Attentie! Slecht nieuws!
Sinds de DEMO van huisdieren, werkt mijn normale Sims 3 niet meer. Ik baal hier echt van, heb de DEMO al verwijderd ect. werkt dus niet. Dus het is wachten, of op een helpende patch van EA, of alles installeren. En in het laatste heb ik echt ff geen zin. Vooral niet omdat ik 9 dingen opnieuw moet installeren. Dus helaas.. een volgende update van de Jonshens komt verlopig niet. Bedankt voor jullie begrip!
^
Zou ik idd doen.
Het is nogal k*t, want ik kan echt niks meer, en het vervelende is, ik ben heel bang dat ik alles kwijt bem, dus ook van de Jonshens, heb net een BACK.Up gemaakt, dan maar hopen dat de computer 'm pakt :x
Ik ben heel, heel bang dat ik moet stoppen met dit dagboek.. Ik ga zo snel mogelijk kijken of hij het save bestandje van de Jonshen pakt, anders moet dit dagboek sluiten, helaas.
Ik ben heel erg bang dat ik moet stoppen met deze 10G, ik heb nog 1 hoopje, en daarvoor heb ik iemand nodig, die de sims heeft. Het enige wat diegene moet doen is het 10G Jonshen bestandje in zijn Saves te plaatsen en tekijken of het werkt, het kan zijn dat de sims er wat raar uit zien, maar dat komt omdat je bijv. de downloads niet hebt.
En daarna graag het bestandje weer ergens uploaden, ik hoop zo erg dat het werkt!
Wat stom dat het niet werkt . Kun je je save niet naar een forumlid pm'en die je goed kent? Dan zou diegene het voor je kunnen testen en online zetten voor je. Want als je je save hebt kun je het toch op mediafire zetten ofzo.
kon EA de demo niet even testen voordat ze hem online ging zetten:s
ik ben wel blij (voor mij dan) dat ik dat acc aanmaken bij orgin niet snapte, anders had ik dat nu ook:0
als het kan en als je het wilt wil ik wel je sims namaken? (ik zeg niet dat ik er goed in ben, maar ook niet dat ik er slecht in ben:P)
Nee, dat kan ik zelf ookwel
De sims namaken, als het goed is krijg ik het bestandje van Marit morgen, of later. EN dan hopen dat alles het doet, ik heb Rosalie en Lara als het goed is nog ergens staan, maar dan alleen met z'n tweeën. Van toen in Bridgepoort... IIg, ik wacht eerst of alles het bij het bestandje van Marit het doet, en anders stop ik met deze 10G, helaas ):
@Denus
Jup, maar ik was gewoon de helft van al mijn Saves kwijt, en opeens kwamen alle Saves van verwijderde familie's terug...