meenemen als wij niet goed voor hem zorgen.’ Ik pauzeerde even. ‘Nou, kom op. Ik heb spaghetti gemaakt, je lievelingseten.’

Samen genoten we van spaghetti met groentesaus, met groenten uit de tuin natuurlijk!

Na korte tijd was het alweer Arons verjaardag! Ik was verbaasd hoe snel de tijd kon gaan. Ik blies de kaarsjes uit voor hem, en daar ging hij!

Zo ziet Aron er nu uit. Hij is hartstikke lief! Ik vind dat hij erg op mij lijkt. Tracy lijkt namelijk meer op Buck.

Ik was druk bezig in de tuin, terwijl Buck Aron zijn eerste stapjes leerde. Het ging erg goed, en in een mum van tijd kon hij al goed lopen.

Tracy belde haar vriend Marijn op om te spelen. Maar hij voelde zich daarvoor te oud. Hij vond zichzelf al een tiener. Gelukkig wilde hij wel gewoon met Tracy praten, en dat vond ze ook goed.

Aron was vandaag echt superschattig. Hij kon nog geen lepel hanteren, dus stopte hij zijn vinger in de prut en vervolgens in zijn mond!

Tracy had al lange tijd niet aan haar schilderij gewerkt, en was erg snel bezig om hem nog verder af te werken.

Helaas ging de gootsteen kapot, en moest ik hem weer repareren. Daarvoor was ik echter te moe, en de volgende dag lag het hele huis vol met water.

Midden in de nacht hoorde ik ineens gestommel in de woonkamer. Ik besloot dat het niks was, maar de volgende dag zou ik er achter komen dat de mooie gitaar van Buck gestolen was!

Vandaag was het Tracy’s verjaardag! Ze werd alweer een echte tiener! Blij stond ik te juichen voor mijn grote meid.

Zo ziet ze er nu uit, behoorlijk knap, of niet?

Ik liet Tracy de hele tuin zien, zodat ze me kon helpen. Dat was erg handig, want aan het einde van da dag hadden we $1.226 verdiend!

----------------------------------------------------
Dat was de 11e update! Hij was echt gigantisch volgens mij.
XxMelanie