Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 3 van 5

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Delano ISBI

Haha, maar dit kan toch alleen voor JV/V en niet ouderen? Hoe dan ook. UPPEN JIJ ESTHER :D (niet dwingend, maar enthousiast *hihi*)
Afbeelding
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

PLUMBOB je hebt gelijk, lol :D

Ik ben nu bezig met mijn rainbowcy en kan vandaag of morgen al het eerste hoofdstuk daarvan uppen, omdat generatie 1 van de ISBI eigenlijk al kan beginnen, zo ver ben ik in de game xD En ik hou het nog even spannend hoe de jongens opgroeien :twisted
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Gaaf! Ook al ben ik slecht in Engels, ik
snap - in grote lijnen- het verhaal :)
Ik ben nu pas bij het eerste stuk, straks lees ik wel verder :P
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsesther

@marlinde

Leuk een nieuwe lezer! :D Laat me weten wat je ervan vindt! :D

@Evelien

Ehm nee, had volgens mij in het eerste hoofdstuk uitgelegd maar ik tel de founder (dat is dus Tracey) niet als een generatie omdat ik het oneerlijk vind om een sim als Young Adult te creeren en dan een generatie te noemen xD Want een generatie vind ik van baby tot dood opgevoed xD En en een ISBI is dat ik maar een sim per generatie kan controleren, de ''Torch-Holder'' en dat is dan elke generatie 1 en is hetzelfde als het ''heir'' systeem bij gewone legacies :fluit

En ik heb genoeg screens voor 2 UPDATES van de Delano's! :D Ik had gisteren en vandaag de hele dag gespeeld en dan kom je uit op 300 screens, woops xD Ik ga het denk ik morgen uppen, of ik doe morgen mijn rainbowcy, nouja ik zie wel, maar er komt in ieder geval binnenkort iets! :)

EDIT: Tracey en Theodore zijn nu te downloaden op the Download a Sim pagina, en ik ga zo de .sim versie van Theo uploaden! Die kun je dus gewoon in je SavedSims folder plakken en voilà! :D Zal ook even de Download a Sim pagina in het eerste bericht linken!

EDIT2: Ik weet niet of ik zoiets hier mag linken, maar ik heb ook een LiveJournal account aangemaakt voor wat randomness en behind the scenes en nog meer extraatjes! Dus je kunt me daar ook volgen als je wilt, zal even linken in de eerste post maar de link staat ook op de homepage van mijn site :)

Lol lang bericht :P
Simsesther

Meen je dat serieus? :O Dankje dankje dankje dankje <3

Ehm, nou ik had eigenlijk bedacht om de kleur te laten zien door ze highlights te geven en kleren. In die kleur, en het huis te verven enzo :$ Ik hou niet zo van die blauwe skins, they're creeping me out LOL xD
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^Ah vandaar! Maar dat vind ik juist origineel :) Haha, ja natuurlijk meen ik dat anders zeg ik het niet ^^

Btw wat is het evrschil tussen een rainbowcy of een Berry Sweet rainbowcy?
Afbeelding
Simsesther

^Dat is een lastige, haha xD Ik weet niet hoe ik het precies moet beschrijven, maar dit zijn voorbeelden van berry sweets:

Afbeelding

Afbeelding

En dit is een voorbeeld van hoe mijn sims eruit zouden kunnen zien als ik bijvoorbeeld bij de blauwe generatie ben:

Afbeelding
Simsesther

Awh dankje, dat vind ik echt lief :wub Soms denk ik weleens, hoe kunnen jullie dit leuk vinden, want als ik er zelf overheen lees vind ik het behoorlijk slecht soms.... maar dankjewel :wub

Ik wil niet nog een keer zo'n Tracey situatie xD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie