Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 27 van 40

Klaas
Mest analist Mest analist

Re: Natte traan en zachte wang. (Binnenkort Deel 4)

Beste mensen. Deel 4 vandaag voor jullie. Vanaf nu ga ik een stuk sneller posten. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. In Seizoen 2 zit er nu nog niet echt een goede verhaallijn, maar die komt na de geboorte van de baby's. De volgende update zal zich een maand afspelen na deze gebeurtenis. Veel plezier met lezen.

De plaatjes zijn wat groot, die moet ik nog verkleinen.

Deel 4.

Afbeelding
Het is zoals gewoonlijk stil tijdens het ontbijt. Het is zaterdagochtend en Arnoud, Saskia en Melissa zitten aan tafel en eten alle drie cornflakes. Niemand had zin om wat te koken of om de tafel te dekken. De ruzie in de familie heeft iedereen de mond gesnoeid. Geen van alle praat meer vaak tegen elkaar. Fabio, die niets met de ruzie te maken heeft, is het grootste deel van de dag niet thuis. Hij slaapt alleen ‘s nacht op de bank in de woonkamer en vertrekt in de ochtend. Saskia kijkt naar haar cornflakes en zit diep in gedachten.
‘We hebben eens nagedacht.’ begint Arnoud. Melissa kijkt op, maar Saskia kijkt nog naar de cornflakes.

Afbeelding
‘We gaan verhuizen.’ zegt Arnoud en wacht op een reactie. Melissa lijkt zich te verslikken en hoest opeens luid. Saskia kijkt naar haar.
‘Wat?’ zegt Melissa en ze kijkt woest naar haar vader.
‘We wilden al voor dat we naar Sunset Valley kwamen in een ander huis wonen dan jij en je moeder, maar door de dood van je moeder kwam het er niet van. En nu willen we graag het plan voortzetten. Het is sowieso niet handig om hier te wonen omdat Fabio op de bank slaapt en we vinden het huis te modern en niet mooi.’

Afbeelding
‘Pap, ik wil hier blijven. Hier heb ik nog herinneringen aan mama. Snap jij het dan niet?’ zegt Melissa die bijna in huilen uitbarst.
‘Het is goed dat je herinneringen hebt aan je moeder, maar je moet ook doorgaan met je leven.’
‘Nee, ik wil niet doorgaan zonder in dit huis te wonen. Dit is mama’s huis en ik wil hier blijven.’ Melissa krijgt tranen in haar ogen.
‘Nee Melissa, het is nu mijn huis. Alle eigendommen van je moeder zijn nu van mij.’ zegt Arnoud.

Afbeelding
‘Jij verdient het niet eens! Ik ga niet mee naar dat stomme nieuwe huis van jullie! Ik ga niet met die stomme del van jou mee!’ schreeuwt Melissa en Saskia voelt zich gekwetst door wat Melissa zegt. ‘Hoe kan het dat zo’n jonge vrouw verliefd is op zo’n oude vieze man? Nou bij mij rinkelt het belletje niet! Ik ga niet mee met jullie! NOOIT!’ Het is stil en Arnoud kijkt naar Saskia, die naar de cornflakes kijkt.
‘Jij bent voor een jong meisje zo brutaal.’ zegt Arnoud rustig. ‘Saskia en ik zijn verliefd. Leeftijd heeft in liefde geen rol. Toch Saskia?’ vraagt Arnoud Saskia om bevestiging. Saskia knikt alleen maar. Arnoud staat op en loopt naar Melissa toe. Melissa staat ook op.

Afbeelding
‘Jij gaat mee, of je dat nou wilt of niet! Jij noemt Saskia nooit meer een del en jij noemt mij zeker geen vieze oude man meer.’ schreeuwt Arnoud.
‘Ik neem jouw telefoon in. Jij gaat vandaag nergens heen en jij blijft de komende maanden thuis totdat jij je weet te gedragen!’ schreeuwt Arnoud tegen Melissa. Saskia kijkt naar de haat in Melissa’s ogen en krijgt tranen in haar ogen. Ze had zo gehoopt dat Melissa het kon vinden met haar, dat ze ook blij was met de komst van haar toekomstige broertje.
‘Jullie kunnen allebei doodvallen samen met jullie kind. Jij bent mijn vader niet meer.’ zegt Melissa zacht en rent de keuken uit.

Afbeelding
Arnoud begint te huilen en loopt naar zijn kamer terwijl er bij Saskia een traan in de cornflakes. Melissa slaat de voordeur achter zich dicht en staat huilend op het trapje voor het huis. Ze denkt aan haar moeder en de tranen rollen haar wangen over. Ze het trapje af en rent weg.

Afbeelding
Melissa komt aan bij het graf van Isabella en staat voor haar grafsteen.
‘Hier rust onze geliefde moeder, vrouw, zus en vriendin. Isabella Hager.’ leest Melissa hard op. Ze krijgt een brok in haar keel en haar ogen worden nat. Ze mist haar moeder erger dan ooit. Ze doet haar handen voor haar ogen.
‘Mama, waarom heb je zelfmoord gepleegd. Waarom ben je gesprongen. Ik wou echt dat ik niet zo brutaal was geweest tegen je. Dan had je nu nog geleefd.’ Ze begint harder te huilen.

Afbeelding
Ze knielt neer bij het graf en raakt met haar handen het zand aan.
‘Mama, ik kan het niet meer. Hoe kan ik Saskia vergeven na wat ze jou heeft aangedaan. Ik... ik hou van je en ik mis je.’ Haar tranen vallen op het zand en ze gaat liggen en ze valt huilend in slaap.

Afbeelding
De zon gaat onder en Melissa wordt gewekt door een stem.
‘Wakker worden, Melissa.’ zegt Arnoud die bij Melissa geknield zit. Melissa ligt op het graf van haar moeder en haar ogen zijn nog steeds helemaal nat.
‘Wat doe jij hier?’ zegt Melissa terwijl ze blijft liggen en ze kijkt haar vader verdrietig aan.
‘Je ligt hier al acht of negen uur. Ik heb je overal gezocht. Kom je alsjeblieft mee naar huis?’ vraagt Arnoud terwijl hij een beetje begint te huilen. Melissa knikt terwijl ze haar ogen droog veegt. Ze staat op en loopt de begraafplaats af.

Laatst gewijzigd door Klaas op ma 30 aug 2010, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie