Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

129 berichten • Pagina 3 van 7

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Grootbergen's leventjuh

thanks Cherbil

Afbeelding
"kijk mij en mijn kleintje ik lees hem voor over vingerverven hoe leuk dat is en wat wel en niet mag"

Afbeelding
"Mei-Lyn wilde graag 3 boeken over tuinieren en vroeg aan mij of ik dat voor haar wilde kopen en natuuuurlijk zei voor mijn lievelings nichtje wel, ze is toch ook mijn enige nichtje"

Afbeelding
"Mei-Lyn is altijd blij met dat soort dingen en eerst knuffelde ze me en daarna ging ze snel lezen"

Afbeelding
"Mei-Lyn was niet zo gewaardeerd op school en wilde een nieuwe look, Gothic style, dus ze wist dat ze naar mij toe kon,"

Afbeelding
"als eerst verfde ik haar haar en daarna knipte ik het en deed het in een leuke style wat bij haar past, net als deze kleren, ze was het meeste blij met haar haar ze wilde dat ik daar nog een foto van maakte"

Afbeelding
"maar ja ik blijf ook niet eeuwig jong en werd dus 40 jaar, en als model ben ik nu gewoon bejaard ik moet nu met pensioen en mag weer bij het kantoor werken waar ik echt heel gelukkig ben"

Afbeelding
"maar ja ik was jarig en werd zoals je nu weet 40 jaar een oude taart dus voor een model"

Afbeelding
"we wilde vandaag even weg maar we konden Justin niet vinden en het ging dus ook niet door voor ons maar in de krant van de volgende dag stond dat er brand was ontstaan en het regende dus gewoon geluk bij ongeluk"

Afbeelding
"Robbert leerde Justin lopen maar Justin keek niet naar zijn papa maar naar alles achter papa terwijl daar niks was"

Afbeelding
"nu ik ouder ben geworden was het de hoogste tijd voor een nieuw kapsel en nieuwe kleren, zijn ze niet leuk?"

Afbeelding
"mijn sussie moest voor haar werk Ambrosia leren te bereiden na het gelezen te hebben had mijn sussie alle gerechten geleerd die er in Sunset Valley te krijgen zijn, want we gaan ooit nog eens naar China of Egypte of Frankrijk en daar heb je ook gerechten maar dat zal nog heeeeel lang duren want het vliegveld is nog niet eens gebouwd! maar ja"

Afbeelding
"Mercedes wilde een nieuw kapsel deze keer ging ze voor kort, want ze was het lange zat en zo kon niemand haar tattoo zien"

Afbeelding
"Maarten leerde Justin lopen omdat ik ziek was en Robbert moest werken, en ja hoor Justin kan lopen"

Afbeelding
"net als praten dat gaat ook heel goed en dat heeft Justin ook al bijna geleerd"

Afbeelding
"maar ja Mercedes moest Justin op het potje leren zitten want hij had vaak een poepbroek en Mercedes werd daar gek van, maar ja dan hoef ik het tenminste niet te doen"
"ik blij en Justin blij"

"dat was het voor deze keer tot de volgende keer"
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Wat een leuk verhaal! Ik heb het nu helemaal afgelezen! Wanneer denk je dat je een nieuwe update gaat doen? Kan niet wachten!

Xx

@Kyrez: Gewoon bij opties klikken op het cameraatje en dan alles hoog instellen :wink: !
Afbeelding
Terug!
o0simsfreak0o

hij lijkt er wel op :omg
maar alleen de alledaagse kleren zijn het zelfde :omg maar ja ik doe er niks aan en zoiets kan gebeuren maar tis best raar :confused en het raare is hij heeft dezelfde naam en de achternaam van die sim begon ook met een V(Vlinchy) das ik eigenlijk toch best K*T
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Alsjeblieft hoor! Maar ik vind toch dat ik het moet zeggen, het is nog al lullig voor jou als ik het verzwijg, ik snap alleen niet wat daar nou leuk aan is, andermans sims uploaden..
Afbeelding
Terug!
o0simsfreak0o

Afbeelding
"mijn broertje miste iets in zijn leven dus hij belde iemand maar niemand wist wat"

Afbeelding
"vier dagen later stopte er ineens een busje voor ons huis en daar kwam een klein meisje uit Jessica ze bleek geadopteerd te zijn door Maarten"

Afbeelding
"d'r oude kleren vond ze afschuwelijk en kreeg een nieuw kapsel en andere kleren"

Afbeelding
"Mei-Lyn had op school geen vrienden en had alleen een hobby en dat was tuinieren, dat deed ze met liefde"

Afbeelding
"heet eerste wat ze ooit plukte was vandaag, het waren de tomaten die ze voor het eerst plukte en dat was een hele gebeurtenis voor mijn nichtje"

Afbeelding
"ook mijn zoontje is vandaag jarig, hij werd 6 jaar"

Afbeelding
"hier ging hij dan en mijn sussie speelde gitaar voor hem maar Jessica had eer interesse in het gitaarspel van mijn zus dan in de groei'sstuip van mijn zoontje"

Afbeelding
"voor Jessica hadden ze geen bed dus ging ze bij haar vader slapen net als Mei-Lyn doet"

Afbeelding
"vandaag zaten ze alledrie in de bus naar school"

Afbeelding
"mijn sussie ging onder school tijd zaadjes zoeken voor mei-Lyn, dit was het grootste zaadje dat ze had gevonden"

Afbeelding
"2 dagen later in het weekend was Mei-Lyn weer bezig in de tuin dit keer had mei-Lyn de zaadjes, die mijn sussie had gevonden, al geplant"

Afbeelding
"met een nieuwe tafel, stoelen en een nieuw schiderij zat mei-Lyn lekker te genieten van het eten dat mijn sussie had gemaakt"

Afbeelding
"mijn sussie werd steeds beter in het gitaar spelen dat ik zei dat ze voor publiek moest spelen maar dat wilde ze niet, ze zei dat dit alleen voor ons is"

Afbeelding
"mijn broer had vandaag een goede dag met zijn ploeg want ze hadden 19-4 gewonnen!! zijn hele ploeg vond het een zacht gekookt eitje"

Afbeelding
"mijn sussie moest voor haar werk allemaal zooi rapporteren bij hun concurrent, over hoe het eten is gereserveerd, hoe het smaakt enzobladiebla en uiteindelijk moet ze dat dan inleveren bij haar baas"

Afbeelding
"mijn sussie had voor het eerst zalm gemaakt"

Afbeelding
"Jessica en Mei-Lyn mochten het proeven, Mei-Lyn ging kokhalzen omdat ze vegetariër is en Jessica vond het heerlijk"

Afbeelding
"de tuin van Mei-Lyn werd steeds groter en groter daar was ze heel blij mee en het kon geld opleveren maar zij bewaard het liever"

Afbeelding
"mijn broer had eindelijk de top van atletisch behaald en daar was hij hel blij mee en zijn ploeg ook"

Afbeelding
"vandaag was ook jessica jarig en was vergeten dat het voor haar was"

Afbeelding
"ze kreeg opeens een groei'sstuip"

Afbeelding
"en groeide op tot..."

Afbeelding
"...een prachtige tiener"
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Wat hebben ze een leuke eetkamer :laugh
En wat ziet Jessica er leuk uit :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
o0simsfreak0o

thanks JustMyLife en Zemm maar ik gebruik downloads die ik mooi vind ook graag zoals die eetkamer vind ik ook mooi, of die Jordoo peuter shirt vind ik ook mooi en dan gebruik ik ze graag :laugh

en thanks beide
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie