Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

79 berichten • Pagina 3 van 4

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Since I've been alone - Hoofdstuk 4

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Sinds de ruzie met Camille en dat ik dus bevriend was met Katelynn, zat ik ook altijd in de bus naast Katelynn. Elke dag na school oefende Kate, Wes en ik met onze band.

Afbeelding
Ik voelde me er niet zo thuis, hun waren stoer en zagen apart uit en ik... Ik was ik, saaie en nette ik. Ik besloot het tegen haar de zeggen. 'Kate... Ik voel me niet echt thuis in de band.' 'Waarom niet?' Zei Katelynn verbaasd. 'Nou... Jullie zien zo stoer en apart uit... En dan ik.' Mompelde ik. 'Ik kan je helpen met een nieuwe look hoor.' 'Wil je dat echt doen?' 'Natuurlijk wil ik dat! Daar zijn vriendinnen voor.'

Afbeelding
We stonden voor mijn kledingkast en voor de spiegel. We keken in de spiegel. 'Wat is je lievelingskleur?' Vroeg Katelynn. 'Roze... hoezo?' Katelynn pakte een kruk. 'Ga zitten, je gaat het super vinden.'

Afbeelding
Katelynn pakte een kwast en allemaal haar en make-up spullen. Ze begon met mijn gezicht en zat daarna wat aan mijn haar te frutselen.

Afbeelding
Na ongeveer drie kwartier stil zitten was ze klaar. Ze pakte een spiegeltje. 'En, wat vind je?' Ik lachte. 'Het is geweldig!'

Afbeelding
We liepen weer naar mijn kast. Katelynn gooide al mijn kleren overhoop, maar ze vond niks. 'Wacht, ik heb nog wel iets!' Zei Katelynn en liep naar haar kamer. Na vijf minuutjes kwam ze terug met een een setje kleding. Snel trok ik ze aan.

Afbeelding
Ik droeg een strak roze topje met een korte spijkerbroek met een zwarte riem erom heen. Onder mijn korte broek droeg ik een doodshoofd panty. Mijn schoenen waren roze met een zwarte randje en hele hoge hakken. Het zag er heel leuk uit en vooral apart!

Afbeelding
'Dankje Kate, je bent mijn beste vriendin! Deze kleding en haren zijn geweldig! Net zoals jij.' 'Geen dank Britt. Nu zijn we samen kleurrijk. Paars en roze.' 'Leuk toch, kunnen ze zien dat wij elkaars beste zijn.' 'Jup.'

Afbeelding
Katelynn riep Wesley. 'Kijk Wes, ik heb haar een make-over gegeven.' Wesley kwam naar me toe en bekeek me van top tot teen.

Afbeelding
'Nice Kate. Je ziet er echt leuk uit Britt!' 'Dankje Wes.' 'Nu pas je nog perfecter in onze band.' Ik lachte en keek naar mezelf in de spiegel. Wat een verandering... Het leek of ik nu pas mezelf was.
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Since I've been alone - Hoofdstuk 4

Hoofdstuk 5
Afbeelding
We oefende vaak met de band en het was erg gezellig. Ik voelde me er nu helemaal thuis.

Afbeelding
Vaker zaten we ook gewoon TV te kijken, lekker samen op de bank en ondertussen wat kletsen.

Afbeelding
Soms voelde ik me een beetje buitengesloten, want vaak fluisterde Katelynn en Wesley iets tegen elkaar en ik mocht dat niet weten.

Afbeelding
Toen Katelynn Wesley en mij alleen liet was het niet erg gemakkelijk. Ik vond het niet erg, maar Wesley zat erg nerveus naast me, ik snapte er niks van.

Afbeelding
Hij begon tegen me te praten. 'Brittany, er is iets wat ik je al een tijdje wil vertellen, Kate weet het...' Wesley stond op en trok mij ook omhoog.

Afbeelding
'Lieve Brittany, ik ben al een tijdje verliefd op je, eigenlijk als sinds je hier in het huis kwam. Toen werden we vrienden en ik durfde die vriendschap eigenlijk niet op het spel te zetten. Door gepish van Kate durf ik het nu toch te zeggen... Wil je verkering met me?' Alles werd me duidelijk, al dat gefluister wat ik niet mocht weten. Er kwam een grote lach op mijn gezicht en ik bloosde. 'Ja, ik wil verkering met je.'

Afbeelding
Er volgde een zoen, mijn eerste zoen. Ik was in de zevende hemel, hij was ook zo leuk en zo knap... En hij was nu mijn vriendje.

Afbeelding
Ik stond in Wesley's armen, Katelynn kwam de kamer binnen. 'Ik zie dat het je gelukt is Wes!' Wesley liet me los. Hij lachte naar Katelynn en knikte. 'Dankje voor het pushen.' 'Geen dank.'

Afbeelding
'Maar hoe weet ik dat het echt is en dat jullie me niet voor de gek houden?' Zei Katelynn. 'Ons gewoon geloven?' Lachte Wesley. 'Zoen elkaar, dan geloof ik het.'

Afbeelding
Wesley pakte me vast en zoende me. Katelynn stond ernaast de klappen en te joelen. 'Haha, jullie doen ook nog wat ik zeg!' Lachte Katelynn. Achja, het maakt mij helemaal niet uit als ik Wesley moet zoenen.

Afbeelding
Wesley was echt een badboy. 's Morgens vroeg als iedereen nog sliep maakte hij me wakker en dan gingen we naar de kamer.

Afbeelding
We zette dan de TV aan aan vrijde op de bank. Ik ging er maar in mee, erg vond ik het niet, het was leuk en spannend. Het gevoel dat iemand je kan betrappen geeft adrenaline. Ik wou niet meer het keurige meisje van vroeger zijn.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie