Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 3 van 27

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Ja, je personage moet 18 zijn, dit hoef je zelf niet te zijn! Ik heb nog maar 2 plekjes over, maar ook alweer 11 nieuwe berichten dus ik ga even kijken of ik al leuke personages heb om de laatste plekken mee op te vullen! :)

EDIT: Nog 2 plekken over!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Expeditie Robinson

@Simsbibbetje, je hoeft geen 18 te zijn hoor, ze bedoelen dat je personage minstens 18 moet zijn :D

En die plekjes moeten snel gevuld worden, dan kan je snel beginnen ♥_♥
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Alle plekken zijn bezet! Heel erg sorry voor diegenen die de moeite hebben genomen om zich in te schrijven maar waar geen plek voor was! :$
De Gouden Kooi opent binnenkort ook zijn gouden poorten weer, misschien maken jullie daar een kans! Ik hoop dat jullie het blijven lezen en nogmaals mijn excuses als je je ingeschreven hebt, maar niet gekozen bent.. :knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Ja echt sorry voor diegenen die niet mee kunnen doen! Had het jullie allemaal gegund!
Ik ga morgen met de personages bezig en dan zet ik denk ik gelijk de 1e up + OPDRACHT online. Maar daar lezen jullie meer over. Voor sommige opdrachten moet je nou eenmaal regelmatig in het topic kijken, dus het kan maar zo zijn dat er morgenvroeg om 10 uur een opdracht online staat die je niet gelijk ziet! Veel van jullie zijn dan niet eens thuis, dus denk niet gelijk dat je dan al te laat bent! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Expeditie Robinson

Ik meld me! (Jaaa, waar bleef ik toch met mijn gehyper, haha). Snel beginnen Mike, ik ga nu al bijna net zo dood van nieuwsgierigheid als naar de finale van de Gouden Kooi.

Wel fijn, lekker nieuw fris dagboek, nieuwe personages, nieuwe forumleden: me likes! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

1.1 De start van het avontuur

Afbeelding
'Welkom op jullie eiland voor de komende uren, dagen, misschien wel weken!' zei Laura, de presentatrice enthousiast. De kandidaten luisterden aandachtig terwijl ze verdeeld over het stukje eiland stonden. 'Jullie kennen elkaar nog niet,' ging Mitch, de presentator verder, 'dus krijgen jullie nu allemaal een paar seconden om je naam en leeftijd te zeggen.' Mitch knikte naar de eerste kandidaat. 'Shannon West, 29 jaar.' 'Izea Bloemzak, 27 jaar.' 'Suzy Bell, 19 jaar.' 'Lauren Ashaf, 21 jaar.' 'Giselle Ducrot, 41 jaar.' 'Samuel Boggel, 24 jaar.' 'Mark Sheehan, 28 jaar.' 'Bridget Smit, 19 jaar.' 'Sebastian Mayson, 31 jaar.' 'Alice Morningroses, 18 jaar.' 'Jef van Leeuwen, 23 jaar.' 'Izumi Lantern, 19 jaar.' 'Luca Flores, 22 jaar.' 'Brandon Courts, 26 jaar.' 'Moos Koningsbrugge, 42 jaar.' 'Finn Sanders, 22 jaar.'

Afbeelding
'Goed, nu we allemaal jullie naam gehoord hebben gaan we beginnen aan de eerste opdracht.' 'Nu al?' zeiden Lauren en Alice in koor. 'Ja, nu al,' antwoordde Mitch. 'Jullie zijn allemaal ingedeeld in een kamp. Kamp Noord of Kamp Zuid.' 'Dat klopt,' ging Laura verder. 'We staan nu precies even ver van de twee kampen af. Het is ruim een half uur lopen. Dat gaan jullie nu doen, maar.. wij vertellen niet in welk kamp jullie zitten. In kamp Noord hangt een brief met daarop alle namen van de kandidaten die in dat kamp thuis horen. Voor kamp Zuid geld hetzelfde. Jullie rennen naar het kamp waar je denkt dat je in zit, maar als daar blijkt dat je naam niet op de brief staat moet je naar kamp Zuid. Het kamp dat als eerste compleet is krijgt een schaal vol fruit zodat ze niet direct op expeditie in de jungle hoeven voor voedsel. Het kamp dat als laatste compleet is, het verliezende kamp, word vanavond verwacht op de eilandraad en van dat kamp vertrekt vanavond al het eerste lid!' 'Kamp Noord is die kant op,' zei Mitch die naar het noorden wees. 'En kamp Zuid die kant,' zei Laura die de andere kant op wees. 'Jullie mogen NU beginnen!'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Proef 1

Wat doen de kandidaten?
De makers van het programma hebben twee kampen samengesteld; kamp Noord en kamp Zuid. Ze hebben in beide kampen een brief opgehangen met de namen van de kandidaten die daar thuis horen. De kandidaten moeten naar een kamp rennen en hopen dat ze in het goede belanden, dit is dus een pure gok. Belanden ze niet in het goede kamp, dan moeten ze helemaal naar het andere kamp rennen. Het eerste kamp dat compleet is wint de proef en krijgt fruit. De verliezers gaan naar de eilandraad.

Wat doen de forumleden?
De forumleden achter de kandidaten sturen een PM naar mij met daarin: 'Ik ren naar kamp Noord/Zuid.' Ik stuur ze een PM terug of ze goed of fout zitten en dan kunnen ze naar mij sturen dat ze naar het andere kamp rennen indien ze fout zitten.. Als ze goed zitten krijgen ze dat ook te horen en hoeven ze niets meer te doen. Ik heb alle forumleden/kandidaten in kampen ingedeeld en als alle acht forumleden die bij elkaar horen in het goede kamp zitten winnen ze. De anderen verliezen en gaan naar de eilandraad.

Is het niet duidelijk, PM me dan! Let wel op: dit kost tijd!

Laatst gewijzigd door Mikese op ma 28 nov 2011, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie