Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

603 berichten • Pagina 23 van 31

nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Re: 10G Dumonceau - 3.06 Vervanger(s) (03-05-'12)

Spijt

Afbeelding

"Verlaat me niet," fluisterde ik zacht. "Alsjeblieft, doe het niet.."
Een traan rolde over mijn wang toen ze niets terug zei. Een stem van de dokter die me vertelde dat het hem speet, maar dat de zin van mijn bestaan niet meer bestond.

Afbeelding

Een week later was ze echt weg. Weg-weg, voor altijd. De vrouw van de begrafenis had me met medelijden aangekeken en gezegd dat het leven door ging, dat dit niet het einde was. Ik snapte dat, dit was niet het einde van het leven, maar wel het einde van mijn leven.

Afbeelding

Ik liet me op de grond zakken en begon zacht te huilen. De enige reden dat ik dit overleefde was mijn kinderen, Dana en Chris. De dokters zeiden dat het een wonder was dat Dana het overleeft had.. Arme kinderen, ze begrepen nog niets van wat er gebeurd was.

Afbeelding

Ik hoorde geristel achter me... iemand kwam op me af gelopen, maar het boeide me niet eens. Zelfs niet als het één of andere moordenaar was. "Vermoord me maar," wilde ik zeggen. "Ik heb toch geen leven meer."

Afbeelding

Ik hoorde iemand achter me ademen, een persoon kwam dichterbij.. "Diana, ik hou van je," fluisterde ik zacht. "Voor altijd."

Afbeelding

"Chase?"
Die stem herkende ik.

Afbeelding

Ik stond op. "Coco?" vroeg ik verbaasd. "Wat doe jij hier?"
"Ik kwam even kijken of alles goed met je gaat.. Je bent hier zo vaak de laatste tijd, ik maakte me ongerust."

Afbeelding

"Alles is prima.." zei ik aarzelend.
"Weet je het zeker?" vroeg ze meelevend. Die toon maakte dat ik in huilen uitbarstte.
"Ze is weg, voor altijd," snikte ik tegen haar schouder.

Afbeelding

"Sshh," suste Coco me. "Het komt allemaal wel weer goed, je hebt je kinderen nog. Ze lijken zo veel op Diana.."

Afbeelding

Ze maakte zich voorzichtig los van me. "Aan al het verdriet komt ooit een einde, en het leven gaat door, zelfs als het niet zo lijkt.. Je hebt ons nog, de band, de kinderen, al je fans.."

Afbeelding

"Je.." ze aarzelde even. "Je hebt mij nog.."
Ik staarde haar verwonderd aan, wat zij blijkbaar opvatte als aanmoeding, want ze leunde naar voren.

Afbeelding

"Ho, ho!" riep ik. "Coco ik ben niet geïnteresseerd in jou! Mijn vrouw is net dood en jij gaat me proberen te zoenen, wat is er mis met je?!"
"Ik probeer je alleen maar te troosten," zei Coco beledigd.

Afbeelding

"Luister, Coco, het spijt me.. Je bent echt super, maar ik... Ik kan het gewoon niet. Alles hier doet me denken aan háár.. Ik kan het amper aan om bij mijn kinderen te zijn, of in ons bed te slapen.."
"Ga je... Ga je weg?"
Ik knikte.

Afbeelding

"Ik wacht tot de kinderen zijn opgegroeid, en dan ga ik.. Ik heb al een huis gevonden in Riverview. Het spijt me dat het zo moet gaan, ook met de band, maar jullie kunnen wel zonder mij.."
Coco omhelsde me. "Ik ga je zo missen," fluisterde ze.
"Ik jou ook," loog ik. Dit was Diana's beste vriendin, ik ging haar echt niet missen.

Afbeelding

Een paar dagen later was de tweeling jarig. "Ik ben blij dat ik jou nog heb," zei ik tegen Dana, en ik knuffelde haar extra stevig.
"Dana jalig!" brabbelde ze.

Afbeelding

Afbeelding

Dana en Chris bliezen allebei hun kaarsjes uit zonder dat er iemand bij was, behalve ik. Ik wilde geen feest, ik moest er niet aan denken..

Afbeelding

Ondanks dat ze geen publiek hadden groeiden mijn kinderen prachtig op.. Ik zou willen dat zíj erbij was om dit te zien.

Afbeelding

Een paar uur later hadden we al onze spullen gepakt. Alles was al geregeld: Ralph had het huis van me overgenomen en hij, Coco en Kai zouden er blijven wonen. Coco vond Shadow, Diana's paard, mooi, dus die bleef ook hier.

Afbeelding

"Ik ga je missen man," zei Ralph tegen me en hij omhelsde me stevig.
"Ik ga jou ook missen," loog ik alweer.

Afbeelding

"Doei," zwaaide Kai onaangedaan, terwijl Coco emotioneel stond te huilen.

Afbeelding

"Dana, Chris, zeg Ralph, Coco en Kai eens gedag," probeerde ik mijn kinderen goed op te voeden.
Dana schudde verlegen haar hoofd en zei niets.

Afbeelding

Chris daarentegen rende enthousiast naar Coco en knuffelde haar stevig, evenals Ralph en Kai. Zelfs Kai! Ik mocht Kai erg graag, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk niet dat ik hem had durven knuffelen. Mijn dappere zoon..

Afbeelding

Toen stapten we in de auto, op weg naar een nieuw leven..

---------------------

Hope you like! :)
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
nonnieven1

Re: 10G Dumonceau - 3.07 Spijt (06-05-'12)

Bedankt iedereen <33 Ik werd ook helemaal depressief van het schrijven van deze update.. Arme Chase :(

^ Haha, Chase' leven staat al bijna helemaal vast, maar voor een andere generatie wil ik wel een sim van iemand anders een rol geven n_n
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
nonnieven1

Bedankt voor de reactie's iedereen!

Ik heb toevallig nu een nieuwe sim nodig.. Maakt niet uit welk geslacht, jong-volwassen of volwassen met een zakelijke uitstraling. Zo iemand die zich wel weet te redden, iemand die over lijken zou gaan voor dat ene euro'tje extra..
Iemand intresse om zo'n sim te maken?
PM me maar bij vragen of om een foto van je sim te laten zien n_n

^ Ik kan mijn sims op de uitwisseling zetten als je ze een gastrolletje wil laten spelen in jouw dagboek, en anders kun je jouw eigen sim misschien mee laten doen aan dit 'wedstrijdje'? ^^

v Bedankt n_n Je mag wel downloads gebruiken, die dan inderdaad het liefst allemaal met linkje erbij.. Kan zijn dat ik uiteindelijk ander haar of ogen etc. gebruik, als je dat niet wil moet je dat erbij zetten n_n

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op ma 07 mei 2012, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik ben weer vergeten te reageren :o
Maar echt zielig voor Chase en natuurlijk ook voor Dana en Chris. Ik hoop dat hij in Riverview nog een leuke vrouw tegen komt :D
En ik ga proberen een sim te maken. Moet ik die sim dan in een simfile sturen en de downloads die ik heb gebruikt er bij zetten of geen downloads gebruiken :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie