@marlinde
Leuk een nieuwe lezer!

Laat me weten wat je ervan vindt!
@Evelien
Ehm nee, had volgens mij in het eerste hoofdstuk uitgelegd maar ik tel de founder (dat is dus Tracey) niet als een generatie omdat ik het oneerlijk vind om een sim als Young Adult te creeren en dan een generatie te noemen

Want een generatie vind ik van baby tot dood opgevoed

En en een ISBI is dat ik maar een sim per generatie kan controleren, de ''Torch-Holder'' en dat is dan elke generatie 1 en is hetzelfde als het ''heir'' systeem bij gewone legacies
En ik heb genoeg screens voor 2 UPDATES van de Delano's!

Ik had gisteren en vandaag de hele dag gespeeld en dan kom je uit op 300 screens, woops

Ik ga het denk ik morgen uppen, of ik doe morgen mijn rainbowcy, nouja ik zie wel, maar er komt in ieder geval binnenkort iets!
EDIT: Tracey en Theodore zijn nu te downloaden op the Download a Sim pagina, en ik ga zo de .sim versie van Theo uploaden! Die kun je dus gewoon in je SavedSims folder plakken en voilà!

Zal ook even de Download a Sim pagina in het eerste bericht linken!
EDIT2: Ik weet niet of ik zoiets hier mag linken, maar ik heb ook een LiveJournal account aangemaakt voor wat randomness en behind the scenes en nog meer extraatjes! Dus je kunt me daar ook volgen als je wilt, zal even linken in de eerste post maar de link staat ook op de homepage van mijn site
Lol lang bericht