Hoofdstuk 5

We oefende vaak met de band en het was erg gezellig. Ik voelde me er nu helemaal thuis.

Vaker zaten we ook gewoon TV te kijken, lekker samen op de bank en ondertussen wat kletsen.

Soms voelde ik me een beetje buitengesloten, want vaak fluisterde Katelynn en Wesley iets tegen elkaar en ik mocht dat niet weten.

Toen Katelynn Wesley en mij alleen liet was het niet erg gemakkelijk. Ik vond het niet erg, maar Wesley zat erg nerveus naast me, ik snapte er niks van.

Hij begon tegen me te praten. 'Brittany, er is iets wat ik je al een tijdje wil vertellen, Kate weet het...' Wesley stond op en trok mij ook omhoog.

'Lieve Brittany, ik ben al een tijdje verliefd op je, eigenlijk als sinds je hier in het huis kwam. Toen werden we vrienden en ik durfde die vriendschap eigenlijk niet op het spel te zetten. Door gepish van Kate durf ik het nu toch te zeggen... Wil je verkering met me?' Alles werd me duidelijk, al dat gefluister wat ik niet mocht weten. Er kwam een grote lach op mijn gezicht en ik bloosde. 'Ja, ik wil verkering met je.'

Er volgde een zoen, mijn eerste zoen. Ik was in de zevende hemel, hij was ook zo leuk en zo knap... En hij was nu mijn vriendje.

Ik stond in Wesley's armen, Katelynn kwam de kamer binnen. 'Ik zie dat het je gelukt is Wes!' Wesley liet me los. Hij lachte naar Katelynn en knikte. 'Dankje voor het pushen.' 'Geen dank.'

'Maar hoe weet ik dat het echt is en dat jullie me niet voor de gek houden?' Zei Katelynn. 'Ons gewoon geloven?' Lachte Wesley. 'Zoen elkaar, dan geloof ik het.'

Wesley pakte me vast en zoende me. Katelynn stond ernaast de klappen en te joelen. 'Haha, jullie doen ook nog wat ik zeg!' Lachte Katelynn. Achja, het maakt mij helemaal niet uit als ik Wesley moet zoenen.

Wesley was echt een badboy. 's Morgens vroeg als iedereen nog sliep maakte hij me wakker en dan gingen we naar de kamer.

We zette dan de TV aan aan vrijde op de bank. Ik ging er maar in mee, erg vond ik het niet, het was leuk en spannend. Het gevoel dat iemand je kan betrappen geeft adrenaline. Ik wou niet meer het keurige meisje van vroeger zijn.