Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 25 van 40

Klaas
Mest analist Mest analist

Re: Natte traan en zachte wang.

Ik ben in de vakantie zeker weer aan het posten, even me schooljaar afmaken. Misschien als ik een vrije middag heb, dat ik dan een keer iets kan posten. Je zult wel langer moeten wachten erop. Maar in vakantie ben ik er sowieso weer.

Mijn laptop neem ik mee op vakantie en als we weer naar het saaie Frankrijk gaan, dan weet ik wel waar ik mijn dagen mee vul: 'Delen maken'

Bedankt allemaal! :)
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Saaie Frankrijk? Gaan jullie altijd naar dezelfde plek? In Frankrijk is prachtige natuur en heel veel kastelen en andere leuke dingen :D. Ach ja... jammer dat je ertussenuit moet, maar ik begrijp het wel, ik heb ook een een aankomende toetsweek :D.

Succes!
Afbeelding
Terug!
Klaas

Afbeelding

Ik wil niet stilzitten en daarom organiseer ik een kleine wedstrijd. Ik ben zeker nog bezig met Natte Traan en Zachte Wang, maar ik zou het leuk vinden als je meedoet!

Wil je meedoen? Aanmelden kan tot en met zaterdag. Klik op de signature.
Klaas

BINNENKORT weer een deel van Natte Traan en Zachte Wang. Mijn excuses voor het lange wachten, maar het was het waard. Ik ben over. Binnenkort (niet zo lang) komt Deel 4. Ik hoop dat jullie aandacht niet weg is door de stop!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie