Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 30 van 37

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hoofdstuk 10~ *update!*

Bedankt!
Maar ik heb erg slecht nieuws, nu ik de Sims 3 opnieuw heb geinstalleerd, en het 10G Jonshen bestandje er weer in heb gezet, geeft hij aan dat ik waarschijnlijk een uitbreiding of een accessoires pakket ofzo mis... Dus ik kan de hele familie niet starten, dus waarschijnlijk moet dit dagboek stoppen ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Slecht nieuws blz.59~

^
Omg, volgens mij was dat het, want ze leefden in Riverview *hoopt dat Marit's advies gaat werken*
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Slecht nieuws blz.59~

Het werkt weer! Alles werkt weer en ik ga nu simsen en zo snel mogelijk een update plaatsen want ik vind dat ik echt te weinig update o:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
lolie46
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
ma 19 jul 2010, 09:02

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Goed nieuws!~

hoe zit dat met die generaties?
wat is zo'n generatie? of wat is dat?
en wat is g10?
srry! ben een beetje heel erg dom!!!
x

waar kan je rosalie downloaden?

Laatst gewijzigd door Simmielove op do 22 dec 2011, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Wegens powerposten heb ik je berichten even samengevoegd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Goed nieuws!~

~~~~~~

Hoofdstuk 11

Afbeelding

'Dus hebben we met de hele familie gespaard, en hebben we een huis voor jullie gekocht!', maakt Lara haar zin af. Er zijn intussen erg veel maanden verstreken, Bradley is opgegroeid, en mijn buik is gegroeid. Ja, je ziet het goed, gegroeid. Ik ben zwanger, van mijn vriendje Kane. 'Lara! Dat huis kost duizenden euro's! Dat is echt veelste veel joh!', roep ik tegen Lara, ze rolt met haar ogen en Bradley kucht. 'Tante Rosalie, u verdient het, en binnenkort komt de ooievaar uw kindje brengen', zegt Bradley en hij kijkt me glimlachend aan.

Afbeelding

Mijn armen liggen om Kane heen, tranen branden in mijn ogen, sinds de zwangerschap huil ik echt veel sneller, en ik heb allemaal van die kwaaltjes. Kane knijpt eventjes in mijn arm, heel zachtjes, maar genoeg om mijn hart op hol te laten slaan. 'Lara, dit is echt een hele eer voor ons', zegt Kane in mijn plaats. Ik veeg met mijn gezicht tegen Kane's rug, om de tranen af te vegen. 'Roos', zucht Kane, maar het klinkt niet geïrriteerd.

Afbeelding

'Ik kan helaas niet erbij zijn als jullie er in trekken', zegt Lara. 'Wat dus zo zal zijn. Maargoed, zoals ik net al zei, kan ik er niet bij zijn, omdat ik Bradley naar school moet brengen, en Hatbox en Lisa naar de dierenarts brengen, daarna hun naar huis brengen én dan naar werk', Lara zucht bij het aanhoren van wat ze allemaal moet doen. 'Dus..', zegt ze grijnzend en houd haar hoofd schuin. 'Hebben jullie het nieuwe huis gelijk voor jullie zelf', de grijns verdwijnt niet van Lara's gezicht. Kane grinnikt zachtjes. 'Blijf je nog grijnzen of krijg ik de sleutel nog?', zegt Kane, Lara lacht zachtjes en werpt hem de sleutel toe.

Afbeelding

Ik maak me los van Kane en loop naar Lara toe, 'Laar, ik ga je zo erg missen', fluister ik en geef haar een stevige knuffel. Ik begraaf mijn gezicht in Lara's shirt. 'Rosalie!', kreunt Lara. 'Niet zo dramatisch, dadelijk ga ik ook huilen! En we kunnen elkaar elke dag opzoeken hoor'. 'Niet zo dramatisch meiden! Roosje, ga je mee?', vraagt Kane, in een hoop dat Lara en ik niet in huilen uitbarsten. Ik knik en veeg met mijn mouw langs mijn ogen.

Afbeelding

Moeizaam maak ik me los van Lara, geef haar nog even een kus en laat me dan meesleuren door Kane. Zo snel als ik kan kruip ik achter het stuur en steek mijn tong uit als Kane naar me staart, hij rolt met zijn ogen en stapt in de auto. 'Eigenwijs', mompelt hij en strijkt even met zijn hand over mijn wang. Kane en ik doen onze gordels om, ik start de auto en rijd naar onze nieuwe huis.

Afbeelding

Na ongeveer een kwartiertje in de auto gezeten te hebben komt een prachtig huis te voorschijn. 'Het zal toch niet..?', mijn adem stookt in mijn keel en mijn ogen worden groot. 'Rosalie! Jij rijdt!', roept Kane wat angstig. Snel maak ik mijn ogen los van het huis en richt me weer op de weg.
Ik parkeer de auto naast het huis en sleur Kane uit de auto. Ongeduldig wacht ik voor de deur totdat Kane de sleutel in het slot omdraait. Met z'n tweeën lopen we de kamer in, Kane trekt me tegen zich aan. 'Je familie slooft je wel uit', mompelt hij zacht. Ik knik, 'Kane..', mompel ik. 'Ja?', vraagt hij. 'Ik houd van je', fluister ik en druk een kus op Kane's zachte lippen. Kane's lippen krullen zich tot een glimlach. 'Ik ook van jou Rosalie, ik ook van jou', murmelt Kane.

Afbeelding

Glimlachend trek ik Kane mee naar de bank en kruip tegen hem aan, Kane's hand streelt over mijn buik. 'En over een paar maanden zijn we met zijn drieën', fluistert Kane. Kevin blaft zachtjes, we lachen, 'sorry Kevin, met zijn vieren, zo goed?', Kevin keft goedkeurend en krult zich op op de vloer. Ik wend me weer tot Kane en druk mijn lippen tegen de zijne aan, 'je blijft wel bij mij hé?', fluister ik. Ik voel Kane knikken, ik zucht en druk mezelf nog dichter tegen hem aan, dit, dit hier, is de plek waar ik wil zijn, waar ik thuishoor.

~~~~~~

Ja, na heel erg lang wachten is de update daar, de volgende updates zullen wel wat korter duren eer die er zijn, maar ze zullen echt niet gelijk komen, want ik heb een kleine hekel aan de Sims 3 met zijn crashes enzo. Dus ben ik weer overgestapt naar de Sims 2. Iig, ik stop er niet mee, dit wilde ik alleen even melden ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
londonstreets
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
wo 03 nov 2010, 19:50

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hoofdstuk 11~ *update*

Toevallig belandde ik op deze website :D en ik probeerde me aan te melden maar blijkbaar had ik al een account :D dus heb ik al mn wachtwoorden eens geprobeerd en TADAAA het lukte hehe, ik heb 31 pagina's in een ruk gelezen (en ik ben stiekem verslaafd) en ik zal proberen als ik het niet vergeet morgen/vandaag de volgende 30 te lezen, maar nu ben ik gaan slapen, want van al dat lezen ben ik moe haha,slaapzacht!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie