sorry dat ik nu pas terug antwoord.
Je hebt nog steeds een deel schrijffouten, uiteraard minder, maar het blijft irritant.
Dingen zoals:
- Douche ipv douchen
- Me ipv mij/mijn
Leuk verhaal, heeft leuke inhoud
Owja nog 1 vraag:
Heb je je tekst altijd boven het plaatje staan of eronder, want heb het gevoel dat dit veel wisselt? In je laatste update wa het altijd erboven en je laatste tekst stond eronder.....of heb ik het verkeerd begrepen?
Ik probeer de schrijffouten er zo veel mogelijk uit te halen, maar soms lukt het nog niet heel goed,
Ik denk dat ik maar eens een boek ga lezen.. lees namelijk ook niet veel. Ik ga meteen vanavond in de bus een boek lezen
enne over de teksten. ik twijfel af en toe dus vandaar dat het er soms boven staat en soms eronder.. ik zal er op gaan letten. (dit is ook nog maar mijn 1e dagboek)
Wat vinden jullie beter? tekst eronder of erboven?? Let me know:)
Ik vind eronder beter. Dat doe ik zelf ook. Want dan kun je het plaatje in je opnemen, en dan de tekst lezen.
In je vorige update had je wel erg vaak sins geschreven i.p.v. sinds.
@ Hikari-desu
ooh vandaar dat ik altijd zo slecht in nederlands ben geweest..
Ik snap heel veel dingen niet, en als ik word niet had dan had ik veel woorden verkeerd geschreven.. zoals: Ik vindt / Ik vind
Misschien heel dom maar ben gewoon slecht in nederlands terwijl ik wel hollandse kaas ben:P hahaha
Thanks voor de tips. ik zal er meer aan denken met update's maken:)
^ Dat kan hoor, ik ben zelf tweetalig opgevoed dus heb ik ook wat meer taalinzicht Het is echt niet dom, dat moet je echt niet denken.
Bovendien, als je zelf niet zo van lezen houdt is het wel begrijpelijk, je bent niet de enige. Ik ken zat anderen
MIMI! Nu word ik een beetje boos. Sins bestaat ook niet! Het is Sinds! =l Lees ajb even goed. Ik vind het een heel leuk verhaal maarja.. Misschien wat meer lezen hea?
idd Nako, het zou aan o.a. aan Word kunnen liggen. Word ziet namelijk alleen een groot deel van de spel- en typfouten en geen grammaticafouten. Bijvoorbeeld: Ik wordt advocaat. Word zou wordt niet fout rekenen omdat wordt een kloppend woord is.
Zelf ben ik ook nooit een kei geweest in Nederlands.
D en t fouten, dt, ....
Voor de rest is mijn spelling wel goed geweest.
Tekst onder het plaatje vind ik persoonlijk beter staan, iedereen doet het zo, dat maakt het wat makkelijker om alles te lezen en begrijpen.
Mocht je hulp nodig hebben met spelling, ik wil je altijd helpen om te helpen verbeteren.
Mijn vriend is dyslectisch, zijn nederlands schrijven is vaak enorm moeilijk te begrijpen. Bij hem moet ik ook altijd zijn e-mails nalezen en verbeteren, maar vind dit wel fijn om te doen
Dus mocht je hulp nodig hebben, mag je me altijd pm'en