Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 27 van 37

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd5!~ *blz.51 SLECHT NIEUW

10G Jonshen werkt weer mensen! Alle dank gaat naar Marit, echt waar, ongelofelijk bedankt! Dankzij jou werken de bestandjes weer!
Dit is natuurlijk ongelofelijk goed nieuws, en ik zelf ben ook helemaal blij. Ik zal misschien vandaag nog een update plaatsen, hij zal wel niet lang zijn, maar het is om te vieren dat de 10G nog steeds bestaat!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd5!~ *Preview*

~~~~~~

Hoofdstuk 6

Afbeelding

'Hoe gaat het Lara?', vraag ik, Lara geeft Bradley een kusje op zijn voorhoofd en kijkt me dan aan, 'mwah', antwoordt ze terwijl ze nog steeds naar Bradley kijkt. Ik glimlach, het is inmiddels al een paar maanden geleden dat Bradley is geboren, Lara's zoontje, en hij is o zo schattig. Lara leek ook blij te zijn dat ik de helft van Bradley's opvoeding deed nu Lara nog naar school moest, maar in de weekende en als ze uit is móét Lara gewoon zelf alles doen. Dat is wel goed enzo, maar dan kan ik Bradley niet als míjn zoon beschouwen. Ja dat deed ik, waarom? Omdat ik zelf nog niemand heb waarmee ik een kind kan krijgen, bij Lara is het ooit een ongelukje geweest. Bij mij is zoiets überhaupt nog nooit gebeurd.

Afbeelding

'Ik maak het eten vandaag, Rosalie', zei Lara en ze keek me zo aan dat ik er niks tegenin durfde te brengen. 'Blijf jij buiten met Bradley? Dat vind hij zo leuk', voegde ze er lachend aan toe. Voordat Lara naar binnen ging draaide ze zich nog even om, 'zorg dat hij geen kou vat', zei ze bezorgd. Ik schudde lachend mijn hoofd en knikte doen, Lara glimlachte opgelucht en verdween naar binnen.
Zachtjes aaide ik over Bradley zijn hoofdje, 'hallo kleine man', mompelde ik. 'Ik ben tante Rosalie'. Na een paar minuutjes nog zo bezig te zijn met Bradley vulde een heerlijke geur van eten mijn neus, het water liep me letterlijk in de mond.

Afbeelding

Lara die kwam al snel nadat ik de heerlijke geur rook, ze ging voor me staan. 'We eten lekker karbonaatjes, en jij drinkt gewoon wat melk', zei ze tegen Bradley en kuste zijn voorhoofd, toen Lara zich omdraaide begon ze te gillen. 'Nee! Niet jij!', krijste ze, eerst begreep ik het niet, totdat ik zag waar Lara naar keek. In de bosjes stond een jongen, misschien net iets ouder als Lara en net ietjes jonger als ik. Hij staarde naar Bradley, automatisch sloeg ik ook mijn andere arm om hem heen. 'Lara wie is dat?', vroeg ik wat angstig.
'Wie ik ben?', antwoordde de jongen. 'Ik ben de vader van dat jongetje', en hij knikte naar Bradley, dit kon hij niet menen!

Afbeelding

'Dus...', begon ik. 'Lara is zwanger van jou geraakt in Bridgepoort?', Stefan knikte, Lara die had sinds ze hem zag geen woord tegen hem gezegd en ze begon al te sissen als Stefan alleen maar naar Bradley keek.
'Lara', begon Stefan voor de zoveelste keer. 'Hij is ook mijn kind, mijn zoon. Zou jij het fijn vinden als het andersom was?', vroeg hij. Ditmaal reageerde Lara wel, haar ogen glommen van woede. 'Als het andersom was, was ik álláng op bezoek geweest, ik had je misschien ten huwelijk gevraagd. Ik zou jou niet in de steek laten!', schreeuwde ze en legde nadruk op het laatste woord. Stefan slikte, 'Lara.. Alsjeblieft?', zei hij. Lara klemde haar lippen op elkaar en schudde woest haar hoofd. Toen pakte ze mij voorzichtig bij mijn arm, 'we gaan Bradley wassen', fluisterde ze me toe. 'Maar zonder hem', zei ze hard.

Afbeelding

Versuft volgde ik Lara naar boven. Terwijl zij de kraan op de goede temperatuur bracht en wat andere spulletjes pakte begon ik na te denken. Wat voor ergs had Stefan Lara nog meer aan gedaan? Zou er überhaupt meer zijn gebeurt? Ik wist het niet.
Toen we Bradley aan het wassen waren leek het me het juiste moment. 'Lara?', vroeg ik. 'Hmmm', kreeg ik als antwoord. 'Heeft Stefan je nog meer aangedaan? In plaats van alles wat je net op somde?', vroeg ik aarzelend, ditmaal keerde Lara me ook de "vlammende" ogen toe. Het kippenvel sprong gelijk op mijn armen. 'Wat denk je zelf?', siste ze. 'J-aa?', stotterde ik aarzelend. 'Je kan wel raden', zei Lara sissend.

~~~~~~

Sorry als hij voor sommige toch niet lang genoeg is, maar ik kon gewoon niet wachten! ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie